Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Ja, det skal visst være det største problemet med Note I, men jeg tror Project Butter vil fikse litt på det, samt at det ser ikke ut til å være så ille på http://www.gsmarena.com/the_galaxy_note_101_is_now_official_in_the_us_hits_stores_tomorrow-news-4654.php

Det er en offisiell video, men allikevel tror jeg at det er relativt representabelt...

 

Men igjen, jeg klarer ikke gi fra meg håpet om en Exynos 5250 :-P Selv om jeg jo ser at det kanskje ikke er noe sjakktrekk for Samsung å gi Note II 5250 og ikke S3 og Note 10.1 :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har det lekket et bilde, og jeg tror det er det første bildet som er lekket av hele telefonen :-)

 

http://www.slashgear.com/purported-samsung-galaxy-note-ii-photo-leaks-17243186/

 

Denne har i hvert fall ekstremt tynn kant, og her er det virkelig mye skjerm og lite ekstra kant :-)

 

Jeg synes også oppløsninga virker "lav", når de rykter 1280x720. I og med at Note I hadde 1280x800.

Jeg tror den blir høyere, de kan gå for 1366x768 eller 1600x900 uten å komme opp i Full HD, og beholde 16:9-formatet.

Lenke til kommentar

Vel, jeg må innrømme at jeg faktisk blir skuffet om oppløsninga "bare" blir 1280x720.

Jeg forandrer uansett ikke førstepost, siden det er hva jeg trodde på det tidspunktet.

 

Jeg tror imidlertid nå at det er mindre sannsynlig med 5250 enn da, og dessverre kan det være at de faktisk går for en lavere oppløsning på Galaxy Note II sin 5,5" enn Galaxy Note I sin 5,3". Jeg synes i så fall at det er et utrolig rart og skuffende valg. Det er samme oppløsning som Galaxy S3 har på sine 4,8", og jeg synes det er rart å forsvare et slikt valg, spesielt siden de går ned i oppløsning fra forløperen.

 

Jeg er fult klar over at det ikke akkurat er en stor nedgang å gå ifra 1280x800 til 1280x720, og at det strengt tatt bare er snakk om formfaktor. Det eneste jeg kan se at støtter opp om dette, er at de strengt tatt ikke hadde noe høyere oppløsning på Galaxy Note 10,1 heller.....

Lenke til kommentar

Lurer på om Note II kommer i samme fargene som Galaxy S3, fordi nå begynner det å bli et utvalg.

 

Nå er fargene som foreløpig er "kjent" Marble White og "TBL", som antas å være en annen blåfarge, men med de nye fargene på S3, nå, så kan det jo strengt tatt være hvilken som helst farge.

 

Lurer også på om de gjør samme som med S3, at det kommer to farger først, deretter flere, eller om de kan nevne flere farger med en gang :-)

 

Det er jo med på å en personlig touch :-)

 

http://www.gsmarena.com/galaxy_s_iii_now_officially_available_in_brown_black_grey_and_red-news-4709.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...