Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Har ikke sjekket ut decate enda, hvordan funker betalings medlemskapet? Er det som Nettby max eller hva det het? Hvilke features er det man får?

Det er meget primitivt samanlikna med meir serøise datingsider, men så kostar det heller ikkje meir enn 30 kr/månaden for å:

 

* Sjå dei 150 siste besøkjande

* Status for sendte meldingar (om dei er lesne, eller ikkje)

* Meldingane du sender stikk seg ut i mengda av meldingar frå gratisbrukarar.

* Besøkje andre forutan at dei vert varsla om det

 

Men du får ikkje lista opp aktuelle brukarar for deg, og heller ikkje filtrert etter kjønn eller alder. Så spesielt avansert er det ikkje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes da nok av jenter som føler det samme som trådstarter som ikke burde hatt noe imot dette. Eneste jeg tenker på er jo at folk fra nettet kan være hvem som helst. Sier ikke at du er det men for alt vi vet kan du jo låse oss inn i en kjeller ellerno. Forum er nok ikke det rette stedet å spørre på. Ikke bare av den grunn men også det at vi jenter tydeligvis er i klart mindretall.

Lenke til kommentar

Finnes da nok av jenter som føler det samme som trådstarter som ikke burde hatt noe imot dette. Eneste jeg tenker på er jo at folk fra nettet kan være hvem som helst. Sier ikke at du er det men for alt vi vet kan du jo låse oss inn i en kjeller ellerno. Forum er nok ikke det rette stedet å spørre på. Ikke bare av den grunn men også det at vi jenter tydeligvis er i klart mindretall.

 

Men det er også farlig å krysse gata.

 

Poenget mitt er at det ikke er mindre farlig å møte folk på byen som man ikke kjenner og tar de med seg hjem. Dessuten møter man gjerne ikke nye mennesker over nettet uten å ha skrevet en stund, snakket med de i telefonen osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes da nok av jenter som føler det samme som trådstarter som ikke burde hatt noe imot dette. Eneste jeg tenker på er jo at folk fra nettet kan være hvem som helst. Sier ikke at du er det men for alt vi vet kan du jo låse oss inn i en kjeller ellerno. Forum er nok ikke det rette stedet å spørre på. Ikke bare av den grunn men også det at vi jenter tydeligvis er i klart mindretall.

Som om det betre å spørja tilfeldige jenter på gata om dei er... om dei ligg erfaringsmessig på same nivå som meg, og er viljug?...

 

Les heile tråden du, så finn du ut at eg ikkje berre er på forum,

Lenke til kommentar

Insinuerer du til at det å ha en mer sosial personlighet er derav en bedre personlighet enn en mindre sosial personlighet? :hmm:

 

Dersom trådstarteren utvikler(påtvinger) en mer sosial personlighet så kan det medføre et forhold hvorav han kanskje ikke vil være tilfreds ettersom at partneren er langt mer aktiv og sosial enn han selv. Med andre ord så er det ikke alltid positivt å utvikle(påtvinge) diverse forandringer. :)

Jeg sa sosial, ikke nødvendigvis mer utadvendt, slik at man treffer på flere jenter.

 

Men hvis begge er like sosiale, hvorfor skulle det bli et problem da?

 

Det å "forbedre" personligheten er jo basisen i selvutvikling. Få bedre selvbilde, større selvtillitt og forbedre sine sosiale relasjoner. Dette impliserer ikke nødvendigvis en annen personlighet som resultat. Har man dette på plass kommer jenter til en mye lettere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eventuelt reis til Nederland eller Tyskland, som ligger litt nærmere. I Hamburg er det en gate som kalles for Reperbahn der en del skitne og tvilsomme lokaler reklamerer stort med prostitusjon, men jeg husker ikke hva prisen typisk var. Det kommer i konflikt med ønsket ditt om ei uerfaren jente, men hvis du leter litt, finner du sikkert en hore som er nylig ansatt og ikke har allverdens referanser fra før av.

Lenke til kommentar

Bra innsats vertfall! Hvis det ikke funker så kan du jo ta et lynkurs i Oslo. Norsk-Somalsk forening har drevet med jente jakt i årevis med store resultater, bare se statistikken deres!

Reis til Thailand. ;)

Eventuelt reis til Nederland eller Tyskland, som ligger litt nærmere. I Hamburg er det en gate som kalles for Reperbahn der en del skitne og tvilsomme lokaler reklamerer stort med prostitusjon, men jeg husker ikke hva prisen typisk var. Det kommer i konflikt med ønsket ditt om ei uerfaren jente, men hvis du leter litt, finner du sikkert en hore som er nylig ansatt og ikke har allverdens referanser fra før av.

Eg får vel takke for at de held liv i tråden. Sjølv om desse innlegga er :wallbash: .
Lenke til kommentar

I dagens samfunn er det kanskje vanskelig å finne uerfarne jenter på over 16 år?

 

Debutalderen for jenter er vel 16 år i gjennomsnitt. Så kommer det vel an på hva man legger i å være erfaren, å ha hatt sex med en eller ti personer? Det tilsier at det skal være vel så mange uerfarne som erfarne jenter over 16 år.

Lenke til kommentar

Eg prøvde meg med ein tilsvarande tråd på kvinneguiden.no. Det kom inn mindre fornuftige svar, og morgonen etter vart tråden sletta. Så slik gjekk det.

Vell... kvinnfolka på kvinneguiden er jo en gjeng innavla rødstrømper med kognetiv kapasitet litt over en gjenomsnittelig oter.

 

Prøv sukker du, eller om du vil ha noen med erfaring, cupido. Er mange nok av de "eldre" damene som er ute etter å ta hånd om en ung og uerfaren.

 

Sukker koster deg vell 200ish i måneden med 10% stackende rabatt hver måned slik at du tilslutt betaler rundt 25kr måneden. De har noe som heter super VIP og det gir alle mulighet til å kontakte deg om de vil, og du kan snakke med alle. Har selv vært der lenge, og det er vell etter min mening den beste "date" siden som er der. Mye folk, bra "match" system, og etter hvert bra priser. Jeg betaler vell noe slikt som 20kr måneden nå, og har fått valuta for pengene og vell så det :ph34r:

 

Sukker er vell ikke akkurat en åpenbar "jeg vil ha et ligg" plass, men man finner egentlig alt om man leter, om man formulerer seg rett :)

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...