Gå til innhold

Skal du ha Dragon's Dogma ?  

55 stemmer

  1. 1. Skal du ha Dragon's Dogma ?

  2. 2. Hvilken Plattform



Anbefalte innlegg

fins det noe plastisk kirugi av noe slag på spillet? jeg ble litt skuffet når jeg skulle ta ifra shadow slottet og oppdager et hull er for bare barne størelse. :C

 

Du kan kjøpe en scroll eller noe til 2500 som gjør at du kan endre på deg selv og mainpawnen av en pawn i the encampment. Stedet der du lagde din main pawn :) Etter at du har kjøpt den må du gå tilbake til hovedmenyen, muligheten for "character creation" skal være der da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var utolig digg og ta dragen ved fortet på første forsøk om natta med goblins i tillegg. :) Elsker spillet,bedre enn skyrim.

Nice. Hvilken klasse og lvl er du ?

Må tilbake til den dragen etter Bluemoon tower. Noen som vet hvor mange slike drager det er rundt omkring ?

 

Tror det bare er den ved shadowfort og UR dragon som man ikke kan bryne seg på før man har spilt gjennom en gang :)

Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag så jeg og min pawn er kun lvl 11. Jeg kjørte Strider først og nå som jeg har kommet til Gran Soren har jeg byttet til Assassin for å prøve det. Min pawn er fighter :)

 

er en fordel å være assassins når du kommer høyere opp i lvl og møter større og mer utfordrende fiender. Gouge, en skill du får tak i til sverdet når du blir høyere lvl, gjør at store og utfordrende fiender blir lang lettere :)

Endret av C3nturion
Lenke til kommentar

Er lvl 27 strider! Blir endel spilling i kveld fordi jeg har hatt eksamensperide. Men hva er egentlig forskjellen på warrior og fighter, ranger og strider? Og kan du mikse alle vocations og lage uber min class?

 

Fighter har sword som primærvåpen og skjold som sekundær

Warrior har et stort heavy weapon som primær og ikke noe sekundær, men til gjengjeld gjør de mye damage og tåler en god del :)

Forskjellen på ranger og strider er at strider har vanlig bue som sekundær mens ranger har longbow (tar mer liv og har et annet set med skills), og de har litt forskjellige skill set-up på daggers tror jeg :)

 

Vil anbefale assassin om man vil ha mest mulig variert combat, eller bare bytte på mellom forskjellige klasser :)

 

Edit: Burde kanskje ikke bytte så mye mellom klasser før man nesten er høyst mulig rank i en av dem

Endret av C3nturion
Lenke til kommentar

er level 30 nå som Vocation Mystic knight mer en halveis. (husker ikke hvor mange points man har) antagligvis 7. var Warrior på nest nest høyest spec.

 

min pawn er Mage på fulleste. trenger en som kan heale .D

 

vurderer å gå videre som enten Strider, Sorcerer, eller Warrior...

 

takk C3nturion for informasjonen :)

Lenke til kommentar

Mulig spoiler...

 

 

Da har jeg brukt den siste uka på Dragons Dogma og har på en måte ikke lyst til at det skal ta slutt. Men, samtidig så har jeg lyst til å gjøre mer på mainquest for å få med den overordnede historien.

Jeg lurer derfor på om noen kan fortelle meg hvor langt unna slutten jeg er, dersom jeg sier at jeg hadde mitt møte nummer 2 med dragen som tok hjertet mitt ? Møtet fant sted langt til vest med en quest som hadde noe med great wall å gjøre

 

Lenke til kommentar

Mulig spoiler...

 

 

Da har jeg brukt den siste uka på Dragons Dogma og har på en måte ikke lyst til at det skal ta slutt. Men, samtidig så har jeg lyst til å gjøre mer på mainquest for å få med den overordnede historien.

Jeg lurer derfor på om noen kan fortelle meg hvor langt unna slutten jeg er, dersom jeg sier at jeg hadde mitt møte nummer 2 med dragen som tok hjertet mitt ? Møtet fant sted langt til vest med en quest som hadde noe med great wall å gjøre

 

 

 

Du er ganske nær sluten :)

Men er fortsatt masse å gjøre. Skal ikke røpe hvorfor :)

 

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt å komme opp i noen lvls så jeg tenkte jeg skulle hore ut min pawn til noen som ønsker :) Akkurat nå er hun en lvl 33 max fighter, med bra våpen og armor. Hun heter "Olivia" og min PSN er: zXTJXz

 

Legg meg gjerne til hvis du føler for det :)

Lenke til kommentar

når jeg bytter vocation hva mister jeg?

Og koster det å bytte tilbake til den jeg begynte med?

 

Er redd for å gjøre noe dumt:P

 

Det skjer ingenting utenom at du får tilgang til en klasse til når du bytter vocation. Dersom du er misfornøyd med den nye vocation så går du tilbake til den gamle. Det koster ingeting. Du beholder også alle skills så du slipper å "kjøpe" de på nytt.

Så med andre ord: Den eneste kostnaden er antall de poengene du bruker for å unlocke den nye klassen.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Godt spm. Har lurt på det samme selv.

Men om du lager en til konto på ps 3, så kan du jo logge på med den og starte new game uten at det skal slette forrige savegame. Pluss at du kan leie din egen pawn.

 

Stress og dumt siden jeg vil kunne bruke min vanlige konto slik jeg kan få poeng osv. Vi er i 2012 sant?:p synest dette er dumt at ikke går ann:(

Lenke til kommentar

Det finnes en new game+ funksjon i spillet, vet ikke hvordan den fungerer, men ble nettop ferdig med dragen.

 

Hvis du absolutt vil starte helt på nytt så må du enten slette saven din eller legge den over på minnepenn for så å slette den fra din PS3, hvis du vil ha den i backup, jeg tror det skal gå :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

I new game + er du fortsatt samme lvl og har alle equipments fra forige game. Minus delen er at det blir alt for lett... Er snart lvl 60 (har ikek spilt så mye de siste dagene), og jeg møter så og si ingen motstand. Lurer på hvordan det er for de som er lvl 130 osv :p

Jeg anbefaler dere å spille i "everfall" så lenge som mulig. da det er den eneste utfordringen man møter når man er lvl 50+, Dere forstår hvorfor når dere kommer så langt :)

Håper de kommer med noen omfattende dlc i tiden som kommer! 4player co-op hadde vært flott og en ny story :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...