Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide å forhåndsbestille nye note 2! Men er ærlig talt usikker på hvem jeg skal bestille fra.... xD

Ser at Netshop skal få den på lager 13 sep...(http://www.netshop.n...spx?plid=194580)

Men hadde egentle planlagt proshop eller multicom

Hva ville dere gjort?

Hvilken farge ville dere velt?

Er det slik at viss jeg bestiller varen på netshop vil den bli forhåndsbestillt eller må den komme til butikken først, dør de sender den?

 

Andre som har planer om å kjøpe denne? :D

Lenke til kommentar

Både ja og nei. Nå spørs det hvor mange som faktisk får telefonen når apple sier den skal være i butikk. Det som irriterer meg mest er lanseringen av tilleggsutstyr. Det vises parallelt med telefonlanseringen, men kommer et halvt år etterpå til blodpris. Har aldri en telefon lengre enn et år, og da frister det lite med en docking til 600-700,- et halvt år etterpå.

Lenke til kommentar

Da er den uansett bestilt fra MPX. Ubekreftet leveringstid 11. oktober. Vi får se om de klarer å holde det...

 

Sannsynligvis får alle stedene inn sånn nogenlunde samme tid. Det kan gjerne skille en uke, kanskje til og med to, men i utgangspunktet får alle stort sett samtidig. De datoene de bruker i dag er egentlig bare kvalifiserte gjettinger, eller gjettinger, eller rett og slett et forsøk på å lure deg til dem.

Lenke til kommentar

Da er den uansett bestilt fra MPX. Ubekreftet leveringstid 11. oktober. Vi får se om de klarer å holde det...

 

Sannsynligvis får alle stedene inn sånn nogenlunde samme tid. Det kan gjerne skille en uke, kanskje til og med to, men i utgangspunktet får alle stort sett samtidig. De datoene de bruker i dag er egentlig bare kvalifiserte gjettinger, eller gjettinger, eller rett og slett et forsøk på å lure deg til dem.

 

Akkurat det tror jeg du har helt rett i....

Lenke til kommentar

Grunnet jobben, må jeg alltid drasse med meg en sånn en avtalebok.

 

Siste tlf jeg hadde med stylus var HTC Touch pro 2, og det funket ikke i lengden.

Håper virkerlig Note2 kan endre dette. Livet er for kort til å irritere seg over avtaleboka og penner som forsvinner.

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Vurderer sterk å gå fra Galaxy S2 til Note II. Vil dette være en bra oppgradering? Først og fremst vil jeg ha en større og skarpere skjerm. Har også lest at Note II ikke bruker Pentile, vil dette gjøre skjermen skarpere? Note II har lavere oppløsning enn Note, så?

 

Telefonen er ihvertfall en fryd for øyet! Og med en Quad Core prosessor på 1,6 Ghz, så må vel det meste gå unna rimelig raskt. :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Vurderer sterk å gå fra Galaxy S2 til Note II. Vil dette være en bra oppgradering? Først og fremst vil jeg ha en større og skarpere skjerm. Har også lest at Note II ikke bruker Pentile, vil dette gjøre skjermen skarpere? Note II har lavere oppløsning enn Note, så?

 

Telefonen er ihvertfall en fryd for øyet! Og med en Quad Core prosessor på 1,6 Ghz, så må vel det meste gå unna rimelig raskt. :)

 

Trur det kunne vert en bra oppgradering! :D Ikke tenk på at oppløysningen har gått ned... Grunnen er fordi skjermen har et annet format enn første generasjons note.

 

Bestillt selv fra Multicom, så håper å få den så fort som overhodet mulig ;)

Lenke til kommentar

Blir mest sannsynlig å bestille denne snart.. Tror jeg går for grå farge, hva valgte du "KOSærheim"?

 

En annen ting. Hvordan er hvitfargen på de nye Samsung telefonene? På GS2 er det litt blått iforhold til LCD skjermer. Noen som vet om det er blitt bedre på de nye AMOLED skjermene som fks. Galaxy S3?

 

Jepp, Note II skal ha bedre farger enn S3 igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...