Gå til innhold

Ye Olde Championship Pub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bristol City fansen er alt annet enn fornøyd med McInnes iallefall.

Benker to-målsskåreren fra Peterborough-kampen, toppskåreren er ikke en gang i troppen, og en av de bedre offensive bidragene blir tatt av halvveis.

 

Ja også plasserer han den beste vingen, en av de beste(?) i Championship som vingback.

 

Ikke en populær mann om dagen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Okei?

 

Men synes dere ærlig talt det er bra for Norge at vi sender to trenere til balløya som klarer å drite seg så loddrett ut som Ståle og Henning?

 

Ståle gjorde det bra i Ham Kam. Fikk de opp til TL, klarte en 6(?) plass med dem, før han dro videre til FCK. Der fikk han det også bra til, men i FCK så ser alle seg blinde. De fleste tror Ståle gjorde en utrolig fantastisk jobb ved å lede FCK til suksess etter suksess. Det er i mine øyne delvis riktig. FCK under Ståle var som RBK på 90-tallet. I sin egen klasse, når man tenker på økonomi. Selvfølgelig er det lettere å være manager når du kan hente spillere til summer ingen andre i samme liga har mulighet til. Han hadde spillere som var veldig gode, og da er det lettere å oppnå suksess. I tillegg til at laget svevde på selvtillit i Europa.

 

Når han kom til Køln trodde vel alle at Køln skulle klare å holde seg og bli en god klubb igjen. Riktig nok hadde han stramt med økonomi og fikk gjort lite, men ærligtalt så var Ståle rett og slett elendig i jobben der. Spillerne virket jo demotiverte og han fjernet også Podolski som kaptein. Veien å gå når du som en ukjent nordmann skal gjøre noe i en stolt fotballnasjon som Tyskland. Alle vet det gikk til helvete på alle punkter.

 

Utrolig nok fantes det enda en idiotisk klubb som trodde på denne nordmannen. Kommer til balløya. Skal ta over en tropp som nettopp rykket ned fra PL. Riktignok mistet de Fletcher, men Ståle burde ærligtalt klart bedre med troppen han har tilgjengelig. De ser virkelig så giddaslause ut at det er helt utrolig. Når han klarer å ryke ut av FA cupen mot et dritt lag så skjønner jeg at eiere gir han sparken over SMS.

 

Den norske og den danske ligaen er barneligaer i motsetning til den tyske og den engelske. Du må ha respekt og en plan som fungerer fra dag 1 Ellers er veien kort fra suksess til helvete.

 

Jeg har hatt liten respekt for Solbakken etter han var i HamKam. Så mulig jeg er subjektiv i mine meninger om personen Solbakken, men det forandrer uansett ikke min mening om at han er en oppskrytt trener.

 

Den eneste nordmannen som kan gjøre suksess som trener i England pdd. er i mine øyne OGS. Håper bare ikke de to skallede har ødelagt hans mulighet.

 

---

 

Bare for å svare på sovehest sin kommentar:

Om du har fulgt med så heter ikke jeg Roman Abramovich. Jeg har vel heller aldri gått ut å sagt at jeg mener managere i klubben burde få sparken før det har gått 1 sesong. Jeg kan virkelig ikke noe for at vi har en eier som sparker trenere så tidlig i en prosess. Jeg skjønner at innlegget ditt åpenbart er skrevet for å sikre deg noen plusser, dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg skrev innlegget mitt fordi du har vært så negativ til både Berg og Solbakken i England. Nå fikk du på sett og vis "rett", men jeg mener fortsatt du tar feil når du sier Solbakken er en dårlig trener.

 

Solbakken mistet Fletcher og Jarvis. Resten av laget var potetsekker som smalt ned fra PL. Forskjellen mellom PL og CC er ikke så stor at et lag som faller ned fra PL automatisk er godt nok til å rykke opp igjen. Spillerne SS hentet til Wolves har vært gode forsterkninger. En ny spiss inn for og en midtbanespiller inn, så kunne de raskt hektet seg på igjen i kampen om play-off. Stallen er latterlig tynn med ytterst få forsterkninger å sette inn om Ebanks-Blake, Sako eller Sigurdason ikke har dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes King kunne ha ventet til sommeren før han dro permanent. Det kan hende han ikke får noe særlig med spilletid fram mot sesongslutt, og da er denne overgangen på mange måter bortkastet. Med fire managere på de siste tre månedene så er ikke Blackburn den mest stabile klubben man kunne dra til.

 

Og der utlignet Wolves. Håper Gamsten kan varte opp med litt magi mot slutten.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...