Gå til innhold

Skal du ha Dragon's Dogma ?  

55 stemmer

  1. 1. Skal du ha Dragon's Dogma ?

  2. 2. Hvilken Plattform



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdig og har startet NG+ :)

 

Digger spillet og jeg begriper ikke hva anmeldere mener med at historien ikke er god...syntes det er en av de mest interesante og dype historiene jeg har sett i et spill på lang tid. Det er greit at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i og litt klisjefylt her og der, men den var absolutt ikke dårlig.

 

Fantastisk spill og håper at dette er en serie de fortsetter med, forhåpentligvis med litt større budsjett neste gang så vi slipper enkelte småproblemer.

Endret av xxTJxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig og har startet NG+ :)

 

Digger spillet og jeg begriper ikke hva anmeldere mener med at historien ikke er god...syntes det er en av de mest interesante og dype historiene jeg har sett i et spill på lang tid. Det er greit at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i og litt klisjefylt her og der, men den var absolutt ikke dårlig.

 

Fantastisk spill og håper at dette er en serie de fortsetter med, forhåpentligvis med litt større budsjett neste gang så vi slipper enkelte småproblemer.

 

Hvor langt tid brukte du?:D

 

Og kan du eller noen andre her fortelle meg hvordan man oppgraderer våpen?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt nøyaktiv hvor lang tid jeg har brukt, men jeg vil regne med det er sånn ca rundt 40-50 timer et sted...

 

Hvis du vil oppgradere våpen eller armor så må du gå til en som selger det, og der skal det være et valg med "Enchance". Du kan oppgradere til 1,2 eller 3 stjerner, men alt over 1 stjerne trenger forskjellige ting slik som en klo fra en griffin osv.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått det til PS3, og så lant ser det lovende ut. Men har to kjappe spørsmål:

 

1. Er det noe av DLCen som er verdt å ha for en som akkurat har begynt spillet? Trenger ikke flere quests ennå, så venter med dem.

 

2. Jeg har tatt noen bilder fra spillet, så hvordan får jeg dem frem andre steder enn via PS3en? Er det mulig å overføre dem til internett et sted, eller f.eks til PCen via USB eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Er det noe av DLCen som er verdt å ha for en som akkurat har begynt spillet? Trenger ikke flere quests ennå, så venter med dem.

Det kommer helt ann på, jeg kjøpte våpenpakken og captain's armor tror jeg den het og brukte begge disse en del i starten, om det var verdt det kan diskuteres, men om du vil ha noe som ser litt fancy ut med en gang så er det bare å slå til, hadde allerede litt småpenger i min PS wallet så brukte bare av dette.

 

2. Jeg har tatt noen bilder fra spillet, så hvordan får jeg dem frem andre steder enn via PS3en? Er det mulig å overføre dem til internett et sted, eller f.eks til PCen via USB eller noe?

Jeg har personlig ikke prøvd å overføre, men vil tro dette skal gå relativt smertefritt med en USB penn.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Nytt spørsmål: Må jeg bytte ut de to support pawnsene hele tiden? Jeg og main pawn er lvl 7, men de to support pawnsene er fortsatt lvl 4. Ville helt klart foretrukket å ha samme laget gjennom hele spillet. Er umulig å bli knyttet til noen som bare er på laget en liten stund, spesielt når man vet de forsvinner igjen ganske snart. :(

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ja, det er kun din main pawn som leveler opp med deg. Du "leier" de support pawnsene bare av andre spillere, men jeg vil anbefale å skaffe deg noen high level pawns så du kan holde på de litt lenger.

 

Merk: Du kan leie dine venners pawns helt gratis uansett hvilken level de har, så hvis de har en high level pawn så kan du jo leie den og bare ha den med deg gjennom hele spillet, men det vil jo gjøre en del ting ganske mye lettere hvis du har med deg en level 50+ pawn som gruser alt av mobs. Men hvis du er interisert så har jeg en level 55-ish warrior pawn hvis du har lyst til å legge meg til på PSN :)

 

PSN: zXTJXz

Lenke til kommentar

Man er absolutt ikke nødt til å ha support pawns, men de gjør det selvsagt lettere, men man får også faktisk mindre experience :)

Hæ kødder du?

det visste jeg ikke, litt teit siden ekstra pawns ikke kan lvl opp.

 

Nå fikk jeg lyst og spille bare meg og min pawn. er så høy level at jeg dreper alt med tornado, tilogmed bosser dør, Sorcerer er så mektig, skal skifte klass så jeg får testet de andre klassene,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått det til PS3, og så lant ser det lovende ut. Men har to kjappe spørsmål:

 

2. Jeg har tatt noen bilder fra spillet, så hvordan får jeg dem frem andre steder enn via PS3en? Er det mulig å overføre dem til internett et sted, eller f.eks til PCen via USB eller noe?

Endelig et spm. jeg kan svare på.

Spillet oppretter en mappe i bildearkivet på PS3. Så kopierer du bare bildene over på en usb penn eller lignende. Voila :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...