Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Fikk en OTA-oppdatering på min i dag tidlig på ca 35MB om jeg ikke husker feil, nå står det 4.1.1 på Androidversjonen. Merkelig, har hverken hørt om denne oppdateringen eller aner hvilke problemer den løser. Note 2 er kjapp som et fly, og jeg har i alle fall aldri hatt noe som helst å utsette på den?

 

EDIT: Ser dette er en update som og har blitt rullet ut til S3, Nexus mm. Men finner ingen endringslogg, eller hvilke issues som evt. er endret fra 4.1. Jaja, det går ikke mindre kjapt på telefonen i alle fall - og - dette er den beste utgaven av Android og den beste utgaven av Samsungs telefoner jeg noensinne har hatt!

 

kan det være split screen updaten? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite tips til de av dere som har tenkt å kjøpe flipcover, vent til noen har fått en og brukt den en stund. Jeg kjøpte til Note (1) og det tok ca 1 uke før gummien/plastikken rundt coveret begynte å revne. For et produkt som, for meg, kostet 400,- så var det helt klart ikke verdt det.

En annen ting er at den gjør Noten unødvendig tykkere og jeg mener, imho, at den ble _akkurat_ litt for tykk for å ha i buksen. Jeg kommer i allefall til å bare kjøre invisible shield (ja, jeg har allerede fått 2 'hår'tynne striper på skjermen, og jeg behandler telefonen meget fint) og da er flip coveret unødvendig.

 

Just my 2 cents. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk en OTA-oppdatering på min i dag tidlig på ca 35MB om jeg ikke husker feil, nå står det 4.1.1 på Androidversjonen. Merkelig, har hverken hørt om denne oppdateringen eller aner hvilke problemer den løser. Note 2 er kjapp som et fly, og jeg har i alle fall aldri hatt noe som helst å utsette på den?

 

EDIT: Ser dette er en update som og har blitt rullet ut til S3, Nexus mm. Men finner ingen endringslogg, eller hvilke issues som evt. er endret fra 4.1. Jaja, det går ikke mindre kjapt på telefonen i alle fall - og - dette er den beste utgaven av Android og den beste utgaven av Samsungs telefoner jeg noensinne har hatt!

Jeg hadde 4.1.1 da jeg kjøpte den, sikker på at du ikke hadde det da?

Lenke til kommentar

Fikk en OTA-oppdatering på min i dag tidlig på ca 35MB om jeg ikke husker feil, nå står det 4.1.1 på Androidversjonen. Merkelig, har hverken hørt om denne oppdateringen eller aner hvilke problemer den løser. Note 2 er kjapp som et fly, og jeg har i alle fall aldri hatt noe som helst å utsette på den?

 

EDIT: Ser dette er en update som og har blitt rullet ut til S3, Nexus mm. Men finner ingen endringslogg, eller hvilke issues som evt. er endret fra 4.1. Jaja, det går ikke mindre kjapt på telefonen i alle fall - og - dette er den beste utgaven av Android og den beste utgaven av Samsungs telefoner jeg noensinne har hatt!

Jeg hadde 4.1.1 da jeg kjøpte den, sikker på at du ikke hadde det da?

Fikk en OTA-oppdatering på min i dag tidlig på ca 35MB om jeg ikke husker feil, nå står det 4.1.1 på Androidversjonen. Merkelig, har hverken hørt om denne oppdateringen eller aner hvilke problemer den løser. Note 2 er kjapp som et fly, og jeg har i alle fall aldri hatt noe som helst å utsette på den?

 

EDIT: Ser dette er en update som og har blitt rullet ut til S3, Nexus mm. Men finner ingen endringslogg, eller hvilke issues som evt. er endret fra 4.1. Jaja, det går ikke mindre kjapt på telefonen i alle fall - og - dette er den beste utgaven av Android og den beste utgaven av Samsungs telefoner jeg noensinne har hatt!

Jeg hadde 4.1.1 da jeg kjøpte den, sikker på at du ikke hadde det da?

 

Jeg hadde 4,1,1 frå før av -.-

Lenke til kommentar

Fikk beskjed om ny tilgjengelig oppdatering OTA i dag morges, men har bare fått update på 9MB her også. Foreløpig ingen ny update på 35 - build number JR003C.N71000XXALIH nå. Får beskjed om at siste oppdatering allerede er installert når jeg søker manuelt. Mulig det varierer utfra operatør når update er tilgjengelig? NetCom her

Lenke til kommentar

Et lite tips til de av dere som har tenkt å kjøpe flipcover, vent til noen har fått en og brukt den en stund. Jeg kjøpte til Note (1) og det tok ca 1 uke før gummien/plastikken rundt coveret begynte å revne. For et produkt som, for meg, kostet 400,- så var det helt klart ikke verdt det.

En annen ting er at den gjør Noten unødvendig tykkere og jeg mener, imho, at den ble _akkurat_ litt for tykk for å ha i buksen. Jeg kommer i allefall til å bare kjøre invisible shield (ja, jeg har allerede fått 2 'hår'tynne striper på skjermen, og jeg behandler telefonen meget fint) og da er flip coveret unødvendig.

 

Just my 2 cents. :)

 

Har Note 2 "dårligere" skjerm en 1'ern?

 

Jeg brukte 1'ern i et halvt år typ rett i lomma / sekken osv.

Når jeg solgte denne på fredag så vi over skjermen sammen og det var ikke så mye som en liten ripe i den en gang.

 

Eller har vi forskjellig syn på "fint bruk" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...