Gå til innhold

NetCom med Spotify-avtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Binder man seg til å ha fribruk i 12 mnd når man bestiller spotify med 12 mnd? eller kan man si det opp etter noen mnd? stanses da spotify også?

du binder dg til avtalen med spotify premuum med 12 mnd binding. Etter 12 mnd kommer spotify til å koste 99 kr på regningen om du ikke binder deg igjen

 

den er grei nok, men binder jeg meg da til å ha fribruk i 12 mnd?

Lenke til kommentar

Dette er et bra tibud, men samtidig en advarsel mot bindingstid. For en mnd siden var Fastpris M helt topp, og jeg ble tilbudt 600 kr ringetid gratis dersom jeg bandt meg for 12 mnd. Hadde jeg gjort dette, ville jeg nå sittet med skjegget i postkassa... Nei - ingen bindingstid for meg - et bedre tilbud vil så å si alltid dukke opp i løpet av det neste året!

 

Mvh Jultomten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, man kan ha spotify sålenge man er i binding. Ergo om han oppgraderer og betaler mer i mnden så får han spotify grqtis, men når hans binding går ut om halvt år må han vidreføre med en gang for å fortsett med det gratis.Tidligere ar man kunnet oppgradert fra lavere abbo til dyrere under bindingstid uten brudd på binding, men noe usikker på dette når det er til + verjonen av abbet

 

Du tar feil der om jeg forstår deg riktig - du MÅ binde deg i NYE 12 mnd hos Netcom for å få plussabonn. Les dette på nytt:

 

Fra https://netcom.no/kampanje/spotify : "Ja, du kan få Spotify Premium inkludert hvis du tegner ny 12 måneder avtaletid på et abonnement som inkluderer Spotify Premium, uten ekstra kostnad."

Lenke til kommentar

Nei, man kan ha spotify sålenge man er i binding. Ergo om han oppgraderer og betaler mer i mnden så får han spotify grqtis, men når hans binding går ut om halvt år må han vidreføre med en gang for å fortsett med det gratis.Tidligere ar man kunnet oppgradert fra lavere abbo til dyrere under bindingstid uten brudd på binding, men noe usikker på dette når det er til + verjonen av abbet

 

Du tar feil der om jeg forstår deg riktig - du MÅ binde deg i NYE 12 mnd hos Netcom for å få plussabonn. Les dette på nytt:

 

Fra https://netcom.no/kampanje/spotify : "Ja, du kan få Spotify Premium inkludert hvis du tegner ny 12 måneder avtaletid på et abonnement som inkluderer Spotify Premium, uten ekstra kostnad."

Men om du allerede er i et fastpris lagre abonnement som har feks vært i 6 mnd kan man fint oppgradere til lagre+ . Det som skjer da er at msn betaler 10 kr mer i mnd mot at du binder deg til 12 mnd fra oppgraderingspunktet. Nedbetaling av tlf stopper som vanlig etter de første 12 mndene. Om du ikke tror meg ring netcom

 

bevis fra netcom.no

Jeg er allerede NetCom-kunde med avtaletid. Kan jeg benytte meg av tilbudet?

Ja, du kan få Spotify Premium inkludert hvis du tegner ny 12 måneder avtaletid på et abonnement som inkluderer Spotify Premium, uten ekstra kostnad. Noen få begrensninger gjelder, ta kontakt med oss på 05050 hvis du ønsker å bytte abonnement.

 

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Har du en telefon med Android ICS så vær bare klar over at Spotify da er SERDELES ustabil!

Jeg har SG SII med ICS og Spotify premium, og de virker rett og slett ikke sammen. Tilbakemeldingene på Android Play Butikk - Spotify florerer med tilbakemeldinger om at Spot ikke virker på tlf med ICS.

Binder du et abonement til NetCom med Spotify kan du få Samsung GS3 for kr 3.800,-. omtrent, men svært mange tilbakemeldinger sier at Spot ikke virker på Samsung GS 3 grunnet ICS på den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...