Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å la kalenderen som følger med ligge åpen på egen side? Nå får jeg den bare som ikon, når den ikke er i bruk. Eller må jeg laste ned en annen kalender? På Desire HD lå kalenderen på en egen side.

 

Den ligger som - S Planner (måned) 4x4 under widgeter :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det mulig å la kalenderen som følger med ligge åpen på egen side? Nå får jeg den bare som ikon, når den ikke er i bruk. Eller må jeg laste ned en annen kalender? På Desire HD lå kalenderen på en egen side.

 

Den ligger som - S Planner (måned) 4x4 under widgeter :-)

 

U da man! Takker!

Lenke til kommentar

Noen som har testet den lekkede versjonen av JB? Thoughts?

 

Jeg bruker den fra 14.aug det er en OTA oppgradering og den er helt suveren:) super smooth, god batteritid osv...

 

Par nye ting i tilleg til alt det offisielle JB:

Du kan nå sette av og på tid for Wi-Fi (Wi-Fi timer)

Samme kan du gjøre for led varsling

Nytt tastatur.. veldig mye bedre å skrive på..

Pause video-opptak

Bedre lyd på video-opptak

Led på stemme opptak

Easy mode for nybegynnere av Android

 

Eneste Bug jeg har oppdaget er Samsung memo appen som ikke virker.. bruker den aldri så løste det med å disable den:)

Endret av DroidOle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får tilbake lyden når jeg får en SMS? Nå tekster jeg med en kompis uten å få noen form for lyd når SMSen mottas. Jeg har volumet på fullt.

 

Jeg har også et annet problem, som har blitt nevnt her ganske ofte, men ofte så stoppes meldingslyden når den spilles av. Meldingslyden er som følge: "Excuse me boss, you have a message" (Har meldingen for ironiens skyld, ganske morsomt å se folks reaksjoner når lyden spilles av :)). Meldingen stopper ofte opp hos "Excu...". Hvordan fikser jeg dette problemet?

Lenke til kommentar

Det er lovlig å ta opp samtaler du selv er en del av, selv uten motpartens samtykke. Dette avgjøres også gjerne på skjønn, og det er en del forskjellige regler med tanke på hva det skal brukes til, hvor lenge det lagres, hvor det lagres etc.

 

I mitt tilfelle er det rett og slett snakk om et telefonintervju, som skal brukes i en podcast :) Vet noen om noen app til dette, btw?

Lenke til kommentar

Hvor er det mulighet for å handle herfra? brodit.se

 

Kunne tenkt meg dette:

http://www.brodit.se...=513398&pn=prod

http://www.brodit.se...Avant&year=2001

 

 

Eller andre plasser som ebay...

 

Du må finne en forhandler. Det er ett av disse geniale foretningskonseptene der de ikke vil selge rett til sluttbruker.

 

Du kan kjøpe bl.a fra Dustin.no.

 

Vær obs på at hvis du ikke kan installere aktiv holder selv så kan det være en idé å gå for aktiv holder med strøm fra sigarettkontakten. Jeg kjøpte selv aktiv holder og fikk bilforhandleren til å installere - til den nette sum av 3000kr.... :|

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Det er lovlig å ta opp samtaler du selv er en del av, selv uten motpartens samtykke. Dette avgjøres også gjerne på skjønn, og det er en del forskjellige regler med tanke på hva det skal brukes til, hvor lenge det lagres, hvor det lagres etc.

Dette gjelder kun private formål, ellers så gjelder dette: www.datatilsynet.no/Teknologi/Lydopptak/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...