Gå til innhold

Hvordan forklare fetteren min at han kan bygge PC selv ved hjelp av meg/venner?


  

32 stemmer

  1. 1. Er fetteren min idiot

    • Ja
      29
    • nei
      0
    • annet
      3


Anbefalte innlegg

har en fetter som skal ha gaming pc, og siden jeg har mye peiling på pc sier jeg at jeg kan bygge for han men han sier at han skal få en annen til å gjøre det for 1700 (han har pc verskted her i byen, og han fikser pc´er)

 

har lyst til å dra til fetteren min hvorfor lar han ikke komplett bygge for han? eller så kan jeg hjelpe han.. eller han kan gjøre det selv.. IDIOT.. skriv noe her så han skjønner litt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han tror man må være pc ingeniør for å bygge

 

tror jeg tar selvmord

 

Just do it!

 

Fra spøk til revolver: Spør han hvorfor han vil betale 1700 kr for noe du kan gjøre gratis? Spør isåfall om ikke han bare kan gi deg 1700 kr istede, også kan du også bygge?

 

PS: legg til en ny poll:

 

Har fettern til Tamriel liten tiltro til han?

 

Ja

Nei

Vet ikke

Endret av NeBlix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

han tror man må være pc ingeniør for å bygge

 

tror jeg tar selvmord

 

Just do it!

 

Fra spøk til revolver: Spør han hvorfor han vil betale 1700 kr for noe du kan gjøre gratis? Spør isåfall om ikke han bare kan gi deg 1700 kr istede, også kan du også bygge?

 

han stoler ikke på meg og jeg skal hente pc selv snart for å demontere og øve så kan han li med, men han vil ikke fordi han ikke klarer det sier han.. han tror det er bare data ingeniører som klarer det... ÅÅÅÅÅÅ idiot fetter.

Endret av Tamriel
Lenke til kommentar

Kan han ikke bestille en komplett gamer pc fra komplett. Snakket med en kompis han studerer bachelor i datateknikk. Og han skulle kjøpe ny gamer pc og regnet med at med de garantiene ifra komplett (3år) du fikk og at Windows7 var med i prisen ville han ikke spare noe som helst på å gjøre det selv. Når da kompisen min ikke ville gjøre det selv pga. det så skal fetteren din legge på nye 1700? Ja da er han dum og kaster 1700 ut vinduet.

Lenke til kommentar

Kan han ikke bestille en komplett gamer pc fra komplett. Snakket med en kompis han studerer bachelor i datateknikk. Og han skulle kjøpe ny gamer pc og regnet med at med de garantiene ifra komplett (3år) du fikk og at Windows7 var med i prisen ville han ikke spare noe som helst på å gjøre det selv. Når da kompisen min ikke ville gjøre det selv pga. det så skal fetteren din legge på nye 1700? Ja da er han dum og kaster 1700 ut vinduet.

 

I originaloppsettene er det ikke mye å spare, men så fort man bytter til bedre deler og ikke bare H61 chipsett, ustabile SSD og "non K" prosessorer blir det en annen sak. Man er heller ikke nødt til å bestille fra komplett.no, skjønner meg ikke på at omtrent alle skal gjøre det når man har bedre alternativer som Dustinhome.no. Jeg sparte 1200kr på å kjøpe hos Dustin.no istedet for komplett.no, uten å tape noe.

Lenke til kommentar

Det fins folk der ute som ha ting inn med teskje, eller som må lære av feil de har begått, selv om de fikk svaret servert til seg på forhånd. Virker som fetteren din er sånn, så jeg ville bare latt ham gjøre som han vil. Det er hans penger anyway. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...