Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har tippet meg til er TDC 800-1000 kr dyrere enn Apple når de starter salget. Brenner ikke så for meg, at jeg betaler så mye ekstra for å spare et par uker (selvom det såklart er fristende).

Skrevet

Er du sikker?

Det er ikke bekreftet, nei, men moderator på Mac1.no påstår at 01.00 er tidspunktet. Det begynte 01.00 i de andre landene som selger fra i dag (blant annet New Zealand). Leveringstid på 3-4 uker, mulighet for at det endres til 2-3 senere.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Jaja, bestilte fra TDC

Skrevet

Etter hva jeg har tippet meg til er TDC 800-1000 kr dyrere enn Apple når de starter salget. Brenner ikke så for meg, at jeg betaler så mye ekstra for å spare et par uker (selvom det såklart er fristende).

Håper du har rett, for det er ikke helt Apple å sette opp prisen. Jeg håper på 4.990,- eller noe, men 5.299,- er ikke umulig.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Ble 17 timers arbeidsdag, så falt for fristelsen å la overtiden betale den grove overprisen.

Jaja, bestilte fra TDC

Ordrenr? :p

96, bestilte hvit.

TDC hevder de fortsatt har på lager, til gjengjeld skriver de ingenting om antall. Hvis den ikke blir sendt i morgen så avbestiller jeg nok.

Skrevet

Ble ordrenummer 82 på meg, lurer på hvor mange de faktisk har :p

Håper "på lager" statusen blir oppdatert til det som er aktuelt etter antall bestillinger. Har vel egentlig ikke trua på at jeg får i første omgang :p

Skrevet

Hvis jeg drar til en fysisk butikk i Oslo, som Elkjøp, Humac eller lignende imorgen tidlig/ettermiddag ommer det til å være utsolgt for Iphone 5? I tilfelle vet man hvor lang tid det tar før de får en ny leveranse.

Skrevet (endret)

Bestilte på tdc fordi det stod på lager, men la til merknad om avbestilling og velgte postoppkrav så jeg har penger på kort i tilfelle apple.no har på lager når de åpner. Ordrenummer 120 på meg.

Endret av asle12
Skrevet (endret)

Hvis jeg drar til en fysisk butikk i Oslo, som Elkjøp, Humac eller lignende imorgen tidlig/ettermiddag ommer det til å være utsolgt for Iphone 5? I tilfelle vet man hvor lang tid det tar før de får en ny leveranse.

De største Elkjøpbutikkene i Oslo har nok fått hvertfall over 50 stk iPhone. Foreløpig selger vi såvidt meg bekjent bare låst til Telenor. Netcom og Tele 2 har ikke levert "sine" modeller til oss ennå, hvertfall ikke i min butikk. Endret av Klatt3n
Skrevet

Vannskelig å si i og med ingen vet hvor mange de har. Men er vist noen butikker som skal åpne ekstra tidlig i morgen, så er nok en del som handler da.

Skrevet

Bestilte på tdc fordi det stod på lager, men la til merknad om avbestilling og velgte postoppkrav så jeg har penger på kort i tilfelle apple.no har på lager når de åpner.

Gjorde det samme.

Skrevet

De største Elkjøpbutikkene i Oslo har nok fått hvertfall over 50 stk iPhone. Foreløpig selger vi såvidt meg bekjent bare låst til Telenor. Netcom og Tele 2 har ikke levert "sine" modeller til oss ennå, hvertfall ikke i min butikk.

Takk for svar. Går djuice under Telenor?

Skrevet

Håper du har rett, for det er ikke helt Apple å sette opp prisen. Jeg håper på 4.990,- eller noe, men 5.299,- er ikke umulig.

De nye prisene på 4 og 4s kan ganges med typisk 9 og 9,5 for å få norsk pris. Det vil vel mest sannsynlig gjelde for 5 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...