Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du undervurderer Nintendo. De har mer enn nok penger til å holde det gående i årevis fra før, og de vil onk selge i bøtter og spann av de der idiotiske casual spillene. Husk at Wii var den bestselgende konsollen i forrige generasjon. (dvs Wii og PS360.) Men om noen skulle kjøpe opp Nintendo håper jeg det blir Sony.

 

Hjelper ikke å være bestselgende når de har slitt kraftig de siste årene.

Lenke til kommentar

Ganske skuffende så langt... men det er kanskje fordi jeg hadde skyhøye forventninger til denne konferansen.

 

Jeg hadde håpet at denne konferansen skulle får meg interessert i Wii U og fjøla, men tvert i mot styrker det bare min skepsis.

Jepp, blir bare mer skeptisk av det greiene, når de viser spill som man kan spille. Men de velger heller å gjøre CG/pre rendret shit på det. Føltes bare som de har noe å skjule

Lenke til kommentar

 

Hjelper ikke å være bestselgende når de har slitt kraftig de siste årene.

 

Du har tydeligvis null peiling, Nintendo tjente mer penger i 2008 enn det Sony har tjent på alle sine år i gaming siden 1994, go figure. Denne konferansen suger, og om det fortsetter slik så vil Wii U slite, men det er langt derfra til denne kunnskapsløse doom-ingen her.

Lenke til kommentar

Du undervurderer Nintendo. De har mer enn nok penger til å holde det gående i årevis fra før, og de vil onk selge i bøtter og spann av de der idiotiske casual spillene. Husk at Wii var den bestselgende konsollen i forrige generasjon. (dvs Wii og PS360.) Men om noen skulle kjøpe opp Nintendo håper jeg det blir Sony.

 

Hjelper ikke å være bestselgende når de har slitt kraftig de siste årene.

 

Du glemmer at de ble stiftet på slutten av 1800-tallet, så de har bygd opp en rimelig kraftig formue opp gjennom årene. De kan nok gå i minus i mange år uten å gå konk. I tillegg har vi jo konferansen i morra. Jeg kommer nok til å se den, men vurderer sterkt å kjøpe en PSVita i stedet for Wii U nå. Om ikke annet for mer Assassin's Creed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...