Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The flash counter is a narc statement in the OS. What it does is tell Samsung if and how many times you've flashed the device with a custom "non standard" ROM. This allows them to know if you've been messing with the stock operating system. If you have it allows them to potentially void your warranty as Samsung warranty is void if you flash with custom ROM's.

Lenke til kommentar

Da var min telefon også død. Og så klart måtte det skje på lille julaften. Glad jeg kjøpte telefonen i fysisk butikk og kan stikke opp i dag å høre hva man kan gjøre.

 

Edit : Synes telefonen rett og slett har vært treig i det siste og jeg hadde en frys, hvor jeg måtte ta ut batteriet i går.

var det samme med min før den døde

Lenke til kommentar

Noen bra anbefalinger på tyveri/miste/sperre app? Altså, remote kunne sperre, fjernslette, spore telefonen om den blir mistet/stjålet? Testet Prey, likte ikke det særlig, ikke alltid skjermen ble sperret osv...

 

Samsung Dive. Tjenesten er aktivert med din Samsung-konto. Google "Samsung Dive". Logg på Internett-siden, derfra kan du fjernringe din Galaxy, slette den osv.

Lenke til kommentar

Får ikke oppgradert min S3 via Kies jeg.. Har 4.1.1 nå, og når jeg kobler til med kabel får jeg beskjed om at en ny "Fastvareversjon" er tilgjengelig, trykker oppdater, så kommer "Laster ned komponenter for fastvareoppgradering". Og når denne er ferdig lukker hele Kies seg.

Kan det være fordi jeg bare har 23% batteri? Har jo kabelen koblet i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Får ikke oppgradert min S3 via Kies jeg.. Har 4.1.1 nå, og når jeg kobler til med kabel får jeg beskjed om at en ny "Fastvareversjon" er tilgjengelig, trykker oppdater, så kommer "Laster ned komponenter for fastvareoppgradering". Og når denne er ferdig lukker hele Kies seg.

Kan det være fordi jeg bare har 23% batteri? Har jo kabelen koblet i.

Kjøpt via Telenor?
Lenke til kommentar

Skjo: Samsung dive fungerer fint, vil du ha en litt mer avansert anbefaler jeg Kapersky. Koster noen kroner, men et også en av de beste antivirus til Android og. Bruker minimalt batteri.

Liker og "mugshot" funksjonen, der den tar bilde av tyven og sender til deg. Du får og mail så snart det skiftes sim i telefonen der det nye på telefonen nummeret står.

Verd pengene!

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Kjøpt via Telenor?

Det aner jeg ikke, lurer på om det er Netcom. Kjøpte mobilen brukt en mnd gammel. Jeg har Telenor. Når jeg går inn på oppgrader på tlf, står det:

"Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere".

 

Dette har det stått i noen dager. Idiotisk opplegg.. Kies minner også om iTunes. Arg.

 

Jaja, God jul, hvertfall :)

Lenke til kommentar

 

Det aner jeg ikke, lurer på om det er Netcom. Kjøpte mobilen brukt en mnd gammel. Jeg har Telenor. Når jeg går inn på oppgrader på tlf, står det:

"Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere".

 

Dette har det stått i noen dager. Idiotisk opplegg.. Kies minner også om iTunes. Arg.

 

Jaja, God jul, hvertfall :)

 

 

Da dukker den nok opp etter hvert

Ville nok ha rådet deg til å ha litt mer strøm på den når du oppgraderer... De er ikke så glad i avbrudd under installasjonen

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får mobilen til å ta bilde når jeg f.eks sier "cheese", eller tar av alarmen når jeg sier "off"? Har leitet i språk-innstillingene, men finner det ikke..

 

 

Go to Settings, Language and Keyboard, turn on Voice cmd for apps.

 

Open S Voice, say "Open Camera ", then try saying "cheese" when ready to take a shot.

 

 

Skal vi se....

 

Innstillinger... Språk og inndata... Talesøk... Og skru på voice cmd(s) for apps

 

 

PS du må sette talegjenkjenning til å bruke samsung vlingo og ikke google!!!

 

 

Selv hadde jeg mer hell med shoot og smile

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...