Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kjører SETI@Home og Collatz.

 

Første PC: AMD FX-6200 6-core @3.8Ghz og et Sapphire R9 280X

Andre PC: AMD Phenom 2 X4 965 @3.40Ghz og et Zotac GTX580 AMP

Fattern sin pc: Dell Optiplex 380 SFF med en Intel Quadcore og et Nvidia N315

 

Hadde helt glemt at jeg har skrevet i denne tråden tidligere, men nå er det da nyere hardware ihvertfall

Endret av mhsalangli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei!

Prosjekt: SETI@Home

 

OS: Linux Ubuntu 16.4

Hardware: Intel Quad Core Q9550 @ 3.5 GHz, 4gb DDR2 @ 1.5 GHz, Biostar Tpower i45, ATI Radeon 5850 @ stock.

Får ikkje nytta GPU'en då det så vidt meg bekjent ikkje finnes ordentlege drivarar til ein så gammal GPU i Ubuntu-versjonar nyare enn ~ 12++. Nokon som sitter med annan info? Har i såfall eit til 5850 kort eg kunne satt inn.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg drev på med litt F@H tidligere, men de støtter ikke lengre skjermkortet mitt (ATI 5870). Har benyttet Boinc siden mai 2017 og er oppe i 347k poeng.

 

Prosesserer kun prosjekter hos World Community Grid. Vurderer å investere i kraftigere maskinvare for å kunne bidra ytterligere.

 

Mine to maskiner kjører Linux Mint 18.3 for øyeblikket.

AMD A10-5800K på desktopen

Intel Core M5-6y54 i tableten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

:thumbup:  Blir interessant å høre hvordan Threadripper yter i Boinc!

 

To av mine Opteron servere surrer og går for WCG nå som det er blitt kaldere og fungerer som varmeovner. Med Noctua vifter er de også stillegående. Setter på den tredje hvis det blir mange kuldegrader.

 

Boinc er så stabilt at det er nesten kjedelig. Under Linux har den ene serveren kjørt uavbrutt i mange måneder. Har i løpet av mange år ikke opplevd heng eller ustabilitet en eneste gang.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...