Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Selvfølgelig klarte jeg å miste øreproppene på vei til skolen. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe de originale hvite proppene som fulgte med telefonen?

 

Skal med så crappy propper???

 

Jeg synes egentlig dem var greie å bruke. Passet bra og god lyd, til å følge med en telefon.

Har du link til noen andre bedre? :)

 

jeg liker de og. Og med appen Headset Controller kan du gjøre alt mulig flott. Virker bra med spotify og.

 

Når jeg holder inne knappen så er det en kvinnelig stemme som sier klokken. Veldig enkelt og greit i stedet for å ta opp telefonen.

Lenke til kommentar

 

<br>Ja, det kan være det. Men min hadde preinstallerte Telenor-apps (faktura, utland osv). Det tyder på at jeg mest sannsynlig hadde en Telenor "branded" firmware.<br><br>Jeg har fått til noe nå. Jeg rootet igjen og installerte denne appen her og låste opp.<br><br><a data-cke-saved-href="http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846451" href="http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846451" class="bbc_url" title="" rel="nofollow">http://forum.xda-dev...d.php?t=1846451</a><br><br>Deretter flashet jeg inn I9300XXBLH1 med Odin og operatørlåsen kom ikke tilbake. Dermed ser det ut til å være løst.<br><br>Jeg vil gjerne fjerne alle spor etter "root" og ha den 100% original, og det ser det ut til at jeg har fått til.<br><br>Men kan dere som har nyeste firmware inne, fortelle meg kjernen som er installert også? Jeg har nå 3.0.15-928452-user..<br><br>Er det den dere har også?<br><br>If so, mission accomplished,<br>

 

 

Det er den jeg har, så ser ut til å stemme (forhåndsbestilte min fra Telenor før launch). :)

Lenke til kommentar

Kort spørsmål : hvordan kan man uten tilleggs app enkelt lage mapper i "programmer" sidene. Tenker da ikke på homescreen, der er det enkelt å legge mapper og flytte iconer over. Men ønsker at i hele programmer oversikten å sortere ting i mapper litt. Gjelder S3, men kona til en kollega har S2 og hun irriterer seg grønn over å ikke få laget mapper også, vet ikke hvilken Android hun har på S2, men jeg kjører stock med nyeste oppdatering.

 

Takker for tips. :)

Lenke til kommentar

Kort spørsmål : hvordan kan man uten tilleggs app enkelt lage mapper i "programmer" sidene. Tenker da ikke på homescreen, der er det enkelt å legge mapper og flytte iconer over. Men ønsker at i hele programmer oversikten å sortere ting i mapper litt. Gjelder S3, men kona til en kollega har S2 og hun irriterer seg grønn over å ikke få laget mapper også, vet ikke hvilken Android hun har på S2, men jeg kjører stock med nyeste oppdatering.

 

Takker for tips. :)

 

Går ikke

Lenke til kommentar

Kort spørsmål : hvordan kan man uten tilleggs app enkelt lage mapper i "programmer" sidene. Tenker da ikke på homescreen, der er det enkelt å legge mapper og flytte iconer over. Men ønsker at i hele programmer oversikten å sortere ting i mapper litt. Gjelder S3, men kona til en kollega har S2 og hun irriterer seg grønn over å ikke få laget mapper også, vet ikke hvilken Android hun har på S2, men jeg kjører stock med nyeste oppdatering.

 

Takker for tips. :)

Det går da å lage mapper i "programmer" menyen, eller tenker jeg feil nå?

post-15996-0-73843100-1345723982_thumb.png

Lenke til kommentar
Kort spørsmål : hvordan kan man uten tilleggs app enkelt lage mapper i "programmer" sidene. Tenker da ikke på homescreen, der er det enkelt å legge mapper og flytte iconer over. Men ønsker at i hele programmer oversikten å sortere ting i mapper litt. Gjelder S3, men kona til en kollega har S2 og hun irriterer seg grønn over å ikke få laget mapper også, vet ikke hvilken Android hun har på S2, men jeg kjører stock med nyeste oppdatering. Takker for tips. :)
Det går da å lage mapper i "programmer" menyen, eller tenker jeg feil nå?

 

Ja det går faktisk, men er veldig gjemt.

 

Edit->ta tak i ett icon og dra det->ny folder vil så dukke opp nederst, dra den hit.

Lenke til kommentar

Tåler S3 mindre enn S2? Damen presterte å knuse skjermen etter en uke. Og jeg har hatt min s2 i ett år med ganske røff behandling, knapt kommet en ripe i skjermen.

Det kommer jo an på hvordan telefonen faller osv. Men siden skjermen er større, vil det vel være lettere at skjermen treffer noe. Så er det jo forskjell på hvordan man behandler en telefon. Er ikke sikkert "damen" er like forsiktig som deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...