Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

....Men når en av mine kontakter ringer så er bildet av h*n VELDIG utydelig.

 

Tror du kan legge inn bildene manuelt på telefonen og få bra oppløsning. (ICS 256*256px, JB 720*720px) Det er når du mottar de automatisk fra Google at de blir "frimerkestore" 96*96px.

 

http://www.androidpolice.com/2012/07/02/jelly-bean-bumps-contact-photos-to-hi-res-720x720-but-google-sync-continues-to-clobber-it-with-low-res-mush/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Magefølelsen min er at de finner du på samsung apps og ikke på google play. Så sjekk samsung app evt under s suggest.

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur.

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur.

 

Legg den inn manuelt søk med google så finner du Smart View, funker perfekt på min GS3

Legg den inn manuelt søk med google så finner du Smart View, funker perfekt på min GS3

 

Interessant. Har du en link. Og hvordan installere manuelt?

Jeg har funnet en Samsung Smart View v.3.2.0(ihvertfall ifølge linken som jeg brukte for å laste ned ifra, kan det stemme???) , men vet ikke om den fungere, pga er ikke i nærheten av Samsung TV nå(er på jobb i 14dager).

 

Om du vil innstallere noe app, så må du få tak på en .apk fil, og trykke & innstallere den. Kan fåes ved å laste ned ifra nattet/mail/ifra minnekortet.

 

Finner ikke noe på S Suggest, enten om jeg leter eller søker :-(

 

 

Her er LINK til den versionen(Samsung Smart View v.3.2.0) jeg har funnet, men ikke fått testet.

Lenke til kommentar

Her er LINK til den versionen(Samsung Smart View v.3.2.0) jeg har funnet, men ikke fått testet.

Fant også den linken igår. Installerte, men fikk den kun til å fungere som en fjernkontroll, ingen live streem. Fyller heller ikke hele skjermen. Som fjernkontroll har jeg allerede AllShare Control...

 

Ser at Samsung nettopp har fjernet Smart View for mobil fullstendig i Google Play. Forhåpentligvis kommer det en ny versjon om kort tid som også virker med S3. Tab-appen ligger fortsatt tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Er dette verdt pengene for noen som stort sett bare spiller "Line Runner" og slike lette spill. Hadde en HTC DHD tidligere, men den er så godt som dau nå, selv helt formatert, med custom ROM, er den helt på jordet. Brukes nå som MP3 spiller, men savner å ha mobil+mp3 spiller i en. Og er faen så lei min nåværende 150kr mobil som ikke kan annet en SMS og ringing.

 

Har hørt fra en kollega at batteriet suger. Han kjører riktignok mobildata 24/7 osv. Er batteriet ok om man ikke har noe særlig i bakgrunnen? HTC'n holdt ca en dag. Var irriterende som bare faen.

 

Vurderer å kjøpe brukt, om en stund (sløst masse penger i det siste, må spare inn).

Lenke til kommentar

Noen her med S3 fra Telenor, kjøpt i sommer? I såfall, hva heter firmwaren din?

 

Jeg har en Samsung Galaxy S3 som er låst til Telenor. Jeg har fått koden av Telenor som gir meg den uten kostnad. Da jeg puttet inn mitt Ventelokort, fikk jeg som forventet spørsmål om kode. Jeg skrev inn den 8-sifrede koden og det fungerte.

 

Deretter rootet jeg den en stund, men ville fjerne root igjen og brukte Odin til å flashe inn en "stock firmware" for Telenor. Etter det fikk jeg stadig feilmelding om "meldinger har stanset". Googlet litt og fant ut at CSC: sto som unknown. Løsnignen var å bruke ODIN og flashe samme firmware en gang til, men sjekke av for "update bootlader". Det fungerte fint og telefonen fungerer igjen med originalt oppsett. Firmware er nå: I9300XXBLFB og CSC står som I9300TENBLF1.

 

Men operatørlåsen kom tilbake!

 

Vi forsøkte et OneCall kort i den og ble litt overrasket da den igjen spør om kode(!). Koden som ble tilsendt fra Telenor virker ikke lenger. Deretter skaffet jeg et NetCom kontantkort og jommen spør den ikke om kode der også.

 

Men det som er virkelig rart er at Ventelokortet mitt virker fortsatt, selv om det var simkortet som opprinnelig ba om koden for å bli låst opp.

 

Så, er telefonen delvis opplåst eller hva er det som skjer? Telenor sier at det kun finnes en kode for mitt IMEI og den virker som sagt ikke. Jeg får ikke beskjed om for mange forsøk heller, bare at koden ikke er gyldig.

 

Derfor lurer jeg på om jeg kan ha flashet inn gal firmware med gal CSC. Så dere som har en Telenorkjøpt S3, hva heter firmwaren deres under "innstillinger - om enheten - Build-nummer"?

 

Og, kan dere taste *#1234# på dial-pad og fortelle meg hva som står under CSC?

 

Takk for hjelpen!

Endret av trondrm
Lenke til kommentar

 

Derfor lurer jeg på om jeg kan ha flashet inn gal firmware med gal CSC. Så dere som har en Telenorkjøpt S3, hva heter firmwaren deres under "innstillinger - om enheten - Build-nummer"?

 

Og, kan dere taste *#1234# på dial-pad og fortelle meg hva som står under CSC?

 

Takk for hjelpen!

 

Etter siste oppdatering: Build-nummer IMM76D.I9300XXBLH1

CSC 19300TENBLH1

Lenke til kommentar

 

Derfor lurer jeg på om jeg kan ha flashet inn gal firmware med gal CSC. Så dere som har en Telenorkjøpt S3, hva heter firmwaren deres under "innstillinger - om enheten - Build-nummer"?

 

Og, kan dere taste *#1234# på dial-pad og fortelle meg hva som står under CSC?

 

Takk for hjelpen!

 

Etter siste oppdatering: Build-nummer IMM76D.I9300XXBLH1

CSC 19300TENBLH1

 

Vet ikke om det er dette som gjør det ,men:

CSC med TEN i navnet = Telenor Norway ( branded )

NEE = Nordic unbranded

 

Lenke til kommentar

Ja, det kan være det. Men min hadde preinstallerte Telenor-apps (faktura, utland osv). Det tyder på at jeg mest sannsynlig hadde en Telenor "branded" firmware.

 

Jeg har fått til noe nå. Jeg rootet igjen og installerte denne appen her og låste opp.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846451

 

Deretter flashet jeg inn I9300XXBLH1 med Odin og operatørlåsen kom ikke tilbake. Dermed ser det ut til å være løst.

 

Jeg vil gjerne fjerne alle spor etter "root" og ha den 100% original, og det ser det ut til at jeg har fått til.

 

Men kan dere som har nyeste firmware inne, fortelle meg kjernen som er installert også? Jeg har nå 3.0.15-928452-user..

 

Er det den dere har også?

 

If so, mission accomplished,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...