Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

17 Mbit i Mbyte er vel 17/8, som = 2.1 Mbyte/s?

Såvidt eg veit, er class 4 = 4 MB/s, så det skal vel gå meir en greit trur eg :)

 

Trolig vil det fungere godt. Når det gjelder lese og skrivehastigheter, så kan man prøve å sette kortet i en kortleser og skrive til og fra kortet. Da vil en se hvor mange bytes den skriver med. Det vil også kunne testes i telefonen (skriv til og fra lagringsenhet) fra PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er der nødvendig med class 10 minnekort for at video ikke skal hakke, eller holder et class 4? Har et class 4 liggende.

Nå har du jo fått svar, men..

Hvorfor puttet du det ikke bare rett i og testet det selv med kortet du har liggende? Hadde ikke tatt mer enn 2 minutter. :)

Lenke til kommentar

Da var min telefon også død. Og så klart måtte det skje på lille julaften. Glad jeg kjøpte telefonen i fysisk butikk og kan stikke opp i dag å høre hva man kan gjøre.

 

Edit : Synes telefonen rett og slett har vært treig i det siste og jeg hadde en frys, hvor jeg måtte ta ut batteriet i går.

Endret av rocknrolf77
Lenke til kommentar

 

 

Du skal få valget om du vil overføre allikevel. Får du ikke det?

 

Stemmer det!

Men det vil ikke legge seg inn uansett. Alt annet en flac. fungerer. Jeg har lagt inn utallige flac. filer før, men nå vil det altså ikke legges på. Regner med jeg kan legge det manuelt på minnekort dog. Starta etter Jelly Bean vel og merke. Meget irriterende!

Lenke til kommentar

Jeg satt mobilen min på lading klokka 01.00 i natt på rundt 10%. Nå er klokka 15.30, men batteriprosenten er nå på 97%! Jeg har kabelen koblet i, men hvis jeg surfer litt på mobilen så synker batteriprosenten selv om den lader.

 

Er det den orginale laderen? Den lader med 1A. Ladere til andre modeller kan lade med lavere amper, og da bruker den lengre tid. Telefonen kan også bruke mer strøm enn en ikke-orginale ladere leverer, og dermed gå ned i strøm.

Endret av Ein23
Lenke til kommentar

Lastet ned "Quick Launch" for låseskjermen. Denne hadde mange snedige funksjoner som blant annet at man kan ringe direkte til en av de fem siste man har kontaktet, og også starte de 5 siste brukte programmene direkte med mer. Men den var dessverre litt buggy/seig. Noen som har forslag til en lockscreen-app som fungerer smooth og har mange funksjoner? PS: har ikke rootet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...