Gå til innhold

Skal du ha Dragon's Dogma ?  

55 stemmer

  1. 1. Skal du ha Dragon's Dogma ?

  2. 2. Hvilken Plattform



Anbefalte innlegg

Hvordan er dette med låne-pawns, da? Sånn jeg skjønner er alle pawns som vandrer rundt i rift-plassen andre spillere sine main pawns? Eller er noen av dem datagenererte rundt min level også?

 

Det sies jo at man kan låne ut sin main pawn til noen andre mens man selv er offline, så kommer han/hun tilbake når du spiller igjen med nye items og info om bosser evt. Men hva skjer hvis han jeg låner main pawn av logger inn selv? Blir det to versjoner av hans pawn i spillet da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du logger inn, låner en pawn fra Truls, du har denne pawnen til du mister den .

Ingenting annet skjer.

 

Visst du er online så skal alle pawnene som du møter være fra andre spillere,

 

Pawns lvler ikke opp med deg, visst du elsker en pawn , gjør den din favoritt og du kan sjekke om den har gått opp i lvl.

 

Min første pawn var ekstremt populær og jeg fikk 1000 vis av rift crystal hele tiden, og han ble lånt av 1000 vis av spillere samtidig, men dette legger man ikke merke til før man sover på en inn.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Dragon's Dogma er igrunn sønnen til Demon's Souls/Dark Souls og Skyrim. Dragons Dogma har et veldig sjenerøst og bra kampsystem, som blander dem to i mitt syn

Men det passer meg ypperlig da jeg likte helt greit Skyrim og elsket Demon's Souls/Dark Souls

Du glemte Megaman og Devil may cry

Men er enig

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Syns jo det er litt påfallende at det alltid rusler rundt noen gratis pawns rundt min egen level, da..de må vel være datagenererte? Også koster andres main pawn endel penger å låne?

 

For det er jo slettes ikke gitt at det alltid vil være spillerlagde pawns rundt min level, særlig over ett år etter spillet kom ut første gang?

 

Så en pawn med infinite level som kosta flere millioner å låne..var det en tullepawn ellerno?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Syns jo det er litt påfallende at det alltid rusler rundt noen gratis pawns rundt min egen level, da..de må vel være datagenererte? Også koster andres main pawn endel penger å låne?

 

For det er jo slettes ikke gitt at det alltid vil være spillerlagde pawns rundt min level, særlig over ett år etter spillet kom ut første gang?

 

Så en pawn med infinite level som kosta flere millioner å låne..var det en tullepawn ellerno?

Nei dette er pawns fra spillere, så lenge du er logget inn så vil du kun møte på pawns fra andre spillere.

Visst pawns er din lvl eller lavere er de gratis.

 

Det er noen pawns som er laget av kjendiser og har synssykt pris på seg.

Men du vil aldri ha råd til de før post game

Lenke til kommentar

Så hvis jeg hadde kjøpt spillet om ett år, hadde det ikke fantes pawns i lavere levels i det hele tatt å rekruttere da?

Siden alle leveler sine main pawns sammen med seg selv mener jeg. Hvis "alle" ha fullført spillet vil det jo ikke være noen lavere levels igjen i det hele tatt..som å springe rundt i startområdet i en MMORPG 5 år etter at alle har maxet ut alle karakterene sine og sluttet og spille på en måte. Ingen å snakke med der.

 

Kan man spille offline mode og bare spille med datagenererte pawns? Husker jeg hadde online-valget når jeg startet spillet første gang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så hvis jeg hadde kjøpt spillet om ett år, hadde det ikke fantes pawns i lavere levels i det hele tatt å rekruttere da?

Siden alle leveler sine main pawns sammen med seg selv mener jeg. Hvis "alle" ha fullført spillet vil det jo ikke være noen lavere levels igjen i det hele tatt..

Lol XP

Visst det skulle skjedd vill det blitt omplassert med AI

 

men desverre slutter mange på lava lvl. så det vil aldri skje

Lenke til kommentar

Det får jeg da håpe..vil jo suge max hvis jeg plutselig ikke har noen pawns rundt min level når jeg er lvl 15-20 f.eks. Da må jeg spille alene med main pawn likevel.

 

Og pokker så skravlete de er..babler ivei, samme setningene om og om igjen selv midt i samtaler med quest-givere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det får jeg da håpe..vil jo suge max hvis jeg plutselig ikke har noen pawns rundt min level når jeg er lvl 15-20 f.eks. Da må jeg spille alene med main pawn likevel.

 

Og pokker så skravlete de er..babler ivei, samme setningene om og om igjen selv midt i samtaler med quest-givere.

1 ord RETICENT

 

Få pawnen din til og være stille. senere vil pawnene siles ut og bli litt mere fornøyelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...