Gå til innhold

Ye Olde Championship Pub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Appleton var ikke rett mann. Det mente jeg alllerede dagen han ble ansatt. Men herre jemini det er flaut det som skjer i klubben nå. Og ikke minst trist. Har nesten mistet all interesse av engelsk fotball, takket være Venky's :(

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva tror dere om årets opprykksplasser?

Cardiff har nesten bare øvre halvdelslag igjen. Hull har kun nedre halvdelslag + Cardiff. De etterjagende har også stort sett kamper mot lag på nedre halvdel. Aller siste kamprunde kan jo, med Hull - Cardiff, bli en kamp om 1. plassen. Men jeg begynner vel å få litt tro på at det er de to nevnte som kan snappe direkte opprykk. Spørs vel om lagene klarer å holde ut sesongen.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Håper Leicester blir det tredje laget som rykker opp, spiller for øyeblikket semi i play-off mot Watford. Watford kommer bare til å drite seg ut i PL, har sugd pikk siden Vydra startet måltørken i februar, og han forsvinner i tillegg tilbake til Udinese etter sesongen ... Palace kommer også til å drite seg ut, Zaha borte osv.

Skrevet (endret)

Haha, ikke vanskelig å skjønne at Vydra sliter med å score når han bommer på en sjanse som det der.

Kane, som er på lån fra Spurs, kom inn for Foxes nå.

Endret av theHerd
Skrevet (endret)

Da bor vel du på Stord

Håper på Leicester pga. nostalgia og at jeg tror de har det høyeste toppnivået.

Endret av theHerd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...