henrikrox Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Ble overrasket over denne, siden galaxy s3 gjorde det litt bedre enn iphone 5 i geekbench Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Det eneste som jeg har merket ikke har fungert er en ekstern harddisk. Telefonen sier at den har feil filsystem. Mvh Jetfighter Hvilket filsystem har den eksterne disken? Hvis det er NTFS så er nok det forklaringen. Det kan jo også være strøm som er problemet. Nå har ikke jeg lest noe om andre som har koblet ekstern disk til telefonen. Men det ser ikke ut som om det er en aktiv USB hub du bruker, så kanskje telefonen rett og slett ikke orker å drive motoren? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Noen som har et program som man kan sende meldinger og generelt gå inn på/styre telefonen via pcen? Som man kan bruke til bluetooth. Når jeg sitter på jobben, så funker ikke kies air, blandt annet. Har veldig lyst på linux for android, men da må jeg ha egen dock og skjerm. Foreløpig uaktuelt på jobben Airdroid eller splashtop 2 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket. Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3? Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Noen som vet når den svarte utgaven kommer? og hvilken CM 10 rom bruker dere? Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket. Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3? Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre... Det fungerer fint å legge inn siste v. JellyBean fra samsung, har kun funnet en feil, skjermdump ved å stryke over skjermen har ikke jeg fått til. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Deksler med innebygd powerbank, noen som har prøvd disse ? f.eks: http://www.ebay.com/...984.m1423.l2649 Kjøpte en jeg, kommer med en tilbakemelding om 3-4 uker tenker jeg. Venter spent på det Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Vil Miracast fungere på SGS3(og på Samsung Galaxy Note 10.1)? Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket. Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3? Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre... Det fungerer fint å legge inn siste v. JellyBean fra samsung, har kun funnet en feil, skjermdump ved å stryke over skjermen har ikke jeg fått til. Jeg la inn siste(?) JB og jeg kan skjermdumpe. Gjorde det massevis i sta... Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket. Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3? Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre... Den skal jeg prøve ut Håper det er støtte for USB OTG der. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Eneste IL8 sliter med (som øvrige betaer) er batteriet. Den drainer batteri som bare det, og holder så vidt en dag for min del hvert fall. Mtp rom, så enig, Omega er absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Men hvordan er det med garantien på hele telefonen? Jeg så på den videoen her og han snakket om garantien? Driter jeg meg skikkelig ut om jeg rooter? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Nei...ikke skikkelig, bare passe på å flashe tilbake til stock hvis telefonen må inn... men utenom det...littegranne i forhold til garantien, jepp det har du Lenke til kommentar
jorang Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Tasker gutta, Har dere sett denne ? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.supersmartphonefull Og siden mitt redigerte innlegg ble begravet,prøver jeg igjen Deksler med innebygd powerbank, noen som har prøvd disse ? f.eks: http://www.ebay.com/itm/290758317661?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Smartphonefull så lovende ut, men manglet dessverre Mobildata av/på. Uansett - takk for tipset Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Gikk til innkjøp av det "fantastiske" flip-coveret til S3. Nå etter 2 uker er både dekslet slitent og flassete i 'bøyen', samt at gummikanten har løsnet og revnet. Hørte med flere på jobben som opplever mye av det samme - altså at det er ubrukelig etter 2-3 uker. Noen som har opplevd det samme og har forsøkt å reklamere på dette? Mener at et cover til rundt 300,- bør holde mer enn noen få uker. Virker som ikke annet enn slett arbeid fra Samsung her, for bakdekslet er langt bedre enn det som følger med. Var ikke langt unna å kjøpe det i dag! Bra jeg bestemte meg for å kjøpe på nett i stede. Jeg har sett på mange cover på nett, og det er det under som frister mest. Noen som har prøvd det? Vil helst ha et som dekker skjermen. http://www.iutstyr.n...roducts_id=3789 Mye bra flip caser der. Takk for tipset, blir nok å bestille en slik en Si ifra hva du syns da! Eventuelt si noe om noen andre du har prøvd? Noen som har en case dere er fornøyd med? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Chamelon casecrown ble jeg tipset om her, elsker det og jeg hater egentlig alt av case/etc men den er diskre, ser veldig bra ut og billig. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Gikk til innkjøp av det "fantastiske" flip-coveret til S3. Nå etter 2 uker er både dekslet slitent og flassete i 'bøyen', samt at gummikanten har løsnet og revnet. Hørte med flere på jobben som opplever mye av det samme - altså at det er ubrukelig etter 2-3 uker. Noen som har opplevd det samme og har forsøkt å reklamere på dette? Mener at et cover til rundt 300,- bør holde mer enn noen få uker. Virker som ikke annet enn slett arbeid fra Samsung her, for bakdekslet er langt bedre enn det som følger med. Var ikke langt unna å kjøpe det i dag! Bra jeg bestemte meg for å kjøpe på nett i stede. Jeg har sett på mange cover på nett, og det er det under som frister mest. Noen som har prøvd det? Vil helst ha et som dekker skjermen. http://www.iutstyr.n...roducts_id=3789 Mye bra flip caser der. Takk for tipset, blir nok å bestille en slik en Si ifra hva du syns da! Eventuelt si noe om noen andre du har prøvd? Noen som har en case dere er fornøyd med? Er laget for å tåle litt mer juling da men Seidio sin Convert combo er noe jeg har tenkt til å bestille meg iallefall. Valget sto mellom den og Otterbox Defender, men kom over en tråd hvor majoriteten valgte seidio fremfor otterboxen. Det og en kamerat av meg anbefalte den,som igjen fikk meg til å se etter sammenligninger. 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Disse blir jo bare bedre og bedre: http://www.youtube.com/watch?v=nf5-Prx19ZM&sns=em Endret 20. september 2012 av Daxen 5 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Disse blir jo bare bedre og bedre: http://www.youtube.com/watch?v=nf5-Prx19ZM&sns=em Bare vi med SIII som synes dette er morsomt antar jeg :-) 4 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Vel, det var morsomt første gangen. De må gjerne kjøre denne Samsung vs Apple greia for min del, men kunne de ikke funnet på noe litt annerledes denne gangen? Synes dette ble en dårlig kopi egentlig... 1 Lenke til kommentar
Soebben Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Dette er muligens helt feil forum for dette spørsmålet, men jeg finner ikke noe godt alternativ: Vet noen om jeg får koblet opp en xbox 360, med ethernet kabel, med allshare? Er redd gubben er i ferd med å dra en Apple TV inn i kåken og dette må for all del ikke skje - alternativ løsning må fikses i dag mens han er utav huset. Så noen spurte om miracast kan brukes med Samsung s3 og det kan den: http://news.cnet.com/8301-1023_3-57515750-93/airplay-challenger-miracast-launches-with-galaxy-s3-support/ Den skal jeg ha! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå