Gå til innhold

Test: Asus Transformer Pad Infinity TF700 64 GB


Anbefalte innlegg

Inn-/utganger: Proprietær lade-/overføringskontakt, micro-HDMI, 3,5 mm minijack, *Micro SD-kortleser*Minnekortplass: Nei <-- hmmm?
Takk, det er rettet opp.

Du må nok ta en runde til:

Faktaboksen på side 2: Minnekort: Nei

Nederst på side 4: Et annet alternativ er Samsung Galaxy Tab 10.1. Dette har ikke firekjernersprosessor og heller ikke mulighet for utvidelse av lagringsplass med minnekort.

 

Det hadde også vært fint å vite hvilke typer minnekort som støttes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Asus Pad Infinity kan utvides med et tastatur som gjør om nettbrettet til en fullverdig bærbar PC."Jeg er uenig. Android kan ikke gi en fullverdig PC opplevelse, ikke idag, ikke i morgen, selv med tastatur.Men alt i alt liker jeg hva Asus gjør om dagen :)
I et jobbmiljø med RDP tilkobling, jo. : )

 

Fortsatt ikke en fullverdig bærbar pc, så nei.

Lenke til kommentar
"Asus Pad Infinity kan utvides med et tastatur som gjør om nettbrettet til en fullverdig bærbar PC."Jeg er uenig. Android kan ikke gi en fullverdig PC opplevelse, ikke idag, ikke i morgen, selv med tastatur.Men alt i alt liker jeg hva Asus gjør om dagen :)
I et jobbmiljø med RDP tilkobling, jo. : )
Fortsatt ikke en fullverdig bærbar pc, så nei.

 

Hva ville gjort den til en fullverdig bærbar da?

Lenke til kommentar

Trodde problemene Prime hadde med nettleseren var løst i TF300, og dermed ikke ville være i TF700 heller. Tydeligvis ikke...Lest at enkelte mener feilen er i ICS, og ikke fra ASUS, men problemet er ikke tilstedeværende i enheter fra andre leverandører med ICS, feks mobiltelefoner (?), og da er det vel ASUS som ikke klarer løse disse problemene

 

Tving GPU-gjengivelse under utvikleralternativer løste dette på min TF300. Ikke alle apper tåler denne settingen men jeg har ikke merket noe til det hittil

Lenke til kommentar

Som en prime-eier vil jeg si at sånn nettleseren funker i dag, er den definitivt et problem, men at den siste oppdateringen har gitt en betydelig forbedring, og at jeg godt kan tenke meg at det kan være forsvunnet innen kort tid etter at denne blir lansert. Ser av andre tester at WIFI og GPS-ytelsen er helt på linje med den du får fra andre tableter. i motsetning til hva jeg får med min...

Lenke til kommentar

Helt utrolig at de ikke har klart å fikse det at nettleseren henger, og at den nekter å la deg scrolle før nettsiden er fullt lastet. Dette var det som gjorde at jeg solgte min Transformer Prime, og jeg klarer ikke å se på disse nettbrettene som en utfordrer til iPad før et så alvorlig problem er ordnet.

 

Det ødelegger jo hele surfeopplevelsen at du får spørsmål om å lukke programmet hvis du skulle være så uheldig å prøve å bruke nettbrettet før en nettside er 100% lastet. Og surfeopplevelsen er vel ganske så viktig på et nettbrett.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Helt utrolig at de ikke har klart å fikse det at nettleseren henger, og at den nekter å la deg scrolle før nettsiden er fullt lastet. Dette var det som gjorde at jeg solgte min Transformer Prime, og jeg klarer ikke å se på disse nettbrettene som en utfordrer til iPad før et så alvorlig problem er ordnet.

 

Det ødelegger jo hele surfeopplevelsen at du får spørsmål om å lukke programmet hvis du skulle være så uheldig å prøve å bruke nettbrettet før en nettside er 100% lastet. Og surfeopplevelsen er vel ganske så viktig på et nettbrett.

Det samme kan sies om IE, men slutter ikke å bruke Windows av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tåpelig sammenligning. For det første så har en PC litt andre (og flere) bruksområder enn en tablet, og for det andre så er det bare å installere enn annen nettleser så er den saken fikset.

 

Jeg prøvde å løse problemet på min Prime ved å bruke andre nettlesere, men desverre så hang det samme problemet igjen der du ikke kunne scrolle før siden var lastet, og at den spurte om du ville stenge programmet.

Lenke til kommentar

Tåpelig sammenligning. For det første så har en PC litt andre (og flere) bruksområder enn en tablet, og for det andre så er det bare å installere enn annen nettleser så er den saken fikset.Jeg prøvde å løse problemet på min Prime ved å bruke andre nettlesere, men desverre så hang det samme problemet igjen der du ikke kunne scrolle før siden var lastet, og at den spurte om du ville stenge programmet.

 

Jeg bruker selv Boat browser, og opplever ikke nevnte feil. Heldigvis.

Lenke til kommentar
"Asus Pad Infinity kan utvides med et tastatur som gjør om nettbrettet til en fullverdig bærbar PC."Jeg er uenig. Android kan ikke gi en fullverdig PC opplevelse, ikke idag, ikke i morgen, selv med tastatur.Men alt i alt liker jeg hva Asus gjør om dagen :)
I et jobbmiljø med RDP tilkobling, jo. : )
Fortsatt ikke en fullverdig bærbar pc, så nei.

 

Hva ville gjort den til en fullverdig bærbar da?

Fordi den kjører ikke et PC OS, Den kjører Android som er et mobil OS. :yes:

Vist du vill kjøpe et Nettbrett i dag som er mer PC så kjøp et med Windows 7. ;)

Lenke til kommentar

Tåpelig sammenligning. For det første så har en PC litt andre (og flere) bruksområder enn en tablet, og for det andre så er det bare å installere enn annen nettleser så er den saken fikset.

Til Android finnes det jo bøtter og spann med nettlesere. Firefox, Opera, Dolphin m.m.

 

Jeg prøvde å løse problemet på min Prime ved å bruke andre nettlesere, men desverre så hang det samme problemet igjen der du ikke kunne scrolle før siden var lastet, og at den spurte om du ville stenge programmet.

Sa du ikke nettopp at man ikke kunne installere andre nettlesere? Problemet er uansett da ikke nettleseren.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Tåpelig sammenligning. For det første så har en PC litt andre (og flere) bruksområder enn en tablet, og for det andre så er det bare å installere enn annen nettleser så er den saken fikset.

Til Android finnes det jo bøtter og spann med nettlesere. Firefox, Opera, Dolphin m.m.

 

Jeg prøvde å løse problemet på min Prime ved å bruke andre nettlesere, men desverre så hang det samme problemet igjen der du ikke kunne scrolle før siden var lastet, og at den spurte om du ville stenge programmet.

Sa du ikke nettopp at man ikke kunne installere andre nettlesere? Problemet er uansett da ikke nettleseren.

Han sier jo at det bare er å innstallere en annen nettleser "for det andre så er det bare å installere enn annen nettleser så er den saken fikset"

Lenke til kommentar

Han sier jo at det bare er å innstallere en annen nettleser "for det andre så er det bare å installere enn annen nettleser så er den saken fikset"

Det sa han om "PC" (Windows, antar jeg han mente).

Ser detnå som jeg leste hva han svarte på, men det su sa er fortsatt litt rart, han/hun sa jo ikke noe om at man ikke kunne innstallere andre nettlesere på android. Han/hun sier at på pc ble problemet lett fikset ved å innstallere andre nettlesere, mens på prime så er problemet der fremdeles :p slik jeg kjønte det i hvertfall

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...