Gå til innhold

Stortest: Skal du bygge en god PC, trenger du disse kabinettene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner mer kabinetter for de som ikke vil ha Posegott skruing (Peugeot, åpne panseret og prøv å bytte noe der, er trangt og jævlig) og her var det få kandidater i stor størrelse dessverre.

Smått er greit for små PC'er, men til min vanlige maskin som går 24/7 vil jeg ha plass så jeg kommer til og får byttet delene når de ryker rundt den magiske 2 års grensa.

Lenke til kommentar

Pitstop er vel egentlig ment for å teste oppsett uten å rote rundt i en kasse, ikke for å bruke som et hverdagskabinett.

 

Noen som har kjøpt carbide 400D på helgetilbud da? 298kr... P182 var liksom for varm til å game bf3 med...

Slo til på denne. kr 359,- på pickup-point for 400D er fint.

 

Edit: Lurer på hvorfor de selger et årgammelt kabinett til en så lav pris. Er det noe de vil bli kvitt av en eller annen grunn?

Endret av Torpedo_Peter
Lenke til kommentar

Pitstop er vel egentlig ment for å teste oppsett uten å rote rundt i en kasse, ikke for å bruke som et hverdagskabinett.

 

Noen som har kjøpt carbide 400D på helgetilbud da? 298kr... P182 var liksom for varm til å game bf3 med...

Slo til på denne. kr 359,- på pickup-point for 400D er fint.

 

Edit: Lurer på hvorfor de selger et årgammelt kabinett til en så lav pris. Er det noe de vil bli kvitt av en eller annen grunn?

 

De trenger sikkert lagerplass til de nye produktene som kommer om våren, de hadde over 80 kabinetter av den typen når jeg bestilte, og det tar jo litt plass...

Lenke til kommentar

Jeg forguder Fractal Design R3. Anbefales på det sterkeste.

Eg nekter å anbefale kabinettet slik eg fekk det; grommetså faller jo ut som fluer, og 8pin kabelen er grusomt irriterende å styre med. I tillegg er mekanismen for monteringen av sidepanelene veldig skjør og panelene i seg sjølv bøyer litt lett...

 

Det er fint kabinett antar eg for erfarne byggere som ikkje stripper og bygger opp igjen riggen ofte, men eg gjør sistnevnte mykje, og då er det kabinettet forferdelig plagsomt.

Lenke til kommentar

Jeg forguder Fractal Design R3. Anbefales på det sterkeste.

Eg nekter å anbefale kabinettet slik eg fekk det; grommetså faller jo ut som fluer, og 8pin kabelen er grusomt irriterende å styre med. I tillegg er mekanismen for monteringen av sidepanelene veldig skjør og panelene i seg sjølv bøyer litt lett...

 

Det er fint kabinett antar eg for erfarne byggere som ikkje stripper og bygger opp igjen riggen ofte, men eg gjør sistnevnte mykje, og då er det kabinettet forferdelig plagsomt.

 

8pin kabelen? Er det kabinettet sin feil?

 

Jeg har ikke samme erfaring som deg, selv om jeg også er ivrig til å rote inni kabinettet, men jeg skal ikke påstå at du lyver.

Lenke til kommentar

8pin kabelen? Er det kabinettet sin feil?

 

Når øvre kant av kabinettets panel-montering står i veien for at 8-pin kabelen skal kunne føres gjennom øvre grommet komfortabelt meiner eg det ja. -.-

 

Det går jo absolutt, men det er fleire måter dei kunne utført dette mykje bedre imo.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Synes det var en bra artikkel. Men som alle andre savnes det litt, TJ11 f.eks. 800D var jo kongen blandt kabinett en lang stund, HAF X ble nevnt i kommentarfeltet.

 

Synes også det er litt morro å lese om folk som (virker som de ikke har personlig erfaring, men likevel) mener at de har rett, deres kabinett passer alle "bestest" av alle kabinetter i verden. Hadde det vært sånn ville man vel bare hatt ett kabinett på markedet, og det hadde rett og slett hett "Kabinettet" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...