Gå til innhold

NetCom med Spotify-avtale


Anbefalte innlegg

Hvor har dere fra at det er binding på Chess abonnementet? Dette er fra MinSide inne på chess.no.Er det bindingstid på Chess Sjakk Matt?Nei, det er aldri bindingstid hos Chess. Vi hater binding. Du kan når som helst bytte til et annet aktivt abonnement.

 

Ok så det nu. Hvis man skal ha Chess Play abonnement :-S

 

Avtaletid for Chess Play er 12.mnd fra dagen du aktiverer. Brytes avtaletiden tilkommer det et gebyr på 250,- og din Spotify-konto stoppes. Etter 12.mnd er prisen 99,- for Spotify, men kan når som helst avsluttes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er dårlig at dette kun tilbys til nye kunder, og ikke eksisterende kunder uten at de binder seg i et nytt år.

Jeg er allerede trofast NetCom-kunde, og har vært det i flere år.

Jeg er halvveis i bindingstiden med min nåværende telefon.

 

Er det ikke en lov mot å gi nye kunder bedre fordeler, uten å gi dette til eksisterende kunder?

 

Jeg har Sppotify Free, men det funker som kjent ikke på mobile enheter.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er dårlig at dette kun tilbys til nye kunder, og ikke eksisterende kunder uten at de binder seg i et nytt år.Jeg er allerede trofast NetCom-kunde, og har vært det i flere år.Jeg er halvveis i bindingstiden med min nåværende telefon.Er det ikke en lov mot å gi nye kunder bedre fordeler, uten å gi dette til eksisterende kunder?Jeg har Sppotify Free, men det funker som kjent ikke på mobile enheter.

 

Dette skal gjelde både nye og gamle kunder. Fra https://netcom.no/kampanje/spotify : "Ja, du kan få Spotify Premium inkludert hvis du tegner ny 12 måneder avtaletid på et abonnement som inkluderer Spotify Premium, uten ekstra kostnad."

Lenke til kommentar
hvis du tegner ny 12 måneder avtaletid på et abonnement

 

Det er nettopp det som skurrer i mine ører.

Jeg burde kunne få Spotify det halvåret som gjenstår av avtaletiden jeg allerede har, uten å måtte forplikte meg til 12 måneder.

 

Jeg har allerede et relevant abbonnement (Fastpris Large).

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Tror de fleste her har missforstått. Du må ikke binde opp abonnementet for 12 nye måneder. Du binder opp SPOTIFY for 12 måneder. Så om du har kjøpt telefon i juli så vil bindingstiden på telefonen gå ut i juli, men spotify bindingen vil vare fra 1 juni 2012 til 1 juni 2013 om du valgte å tegne den idag.

Lenke til kommentar
hvis du tegner ny 12 måneder avtaletid på et abonnement

 

Det er nettopp det som skurrer i mine ører.

Jeg burde kunne få Spotify det halvåret som gjenstår av avtaletiden jeg allerede har, uten å måtte forplikte meg til 12 måneder.

 

Jeg har allerede et relevant abbonnement (Fastpris Large).

Ring 05050 og du kan sikkert oppgardere dit abbo til large + tror jeg:)

Lenke til kommentar

Nei, man kan ha spotify sålenge man er i binding. Ergo om han oppgraderer og betaler mer i mnden så får han spotify grqtis, men når hans binding går ut om halvt år må han vidreføre med en gang for å fortsett med det gratis.

 

 

Tidligere ar man kunnet oppgradert fra lavere abbo til dyrere under bindingstid uten brudd på binding, men noe usikker på dette når det er til + verjonen av abbet

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Så det er bare Chess Play som faktisk inkluderer fri bruk av Spotify? Det virker som de andre abonnementene ikke gjør det. Altså at all bruk av Spotify trekker på datakvotene hver mnd?

Nei, du kan også velge SjakkMatt m/Spotify.

Den kombinasjonen inneholder nemlig "FriSurf" som er ubegrenset med surfing ,-)

Ikke mye ubegrenset der nei. Etter 5GB kutter de hastigheten.

Lenke til kommentar

Okei. Gitt at jeg f.eks binder meg i 12 mnd til Chess Play. Vil jeg da få 500MB i måneden + gratis spotify(og gratis spotify trafikk?) mot 99 kroner, og samme deal hvis jeg binder meg i 12 mnd til etter det?

 

Heller litt mot Netcom Fastpris M+, da den koster 30 kroner mer enn mitt abonnement(Tele2 ett eller annet til 199/mnd) og inneholder 300MB ekstra + "gratis" spotify. Sender ikke mange sms, så 200 holder i massevis.

Lenke til kommentar

Okei. Gitt at jeg f.eks binder meg i 12 mnd til Chess Play. Vil jeg da få 500MB i måneden + gratis spotify(og gratis spotify trafikk?) mot 99 kroner, og samme deal hvis jeg binder meg i 12 mnd til etter det?

 

Heller litt mot Netcom Fastpris M+, da den koster 30 kroner mer enn mitt abonnement(Tele2 ett eller annet til 199/mnd) og inneholder 300MB ekstra + "gratis" spotify. Sender ikke mange sms, så 200 holder i massevis.

spotify trafikken går av de 500 mb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...