Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Noen som vet om S3 kan spille inn telefonsamtaler?

Dette går helt fint. Prøvde for noen uker siden. Hadde jeg bare husket hva programmet heter da...

 

https://play.google....ar.callrecorder

 

Tusen takk, skal teste det ut :)

 

Har sett litt på "Auto Call Recorder" og liker ikke alle tilatelsene man må gi denne App'en, som adgang til "System Tools", "Personal Info" og "Network"

 

Her kan man sammenlikne f.eks. "opptaksapp'er" med hverandre, f.eks. "Auto Call Recorder" (JINASYS) og "All That Recorder" (Appstar Recorder).

 

http://www.mobilesec...mparison-widget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som opplever at standbytiden er kraftig forkortet etter siste oppdatering (BLH1)?

 

Prøver å finne synderen for å slippe å ty til fabrikknullstilling.

 

Jeg synes også standby er kortere etter siste update. Igår gikk jeg tom for batteri - første gang siden jeg kjøpte tlf prima juni

Lenke til kommentar

en smule offtopic :)

 

men noen som vet hva som har skjedd med Norsk Tipping sin app for android ?

 

plutselig finnes den ikke på play store lenger...

appen deres funka jo aldri med ics... Gå inn på nt sine sider med browseren, der får du nå mobiltilpassede sider som ser ut som en app. Man må også installed en bypass app... Ser ut som om de har gått for samme løsning som ios
Lenke til kommentar

Hvor mye skal disse såkalte gorillaglassene tåle? Har fått noen salige riper i glasset. Har alltid trodd disse var ripesikre, og har heller aldri vurdert skjermfilter, noe jeg syntes ødelegger skjermopplevelsen helt..

 

De tåler mye, men er ikke ripesikre. De er rimpemotstandsdyktige, noe det meste av glass er i og for seg, men får man noe som er like hardt eller hardere enn glass, som et sandkorn eller lignende sammen med telefonen i lomma, vil du lett få riper. Er en grunn til at nøkler og kniver brukes i demo-videoer, og ikke stener etc. :p

Lenke til kommentar

Hvor mye skal disse såkalte gorillaglassene tåle? Har fått noen salige riper i glasset. Har alltid trodd disse var ripesikre, og har heller aldri vurdert skjermfilter, noe jeg syntes ødelegger skjermopplevelsen helt..

 

De tåler mye, men er ikke ripesikre. De er rimpemotstandsdyktige, noe det meste av glass er i og for seg, men får man noe som er like hardt eller hardere enn glass, som et sandkorn eller lignende sammen med telefonen i lomma, vil du lett få riper. Er en grunn til at nøkler og kniver brukes i demo-videoer, og ikke stener etc. :p

JeG PRØVDE OG RIPE SKJERMEN MED EN MORAKNIV, resultatet var en ødelakt kniv :(

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om før, men en nevnte at kameralyset ikke kan brukes som lommelykt i mer enn 3-4 minutter bare? Da vil dioden brenne seg? Jeg har hatt på min(med den innebygde hjelpelyswidgeten) i over en halv time før uten problem?

 

Også har jeg lest noe om at om man har på samme bildet hele tiden på en amoled skjerm så kan det brenne seg fast?

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om før, men en nevnte at kameralyset ikke kan brukes som lommelykt i mer enn 3-4 minutter bare? Da vil dioden brenne seg? Jeg har hatt på min(med den innebygde hjelpelyswidgeten) i over en halv time før uten problem?

 

Heh.. LED-dioder brukes til å lage lommelykter av, og de lyser til batteriet går tomt uten problemer. De kan bli litt varme etter hvert og de bruker en del strøm, men that's it. Bare lys i vei. :)

Lenke til kommentar

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Magefølelsen min er at de finner du på samsung apps og ikke på google play. Så sjekk samsung app evt under s suggest.

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om før, men en nevnte at kameralyset ikke kan brukes som lommelykt i mer enn 3-4 minutter bare? Da vil dioden brenne seg? Jeg har hatt på min(med den innebygde hjelpelyswidgeten) i over en halv time før uten problem?

 

Heh.. LED-dioder brukes til å lage lommelykter av, og de lyser til batteriet går tomt uten problemer. De kan bli litt varme etter hvert og de bruker en del strøm, men that's it. Bare lys i vei. :)

 

Jupp det vet jeg, men jeg har også kjennskap til dioder som kun skal lyse noen få min fordi en veldig varmeutvikling.

Lenke til kommentar
Har hatt galaxy s3 i nesten en måned nå. Finner det greit irriterende at det er delay når jeg skal låse opp mobilen og trykker på power knappen.

 

Dette har blitt svart på sikkert 10 ganger i tråden allerede, men deaktiver s-voice (eller hva det heter). Du kan nemlig låse opp tlf med stemmen, og siden dette er default på, så venter telefonen litt på stemmen din, før den låser opp ved hjelp av power trykket ditt. derav delayed.

 

Noen som har prøvd appletvmedia fra zappotv?

Denne fungerer utmerket for de støttede appene, men skulle gjerne speilet telefonen. Regner med det er umulig?

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om før, men en nevnte at kameralyset ikke kan brukes som lommelykt i mer enn 3-4 minutter bare? Da vil dioden brenne seg? Jeg har hatt på min(med den innebygde hjelpelyswidgeten) i over en halv time før uten problem?

 

Heh.. LED-dioder brukes til å lage lommelykter av, og de lyser til batteriet går tomt uten problemer. De kan bli litt varme etter hvert og de bruker en del strøm, men that's it. Bare lys i vei. :)

 

Jupp det vet jeg, men jeg har også kjennskap til dioder som kun skal lyse noen få min fordi en veldig varmeutvikling.

Dette kan gjelde kraftige LED-dioder med dårlig heatsink, det skal ikke være noe problem på en mobiltelefon med mindre du glemmer å slå av lyset og går rundt med mobilen i lomma - og da vil du kjenne varmen lenge før noe skade kan skje. De fleste LED-dioder, om ikke alle, slår seg av automatisk (det er en chip under dioden) dersom varmen kan medføre skade, jeg tviler sterkt på at LED-dioden i Galaxy S3 er noe anerledes. Varmen vi snakker om er "ubehagelig varmt" og om du bruker mobilen vil du kjenne dette. Skulle lyset mot formodning og mot alle odds bli skadet på lav temperatur, må det være feilproduksjon og reklamasjonsgrunn/garanti.

 

Noen lommelykt-apps sier at man ikke skal bruke lommelykten i mer enn noen få minutter, men dette er bare en måte å fraskrive seg ansvar i fall noen faktisk ødelegger LED-lyset sitt. Jeg tipper det er herifra at noen har fått det for seg at LED-dioder kan bli ødelagt etter fem minutters vanlig bruk, men det er jo bare tull. Det skal mye varme til for å skade noe som helst på mobilen din, og alt fra LED-diode til prosessor vil slå seg av automatisk dersom det blir for varmt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...