Gå til innhold

Her er Nvidias første billigkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig lurer jeg på når GTX 690 Windforce 3X kommer jeg.

Angående 670 er den neppe noe særlig invistering med mindre man har dårligere en GTX 560 i dag.

 

Men spørs vel om GTX 670 OC og GTX 680 er like ren teknisk bare tregere hastighet.

Kommer nok ikke windforce når produsentene har fått streng beskjed om at de ikke kan ha sine egne klistremerker på 690 engang ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Når ble ett skjermkort til over 3k ett "billigkort"?

 

Ett billigkort er ett kort til godt under 1000-lappen.

 

Som ex-klokker/ex-entusiast har jeg *aldri* kjøpt *en* komponent som har kostet over 3k.

Og jeg har aldri kunnet klage på hverken ytelse eller klokkeresultater.

:)

 

(At jeg har brukt noen 10-tusener i året på x antall maskiner/hardware er en annen sak) :blush:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

HD6950-2GB kostet 2195,- ved lansering for nå en stund siden, hvor mange % bedre ytelse kan man estimere at 670-2GB gir i DX10/11 titler? Selv DX9 er sterkt gjeldende i dag "mye pga. konsollene". 670 er dog et spennende produkt men 660 blir nesten mer spennende med tanke på pris/ytelse.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

HD6950-2GB kostet 2195,- ved lansering for nå en stund siden, hvor mange % bedre ytelse kan man estimere at 670-2GB gir i DX10/11 titler? Selv DX9 er sterkt gjeldende i dag "mye pga. konsollene". 670 er dog et spennende produkt men 660 blir nesten mer spennende med tanke på pris/ytelse.

 

Jeg gikk fra HD6950 til GTX 680, og det var som natt og dag. Så er det 7% forskjell på 680 og 670...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...