Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig virker ikke clipboard lenger.

 

Noen tips?

 

Er det bare meg som har det problemet her? Håpet at det ville bli fikset i en oppdatering, men det lever i beste velgående nå snart 2mnd senere. Ser på et annet forum at det er mange som har dette problemet og at det kun kan fikses gjennom en factory reset eller en oppskrift med rooting:

 

http://androidforums.com/samsung-galaxy-s3/565061-galaxy-s3-crashing-when-copying-text-clipboard.html

Lenke til kommentar

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur.

 

Fikk svar på Samsung sin Facebook side at de jobber med en ny app som skal være kompatibel med ICS forhåpentligvis JB og..

Lenke til kommentar

Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere?

Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-(((

 

Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur.

 

Legg den inn manuelt søk med google så finner du Smart View, funker perfekt på min GS3

Lenke til kommentar

Flere som opplever at standbytiden er kraftig forkortet etter siste oppdatering (BLH1)?

 

Prøver å finne synderen for å slippe å ty til fabrikknullstilling.

 

Jeg synes også standby er kortere etter siste update. Igår gikk jeg tom for batteri - første gang siden jeg kjøpte tlf prima juni

 

Av en eller annen grunn varer ikke batteriet mitt en arbeidsdag lengre. Nesten uten bruk så er batteriet flatt etter vel 12t.

Går også merkelig fort å lade opp batteriet igjen - nesten 70% etter en knapp time med originalladeren (1A)

 

Flere som opplever noen slikt etter oppdateringen i helga...

post-128259-0-88626400-1345572699_thumb.png

post-128259-0-46005400-1345572718_thumb.png

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Hvor mye skal disse såkalte gorillaglassene tåle? Har fått noen salige riper i glasset. Har alltid trodd disse var ripesikre, og har heller aldri vurdert skjermfilter, noe jeg syntes ødelegger skjermopplevelsen helt..

 

De tåler mye, men er ikke ripesikre. De er rimpemotstandsdyktige, noe det meste av glass er i og for seg, men får man noe som er like hardt eller hardere enn glass, som et sandkorn eller lignende sammen med telefonen i lomma, vil du lett få riper. Er en grunn til at nøkler og kniver brukes i demo-videoer, og ikke stener etc. :p

Samme skjedde meg. Har hatt Samsung Galaxy S nå i 2 år uten en eneste ripe. 1 mnd med Galaxy S3, full av riper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...