Gå til innhold

Ye Olde Championship Pub


Anbefalte innlegg

Vil tro det har mye med penger å gjøre. Play-off semiene er blant de mest sette tv-kampene i Championship-sesongen, og ettersom ingen av lagene er involvert i Europa-spill eller kom til FA-cupfinalen så er det god tid til å gjennomføre det på vanlig måte. 

Skulle de møttes i én kamp på nøytral bane ville det gjerne vært Wembley, men der skal det allerede spilles to andre kamper relativt tett (cupfinalen + opprykksfinalen). Det er også alltid en liten fordel for London-lagene å spille på Wembley med kort reisevei.

Brentford-Swansea i kveld da. Håper Brentford klarer å slå tilbake!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at det ikke blir noen innslag fra Wales i PL neste sesong heller. 

Edit. 4 dansker og 1 svenske på banen for Brentford. Enda en danske på benken, og dansk manager... Er jo samme greia OGS holdt på med i Cardiff jo, bare at ser ut til å virke. 

Endret av blured
Lenke til kommentar

Ser bra ut for Brentford nå! Litt ekstra motivasjon i at det er siste matchen på Griffin Park.

Disse kampene er alltid så underholdende, begynner virkelig å savne publikum skikkelig.

... så scorer Swansea etter grusomt forsvarsspill av Jansson. Match igjen nå!

Og der var det avgjort! Brentford til finale på tirsdag :) 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det måtte bare bli Brentford av alle lag. Jeg kunne ha akseptert og kommet meg over et finaletap mot Swansea eller Cardiff. Men mot Brentford? nei...

For de som ikke kjenner meg så er jeg Fulham-supporter på min hals. I mange sesonger var Fulham etablert i PL mens Brentford rotet rundt i de lavere divisjoner. De siste årene har Fulham dessverre opplevd mye rot både på og utenfor banen, mens Brentford har gradvis etablert seg som en god fotballklubb og klatret på tabellen. Nå har de klatret høyt nok til at de fra høsten av kan spille på et nivå høyere enn Fulham. Det gjør vondt å tenke på. Dersom Brentford vinner på tirsdag kommer supporterne deres aldri til å la Fulham-fansen glemme denne dagen.

Brentford er for oss Fulham-supportere den irriterende (dog mer sjarmerende) lillebroren som aldri lar oss være i fred, og som alltid skal plage oss og være i veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...