Gå til innhold

The Walking Dead - Store spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror The Walking Dead må være det mest ødelagte spillet jeg har spilt noensinne.

 

Det er riktignok bare problemer med at savegamen har forsvunnet mellom hver nye episode, og at jeg har måtte starte på nytt hver gang, men for meg har det vært game-breaking.

 

Nå som alle episodene er ute er det greiere, for da trenger jeg ikke å avslutte spillet mellom hver episode. Og da funker det. Halvveis. Nå får jeg nemlig opp etter hver fullførte episode "Coming soon" på episode 2 til 5...

 

Selve spillet er fantastisk, men alt rundt det er håpløst. Håpe de får orden på sakene til sesong to...

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

http://store.steampowered.com/app/261030/

 

* Clementine blir protagonisten

 

The Walking Dead: Season Two continues the story of Clementine, a young girl orphaned by the undead apocalypse. Left to fend for herself, she has been forced to learn how to survive in a world gone mad.

Many months have passed since the events seen in Season One of The Walking Dead, and Clementine is searching for safety. But what can an ordinary child do to stay alive when the living can be just as bad – and sometimes worse – than the dead? As Clementine, you will be tested by situations and dilemmas that will test your morals and your instinct for survival. Your decisions and actions will change the story around you, in this sequel to 2012’s Game of the Year.

 

___

 

Vanskelig å si hva jeg synes om dette - et veldig modig trekk i hvert fall. Clementine var alltid moralkompasset og motivasjonen i sesong 1. Nå som hun er protagonisten vil dette kanskje bli svekket med tanke på at hun ikke er i den samme faresonen lengre. Å spille en unge i zombieapokalypsen kan jeg heller ikke huske å ha gjort før, så det i seg selv er ganske unikt.

Lenke til kommentar

Uansett så skal jeg ha dette spillet. Mulig jeg ikke forhåndsbestiller denne gang, men heller kjøper det på tilbud etterhvert. Da får jeg også spilt alle episodene på rappen istedet for å vente 1-2 mnd mellom hver episode. Hadde enormt med savegame-problemer med første sesong.

 

Hvem jeg spiller som spiller ingen rolle, men jeg må vel innrømme at jeg ble overrasket over at var Clem... Jeg synes det hadde vært vel så interessant om vi kunne spille som den familien som bodde på gården i første sesong (i samme tid som første sesong).

 

Uansett gleder jeg meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...