Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det mest sjarmerende er jo å brekke beinet fordi en zombie glitcher igjennom en vegg og dyttter deg inn i en dør. Eller at du ligger ved en stein og snur på deg og ender opp med å miste 6000 blod, brekke bein og besvime i 30 sekunder. For å ikke glemme klientside hitdeteksjon og utregning av AI.

 

En kamerat av meg skulle plukke opp et våpen som var på et utedo ved Elektro, uheldigvis, så klarte jeg å smelle igjen døra, slik han brakk benet. Heldigvis, så hadde jeg morfin i ryggsekken, hehe.

Endret av Hafti
Skrevet

Har spilt flere ganger med han, Dayz Origins. Han kalte en kompis for "heavy drinker" siden han hadde lasta huset fullt av whiskeyflasker for troll :p

Skrevet

hadde vært kos å spille med han, men tror han har nokk av folk og spille med, er jo som regel han og jackfrags som spiller sammen og dulter borti noen andre spillere ^^

Skrevet

:/ stakkars goldglove døde før han fikk seg våpen å i hovedstreamen til survival games så er han som styra kameraet helt og holdent inkompetent

Skrevet

Psi fikk vel respawn? Og så ble han drept av M1014 hagle? Var i alle fall det jeg fikk med med i Sacriels stream/chat.

Skrevet (endret)

noe nytt om standalone?

Vel vi vet så mye som at i går så ble det bekreftet at server/client arkitekturen er ferdig å den skulle bli stresstestet i dag av de som atm har alpha tilgang som er venner og familie/forum mods, reddit mods osv fra det jeg har hørt.

Vi blir ikke til å få en dev blog riktig enda pga han er nettopp tilbake fra mount everest og E3 nærmer seg så de har det hektisk, men om stresstesten gikk bra så kunne ting gå fort, så fra det så er min mening at juni/juli release er ikke så veldig usannsynelig.

 

Edit:

 

What happened to the closed large scale test of DayZ that was scheduled for today? av Lorenzo0852i dayz

[–]rocket2guns 15 poeng 1 time siden

 

Basic synopsis.

From our (bohemia) perspective it was a huge success. The server/client architecture approach has been entirely proven - with no noticable negative impacts which is a massive win for us.

However, the test was unstructured so many people involved were probably confused about what was being tested and there were many bugs, such as animations bugs with weapon holding that meant weapons can't be fired, etc... Also zombie attack animations weren't being broadcast so users could not see this.

Endret av Xprez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...