Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er også Toolkit for root og installering av recovery som skal gjøre det enkelt for mindre teknisk kyndige å utføre det.

 

er i det minste godt fornøyd med min og fikk Otterbox denne uken. Sitter bra og gjør telefonen litt mer robust og ser det som en fordel også. Litt bedre grep på den også :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

 

1080p ~ 17Mbit

720p ~ 12Mbit

 

Så da spørs det hvor god skriveytelsen er på ditt class 4. Det er ikke alle merker som holder seg til 4MB begge veier.

 

Det er Kingston, og de holder vell det de lover hva gjelder minimumshastigheter?

 

Satser på filming i 1080p funker da :-)

 

Jau.

 

Edit: Hvordan blir regnestykket for å finne ut at class 4 er nok for 17 Mbit? Noen som kan?

Endret av Ein23
Lenke til kommentar

Det er Kingston, og de holder vell det de lover hva gjelder minimumshastigheter?

 

Satser på filming i 1080p funker da :-)

 

Jau.

 

Edit: Hvordan blir regnestykket for å finne ut at class 4 er nok for 17 Mbit? Noen som kan?

 

17 Mbit i Mbyte er vel 17/8, som = 2.1 Mbyte/s?

Såvidt eg veit, er class 4 = 4 MB/s, så det skal vel gå meir en greit trur eg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 vinduer åpne samtidig, men er ikke særlig elegant da den appen du ikke bruker avsluttes så du får lengre reaksjonstid når du bytter på hvilket vindu du skal bruke.

Det andre programmet blir ikke avsluttet? Hører på musikk fra youtube i bakgrunnen samtidig som jeg surfer as we speak. :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...