Gå til innhold

Følg EAs E3-avsløringer hos oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig har jeg kommet med en ny definisjon av DS3:

Army of Two: In space, no one can hear your lousy one-liners.

 

Snøff nøff, er vitterlig i slaget i kveld.

 

Høres faktisk ut som en suksess-oppskrift.

 

For all del, det selger, men er det virkelig det vi trenger?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Oppfølger, lineære korridorer, cover-system, coop, DLC, sosiale platformer og skadekontroll er det som oppsummerer E3 for EA.

 

Alle spill som er annonsert hittil er ting vi har sett før og bidrar meg lite nytt. Både fra Microsoft sin presentasjon, og EA. Alt skal også dyttes inn på andre platformer.

 

"Future of Gaming" indeed.

 

Jeg er mer trist og opprørt enn noe av hva jeg har sett.

Endret av chokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting irriterer meg mer enn all fokus på social gaming og mobiler, app, facebook, og annet dill. Hvorfor skal alt ha en egen iphone utgave og hvorfor skal alt være basert på multiplayer eller annet online ekstra. Det er ikke alle spill jeg vil ha multiplayer til.

Lenke til kommentar

For all del, det selger, men er det virkelig det vi trenger?

Jeg synes det så svært underholdende ut. Trenger vi et virkelig nytt Dead Space der man stavrer seg gjennom et forlatt romskip igjen? Min favorittdel av det originale DS var når man endelig kom seg av den forbannede "Planet Cracker"-en og fikk litt fast grunn under føttene.

 

Nei, gi meg noe nytt med snø og bro-op.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man måtte holde seg i et romskip for å bevare skrekk-fokuset?

Det er ikke slik at man alltid må gjøre ting mer åpent i oppfølgere, man kunne godt brukt flere av omgivelsene fra Dead Space 2, og skapt en helt annen atmosfære hadde man brukt tid og energi på det.

 

Med det sagt, Visceral er fantastiske når det kommer til lyd-produksjon, det er bare synd at de nå skal begynne å innvolvere skyte-dueller i det som orginalt var tiltenkt å være en skrekk-trilogi.

 

Forøvrig er bro-op kanskje det verste som har skjedd serien noensinne, da vi mest sannsynlig blir tvunget til å traske rundt med en idiotisk AI som kommer til å ødelegge atmosfæren totalt, og hele sjarmen med Dead Space universet vil forsvinne når man hører en "tøffing" banner og ler som en pre-pubertal fjomp.

Lenke til kommentar

Jeg synes det så svært underholdende ut. Trenger vi et virkelig nytt Dead Space der man stavrer seg gjennom et forlatt romskip igjen? Min favorittdel av det originale DS var når man endelig kom seg av den forbannede "Planet Cracker"-en og fikk litt fast grunn under føttene.

 

Nei, gi meg noe nytt med snø og bro-op.

Hvorfor lage et Dead Space om det ikke er Dead Space annet enn navnet? Kunne like gjerne vært Scorched Planet eller whatever, men siden det gir lite nytt til sjangeren så er det vel ingen som vil kjøpe det :)
Lenke til kommentar

Gir snart opp spilling. Var veldig spent på Sim City, men det var jo som venta det. ALT skal være connecta til servere HELE tida, selv om du spiller offline. Håpløst!

 

Og den BF3 presentasjonen? haha, fy faen, spar meg. Glad jeg aldri kjøpte spillet ... eller, er vel bedre å si halve spillet. "Cool cammo skins" meg midt i rompa! COD og BF3 er jo stort sett det samme nå.

 

Nei, piss meg i øret, er på nippet til å dra frem Sim City 4 eller Transport Tycoon igjen. "Små" utviklere som notch, gutta bak World of Tanks osv lager jo langt bedre spill enn disse folka med million på million i ryggen. De store aktørene i spillindustriene er i ferd med å grave sin egen grav for min del i hvert fall.

 

EA, Ubisoft og sikkert noen til jeg har glemt navnet står foreløpig på boikottlisten min så det blir bare færre og færre spill som står på ønskelisten.

 

[/Rant]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...