Gå til innhold

Skal du ha Dragon's Dogma ?  

55 stemmer

  1. 1. Skal du ha Dragon's Dogma ?

  2. 2. Hvilken Plattform



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-13661-0-73118900-1338031516_thumb.jpg

Slengte en goblin mot 3 tønner med sprengstoff.

 

post-13661-0-71831200-1338031541_thumb.jpg

Farvel flyvende fiende.

 

post-13661-0-73261000-1338031569_thumb.jpg

Ufint, men pawns kan også gis sparken på alternative måter.

 

Kanskje jeg burde begynne å queste litt mer også.

Noen som har et tips til hvor jeg finner kaniner ? Trenger faktisk 45 stykker av de små svina.

 

Kom ut av porten i byen i sted og havna mitt i et gedigent oppgjør. Goblins som angrep en karavan, og plutselig stupte det ned en stor griffen. Utrolig artig å havne midt i kampen.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Kaniner finnes det masse av utenfor den første byen, de er små og brune, og hopper rundt

Takker. Da blir det kaninstek til kvelds.

Haha xp

 

Er det bare meg som syns intro sanger er sykt bra?.

Faktisk en hel sang med vokalist, skjeldent jeg ser det i en intro .

Luuv this game <3

 

Noen som vet om DLC er verdt det?

Og jeg vil ikke vere overpowerd i starten av spillet som Dragon Age DLC armor

Lenke til kommentar

Jeg digger sangen. Hørt den om og om igjen. Tøft at de har gjort det på den måten.

Spiller som rouge og trives med det. Men er det mulig endre klasse underveis ? Mener jeg leste et sted at man etterhvert kan kombinere flere klasser.

 

Må vente litt med de kaninene da jeg rotet meg bort i en banditcamp og endte opp i et godt gammeldags møljeslagsmål.

Lenke til kommentar

Men er det mulig endre klasse underveis ? Mener jeg leste et sted at man etterhvert kan kombinere flere klasser.

 

Det er mulig å endre vocation underveis hos visse innkeepers. Men dette koster en form for spesifikk valuta jeg ikke kommer på i farten hva heter. Er lvl 16 sålangt og har enda ikke byttet vocation, for er usikker hvordan man effektivt skaffer den valutaen man trenger.

Av de forskjellige vocationene er det basic klassene såklart, en avansert versjon av basic klassene, og hybrid klasser som blander 2 vocations (Mystic Knight for eks.)

 

Når det kommer til pawns Realzi, må du huske å bytte de ut etterhvert som du levler, da de ikke levler med deg. Er også kjekt å prøve ut forskjellige kombinasjoner av pawns. :)

Lenke til kommentar

Lol jeg ga main pawn min mørkeste stemmen :p

Holder på og flire meg i hjel hver gang han sier noe xp

 

Kommet til byen nå .

Lurer på om jeg har feil pawns fordi syns de ikke gjør så serlig mye , så det er veldig vanskelig og sloss

Hvilken klasse er du og hvilke pawns har du med deg ?

Jeg har planer om et oppsett med meg som strider, + to mage og en warrior.

Det eneste jeg ønsker meg er kanskje litt mer kontroll på når min main pawn bruker sine abilities, men som regel så går det bra. Savner dog at hun hadde drevet litt mer aktiv bruke av spells som kurerer diverse djævelskap.

 

Hender jeg drar på meg noe dritt som gjør at jeg vandrer rundt i en mørk sky og ikke ser en dritt.

Lenke til kommentar

Lol jeg ga main pawn min mørkeste stemmen :p

Holder på og flire meg i hjel hver gang han sier noe xp

 

Kommet til byen nå .

Lurer på om jeg har feil pawns fordi syns de ikke gjør så serlig mye , så det er veldig vanskelig og sloss

Hvilken klasse er du og hvilke pawns har du med deg ?

Jeg har planer om et oppsett med meg som strider, + to mage og en warrior.

Det eneste jeg ønsker meg er kanskje litt mer kontroll på når min main pawn bruker sine abilities, men som regel så går det bra. Savner dog at hun hadde drevet litt mer aktiv bruke av spells som kurerer diverse djævelskap.

 

Hender jeg drar på meg noe dritt som gjør at jeg vandrer rundt i en mørk sky og ikke ser en dritt.

 

Jeg er mage og har 1 warrior og 2 striders

 

Lol det går dårlig med Norge i melodi gran pri

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Endret klasse til Magic archer i dag, og du verden det var gøy. Fikk tilgang til magic bow med en del angrep som søker seg frem til fienden. Praktisk når det er kamp og mange fiender til stede på en gang.

 

Så over til dagens forlystelser...og første ut er Bullriding

post-13661-0-27311000-1338110341_thumb.jpg

 

Videre er det vår venn The ogre

post-13661-0-50588700-1338110373_thumb.jpg

 

Litt kaninkasting ble det også etterhvert..

post-13661-0-27151100-1338110413_thumb.jpg

 

Før det hele ble avsluttet med en "romantisk" girl's night..

post-13661-0-61203000-1338110447_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har nå etter mye tenking gått til innkjøp av Dragon's Dogma fra Lefdal til 449kr, men jeg får det nok ikke før på onsdag med tanke på pinse osv :/

 

Gleder meg enormt for det ser ut som dere har det jævlig artig med dissa bildene dere legger ut, så nå blir det vel bare å holde på med demoen litt tenker jeg... :p

Lenke til kommentar

Endret klasse til Magic archer i dag, og du verden det var gøy. Fikk tilgang til magic bow med en del angrep som søker seg frem til fienden. Praktisk når det er kamp og mange fiender til stede på en gang.

 

Så over til dagens forlystelser...og første ut er Bullriding

post-13661-0-27311000-1338110341_thumb.jpg

 

Videre er det vår venn The ogre

post-13661-0-50588700-1338110373_thumb.jpg

 

Litt kaninkasting ble det også etterhvert..

post-13661-0-27151100-1338110413_thumb.jpg

 

Før det hele ble avsluttet med en "romantisk" girl's night..

post-13661-0-61203000-1338110447_thumb.jpg

Haha geniale bilder.

Jeg skippet over witch wood og gikk rett til hoved byen.

Var det dumt og gjøre?. Jeg klarte ikle og drepe de men har en følelse at jeg ikke skal tilbake dit senere:p

 

Også skal jeg bli sorcerer så jeg må vere i byen i lvl 10

Lenke til kommentar

syntes at det er et bra spill men utrolig vansklig til tider... brukte antagligvis 2 timer for å komme til et sted som jeg skulle få bok via tyver. men det førtes bare til et svært troll som blokerer som drepte alle pawnse mine...

 

vet ikke hva jeg gjør galt. er en mage i level 16 med 1 knight pawn og 1 mage pawn. men mine spells gjør nesten ingen skader og gjør det vansklig å ta fiender. vurderer sterkt om jeg skal starte hele spillet på nytt med en Knigth (selv om jeg vet at man kan skifte vocation) sammen med 2 mages pawn.

Lenke til kommentar

syntes at det er et bra spill men utrolig vansklig til tider... brukte antagligvis 2 timer for å komme til et sted som jeg skulle få bok via tyver. men det førtes bare til et svært troll som blokerer som drepte alle pawnse mine...

 

vet ikke hva jeg gjør galt. er en mage i level 16 med 1 knight pawn og 1 mage pawn. men mine spells gjør nesten ingen skader og gjør det vansklig å ta fiender. vurderer sterkt om jeg skal starte hele spillet på nytt med en Knigth (selv om jeg vet at man kan skifte vocation) sammen med 2 mages pawn.

Kjøp armor og våpen . Opdater pawns til din lvl.

Combine harp juice og large nut for og få beste healing.

 

Og du vet det skal vere 4 personer på laget. Høres ut som du bruker 3.

 

Ta og gå til en enklere plass og lvl opp på natten.

 

Våpen styrker magien din.

Og questen kan vere over din lvl.

 

 

Og save hele tiden. Auto save suger i dette spillet.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Digger spillet! Og introsangen har jeg sikkert spilt av hundreogførti ganger, med kjappe 20mins spilling kombinert med øving til fys2 eksamen i overmorgen! Lurer forresten på om det er et slags crafting system hvor du kan skille, istedenfor bare det enhance systemet? Og var det bare meg som syntes introen i Cassardis var skikkelig koselig? Sånn uten dragen da. Følte liksom jeg hadde bodd der hele livet og fiska og slappe av, i en litt sånn gresk lignende øy-by:)) Et spørsmål til. Plutselig forfeita main pawnen midt i kamp, sammen med en secondary pawn. Hvorfor skjer det a?

Lenke til kommentar

nå føler jeg meg som en idiot...

 

ja jeg har brukt bare min main og support til questing ante ikke at man kunne være 4 :p nå høres det litt letere ut en sist.samtidlig må jeg huske og ditche de low level pawnse mine fort :)

 

vel started på nytt med en knight. har kommet til everfall igjen. heldigvis husker jeg alt som skjer uansett .D

Lenke til kommentar

FY FAEN DETTE ER DET BESTE SPILLET JEG HAR SPILLT PÅ 3 ÅR

 

JEG ELSKER DETTE SPILLET !!!

 

Hehe.. "host..

 

Pawn min heter Auron Calisifer og er tank

 

Har spillet 2 dager strekk.

Startet på nytt, å det var mye bedre og starte på nytt når man visste alle tingene.

 

Det er sykt mye og legge seg i på starten og alle tingene er viktig.

 

Modda Skyrim , Diablo 3 , Battlefield 3 og M&b Warband ligger og støver på pcn nå.

 

Nå er det sofa kos hele neste uke med Dragons Dogma!

 

Og fy faen for en fet intro sang jesus!

 

Tips : visst dere skal vere tank så lag en tung person jo tyngre jo vanskeligre er det og knocke dem over.

 

Veldig mye info som man ikke for vite i spillet 0.O

Vil anbefale og sjekke pawn guide. For det er veldig komplisert , dette er ikke et vanlig action spill for og si det sånt :p

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...