Gå til innhold

Din beste opplevelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg og en kompis tyvlånte bila til stemora hans.

Cruiset rundt midt på natten i beruset tilstand uten at noen av oss hadde lappen.

Parkerte nonchalant inne i en fremmeds hage og slo av lysene rett før det kjørte en mulig trussel forbi.

Venta der i total stillhet.

 

Deretter stakk vi hjem og drakk resten av romen i awesomness.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

<p>-Det å klare både teoriprøven - med bare en feil - og oppkjøringen på første forsøk.</p>

<p>-USA-tur med familien. Likte spesielt Los Angeles med Universal studios og Walk og fame.</p>

<p>-Brasil-tur med familien. Spesielt da vi badet i elv foss og rant nedover fjellet.</p>

<p> </p>

<p>Mange ting fra folkehøgskolen jeg gikk på i år, som:</p>

<p> </p>

<p>-Tur med Statsraad Lehmkuhl.</p>

<p>-Juleavslutning.</p>

<p>-New York-tur.</p>

<p>-Skoleturnering i bridge.</p>

<p>-Filmlæreren som er en lærer som betydde utrolig mye for meg dette skoleåret. Da vi redigerte film vi laget sammen. Utrolig morsomt! Vi satt der og lo og lo... Jobbingen med Rubiks kube som han påvirket med til å lære meg. </p>

<p>-Nye venner</p>

<p> </p>

<p> </p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

 

Lenke til kommentar

Har ingen :&--#60;

 

Neida, jeg har noen. Flesteparten er nok fra min barndom og vil således ikke nevnes men:

 

Bo over lang tid med familie i USA som barn med påfølgende turer rundt om til diverse attraksjoner på østkysten/Florida.

 

Endelig oppleve at Tottenham vant en kamp jeg så live, og at de var i CL for noen sesonger siden og generelt gjør det ganske bra.

 

Oppdage at det finnes andre med mine seksuelle kinks i verden, og mine psykologiske/sosiale problemer (disse var et stort problem for meg når jeg var mindre da jeg var ganske unormal utenom disse og - å vite at jeg ikke er alene gjør det i det minste litt lettere å leve med).

 

Være i verdenstoppen i WoW.

 

Delevis overkomme sosialvegring nok til å besøke folk jeg har møtt på nettet.

 

Å bli verdsatt nok på jobb til at jeg blir spurt om å søke på utlyste interne stillinger.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Da jeg som lærling fikk låne med meg hjem utstyr for flere hundretusen og ødelagte det på en måte forsikringen ikke dekket...og sjefen min krevde ikke ett øre av meg, i tillegg til at jeg ble ansatt like etterpå da læretiden min gikk ut.

 

Gjett om jeg var høy i hatten da jeg skulle ringe til sjefen og si i fra hva som hadde skjedd...

 

Ellers var det jo greit å bli pappa, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dykking på verdens beste vrak(Thistlegorm) havner vel høyt opp på listen hos meg.

For å toppe det hele var det bare meg, buddy`n og divemasteren der, vanligvis er det proppet med folk der. Tror ikke engang divemasteren hadde vært der alene før

 

Eller når jeg sa opp min forrige jobb og sjefen sa, og oppriktig mente, "det går ikke at du stikker".

Evt da jeg etter ca 3 måneder i jobben fikk skryt av en prosjektleder(bitch) mens kolegaen min, som hadde jobbet der ett par år lengre enn meg og som var ansvarlig for meg, ble kalt inn på teppet. Tok over så godt som alt ansvaret etter det :p

 

Ellers en god del turer med forrige jobben, var en god del penger der så det ble en del bra fester og turer(fet yacht, 3egt. suite osv) :p

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Da jeg traff min kjære, her på forumet faktisk :)

 

Seriøst? Hvordan ? :O

 

Kort fortalt, hun trengte noen å snakke med, jeg trengte noen å snakke med. Viste seg at vi bodde nærme hverandre :)

 

Lucky you!

 

Da jeg som lærling fikk låne med meg hjem utstyr for flere hundretusen og ødelagte det på en måte forsikringen ikke dekket...og sjefen min krevde ikke ett øre av meg, i tillegg til at jeg ble ansatt like etterpå da læretiden min gikk ut.

 

Gjett om jeg var høy i hatten da jeg skulle ringe til sjefen og si i fra hva som hadde skjedd...

 

Ellers var det jo greit å bli pappa, da.

 

Så du fikk alt det "gratis" ?!?!

 

Første gang jeg spilte Final Fantasy VII.

 

Da jeg møtte min nåværende kjæreste IRL.

 

Da jeg fikk A på masteravhandlingen.

 

Første gang jeg kom til Japan.

 

Og ikke minst; første gang jeg var på bordell. :dribble:

 

A på master??? Herregud

 

Altså, så mange gode opplevelser dere har da! :D Så positivt, kanskje dette hender oss andre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...