Gå til innhold

E3 er over for denne gang. Hvilke spill ser dere frem til?


Anbefalte innlegg

Vi har noen massive titler i vente det kommende året. Assassin's Creed III, Halo 4, Bioshock Infinite, LBP Vita, GTA V, Sim City, NSMB2 og The Last of Us for å nevne noen av dem. I tillegg har Nintendo planer om å lansere en ny konsoll i år, med en solid liste med lanseringstitler(NSMB U, Rayman Legends og Pikmin 3).

 

Hvilke spill ser dere frem til? Og er det noen spill som havnet på eller forsvunnet fra ønskelistene deres på grunn av E3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til Assassins Creed 3 som ser ut til å ta serien ett godt steg videre.

Watch Dogs og Beyond: Two Souls var vel spillene som imponerte meg mest, er rimelig spent på å få kloa i disse en vakker dag. Ellers må vel det nye Tomb Raider, God of War, Last of us, Sony All-Stars, og Farcry 3 nevnes. Mye godt i vente i den kommende årsperioden og fremover.

Skuffet over å ikke få se noe av The Last Guardian, men har trua

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

2012:

Dust: An Elysian Tail: Glimrende grafikk og metroidvania. Hva mer kan man ønske seg?

 

Tony Hawk's Pro Skater HD: Tony Hawk-serien har vært langt nede de siste årene. Med THPS HD håper jeg at hauken endelig finner tilbake til storformen. På papiret burde det iallefall være en vanvittig god match til XBLA og PSN.

 

Deadlight: 2D zombie-spill med fokus på overlevelse og oppgaveløsing. Flere av de som har prøvd det sier at det minner dem om Flashback/Another World, noe som slett ikke er en ugunstig beskrivelse.

 

Retro City Rampage: Retro-spill møter 2D GTA. Sign me up!

 

Assassin's Creed III: Jeg hoppet over Revelations, men dette dette spillet ser fantastisk ut. Nye omgivelser, ny grafikkmotor, ny tidsepoke og nye gameplay-elementer. Det ser ut som en skikkelig oppfølger.

 

Halo 4: E3-demoen leverte til de grader. Før E3 hadde jeg tenkt å kjøpe spillet for å spille co-open, nå har jeg lyst til å kjøpe det uansett om det blir spilt alene eller sammen med noen gode kompiser.

 

2013 ser også ut til å bli et kjempeår med Bioshock Infinite, Tomb Raider, Gears of War Judgement, Zeno Clash 2, Lococycle og sannsynligvis GTA V.

Lenke til kommentar

Watch Dogs var vet det mest interessante som kom ut av E3. Uten det hadde hele E3 vært fullstendig bortkastet.

 

* Fysikken på klesplagg

* Hver individuelle regndråpe reflekterer lys

* Åpen verden med flere taktikker

* Redningen til stealth genren kan det virke som (farvel Hitman, Splinter Cell)

* Ut i fra demoen, gode karakterer. Ikke overdramatiske stereotypiske karakterer som f.eks. Max Payne 3 (den serien er død for meg også).

* Skalert for PC (Avril Next motoren mest trolig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Assassin's Creed III

Dishonored

Halo 4

Far Cry 3

 

Det er også et par spill som jeg ikke akkurat gleder meg til, men ser litt spennende ut

Call of duty: Black ops 2: har aldri likt COD noe særlig, men nå tar utviklerne endelig et steg videre og bringer oss ihvertfall litt fornyelse av serien

Crysis 3

 

Og det spillet som jeg gleder meg mest til og jeg bare må ha med på list selv om det ikke var på E3 2012 er:

Guild Wars 2! Som virkelig er et frisk pust til MMO verdenen, har prøvd betaen og det jeg har sett er virkelig fantastisk.

Lenke til kommentar
Hvilke spill ser dere frem til?

 

Gleder meg til SimCity, men blir nok å lese en og annen anmeldelse først. Det virker svært ambisiøst, men da er til gjengjeld fallhøyden større. Men får de det til blir det konge. Ellers har vi jo Wii U. Blir ikke å kjøpe den på release takket være rask spilltørke på 3DS og PSVita, samt få spill på Wii jeg er interessert i. Frykter Wii U kan lide av det samme, og hele greia med gamepaden kan fort bli en gimmick jeg driter i om de ikke får det til helt. (ikke bare Nintendo, men noen må jo utvikle spill som utnytter den. Det er nesten garantert at Aliens: Colonial Marines vil bruke den som motion tracker, men ellers blir det nok stort sett inventory, kart osv. Se bare på Assassin's Creed 3 og Batman: Arkham City til Wii U.)

 

Lara har ennå aldri skuffet meg (nei, Angel of Darkness eksisterer ikke) :p så gleder meg til Tomb Raider.

 

Beyond Two Souls lover bra, men har sett for lite av det ennå til å kunne si noe sikkert.

 

Watch Dogs så ut som et interessant konsept, men vi får se hvordan det blir i praksis. Jeg grøsser ennå når jeg tenker tilbake på LA Noire. Så lang tid å lage det, så kort tid å bli drittlei det. Maken til skuffelse har jeg ikke hatt på lenge, og frykter Watch Dogs kan lide av det samme. En gameplay-trailer er en ting. Å slippe løs spilleren i det universet og la ham gjøre nesten hva han vil, og samtidig holde en historie gående, er ganske vanskelig.

 

Og er det noen spill som havnet på eller forsvunnet fra ønskelistene deres på grunn av E3?

 

Når vi snakker om Tomb Raider virket hun litt for mye som en kaldbloding psychopat i gameplay-traileren, i stedet for den unge jenta hun skulle være. Det er tross alt det aller første eventyret hennes vi snakker om, og jeg hadde håpet hun skulle være alene i store deler av spillet. Men vi vet jo ikke hvor langt ute i spillet traileren var og hva som har skjedd frem til da. Er skeptisk, men våger å håpe det blir bra.

 

Var egentlig ikke interesset i New Super Mario Bros 2 (på 3DS) før E3, og er enda mindre interessert nå. De skal ha kudos for å prøve noe nytt, men hele poenget med å surre rundt og samle mynter var ikke noe som fristet meg noe særlig. Jeg hadde håpet på et New Super Mario World, eller noe sånt. Kanskje NSMB Wii U blir noe sånt, men tviler.

 

Nintendo Land hadde jeg aldri hørt om engang (logisk, da det ble annonsert på E3), men det lille jeg så var ikke noe som fristet akkurat. Men sannsynligvis blir det å følge med i Wii U-konsollen, så jeg får nok prøvd det etterhvert. Om jeg kjøper Wii U, så klart. Er ikke sikker ennå.

 

Nevnte Beyond Two Souls, og det lover jo for så vidt bra. Men hvor er Kara? :( Greit, vi visste det bare var en sinnsykt bra tech-demo, men hadde håpet til det siste at de ville annonsere det som et fullstendig spill. Selv om det bare var en techdemo likte jeg Kara langt bedre enn hun dama fra Beyond Two Souls. Historien der virket også mye mer interessant.

Lenke til kommentar

Jeg såg ikke fram til noen spill egentlig, og ser at jeg hvertfall ikke ser fram til noen av spillene som har blitt nevnet her.

Kunne ønskt det kom noen nye IP's eller hva de kaller de for.

 

Edit:

Eller, spill jeg ser fram til:

  • SC2: HotS
  • Crysis 3
  • Guild Wars 2
  • Hitman Absolution
  • The Last of Us - Må kanskje kjøpe meg en PS3 :/
  • GTA 5
  • Bioshock: Infinity
  • Splinter Cell: Blacklist

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg såg ikke fram til noen spill egentlig, og ser at jeg hvertfall ikke ser fram til noen av spillene som har blitt nevnet her.

Kunne ønskt det kom noen nye IP's eller hva de kaller de for.

 

Edit:

Eller, spill jeg ser fram til:

  • SC2: HotS
  • Crysis 3
  • Guild Wars 2
  • Hitman Absolution
  • The Last of Us - Må kanskje kjøpe meg en PS3 :/
  • GTA 5
  • Bioshock: Infinity
  • Splinter Cell: Blacklist

 

Bare jeg som synes det er litt rart at du klager over få nye IPer, og likevel er syv av de åtte spillene du ser frem til gamle IPer? :p

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det er litt rart at du klager over få nye IPer, og likevel er syv av de åtte spillene du ser frem til gamle IPer? :p

Crap!! Du skulle ikke oppdage det :/

 

Edit:

Satt faktis å tenkte på om jeg skulle redigere den setningen vekk, men men.

Står forsatt for det jeg sa, tror eg ;)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...