Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsetter teksten å rulle og menyvlaget "blinker", men spillet reagerer bare ikke? Det skjer ofte med meg; skjermen fryser ikke, men det er som om spillet ikke reagerer på stikka. Det er ikke PS sin feil da jeg kan slå av spillet på vanlig måte.

Nei, både teksten og alt annet stopper, responderer ikke i hele tatt...

Lenke til kommentar

Fortsetter teksten å rulle og menyvlaget "blinker", men spillet reagerer bare ikke? Det skjer ofte med meg; skjermen fryser ikke, men det er som om spillet ikke reagerer på stikka. Det er ikke PS sin feil da jeg kan slå av spillet på vanlig måte.

Nei, både teksten og alt annet stopper, responderer ikke i hele tatt...

 

Okei. Det har kun skjedd hos meg en gang. Da gikk nærmest hele PS3'en til faens. Jeg havnet i en Catch22 angående det å slå den på igjen.

Lenke til kommentar

Computeren har alltid vært dårlig når det gjelder nivå. På de lettere nivåene så kan du gå ifra motstander, selv om du spiller stabækvsBarcelona, mens på det vanskeligste så blir det motsatt. Styrkeforhold, fart etc burde jo være likt uansett åssen nivå det er, det må jo være AI som blir forandra.

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan man lager en "sett peace" som f.eks innøvd frispark?

 

mener det skulle gå an men finner det ikke ut... :hm:

 

Om du går inn på Practice Arena på Skill Games kommer du inn på den vanlige arena plassen. Der kan du trykke Select og Create Set Piece. Har suksess med en egen cornervariant, så det anbefales.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driiiiit EAS FC-server!! Hadde spilt i en halv time i Sesonger, motstander er frustrert over at jeg holder på ballen og jeg er inne i 16 og skal fyre av et saftig skudd i mål. Men NEI!! Jeg blir logget av rett før skuddet går av og jeg taper kampen. MØKK! Det har skjedd flere ganger. Jeg blir bare logga av uten noen grunn.

 

Brannmuren er Åpen (grønn) og så plutselig blir den Moderat (oransje) etter at jeg har blitt logget av. Er det min feil eller er det Fifas feil? Er det noe feil med routeren min mon tro?

Lenke til kommentar

Fy faen, for ett jævla patetisk spill. De gangene du kommer forbi stopperne og faktisk LØPER fra så tar de deg sakt men sikkert igjen AKURATT slik at de får taklet før du skal skyte! UANSETT hvor mange meter du har på dem før de begynner å ta innpå.

 

Herregud. 11 dager siden eg har spilt dette fitteskapet, og det er faen ikke rart. Eg blir kvalm.

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan man lager en "sett peace" som f.eks innøvd frispark?

 

mener det skulle gå an men finner det ikke ut... :hm:

 

Om du går inn på Practice Arena på Skill Games kommer du inn på den vanlige arena plassen. Der kan du trykke Select og Create Set Piece. Har suksess med en egen cornervariant, så det anbefales.

 

Dævan takk - skal prøves :)

Lenke til kommentar

Tredje ganger på kort tid det forbanna spillet fryser. At dem ikke får ut fingern og fikser det er helt på trynet. Nekter å tro at det er bare pga PS3'n. JÆVLA frustrerende å rs på den måten og på grunn av at ps3'n er treig tar det rundt 5 min å komme inn igjen. Latterlig opplegg.

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Hva skjer med online sesonger i FUT? jeg mister tilkoblingen til absolutt alle lag som dukker opp, står bare et likt bilde av logoen min på begge lagene og så kommer det opp etterhvert at jeg har mistet tilkobling til motstander. Vet at dette kom opp noen ganger før også, men da fungerte det etterhvert, nå går det aldri. Noen som har det samme problemet, eller vet hva som kan gjøres for å fikse dette?

Lenke til kommentar

Det er mulig den patchen skulle fixe noe, men gudene veit hva for de har ikke bedret onlinesituasjonen en døyt. De har faktisk klart å gjøre det verre:

 

 

1. Starter seasons. "Hmm patchen virker jo, finner et lag på første forsøk. Nice EA!! :) :) " Spiller jevnt og karrer meg til 1-1.

2. Ny kamp, kommer til arena og er et annet lag. Må restarte. "Hmm..."

3. Starter på nytt. Vinner 5-0, motstanderen quitter og spiller henger. Må restarte og seieren er ikke registrert. "Jammen faen da..dette har jeg ikke sett før. Helvete ass EA"

(hadde EA vært kjæresten min så hadde jeg dumpet henne for lengst...)

4. Starter ny kamp, ligger under 0-2, men snur det til 3-2, motstanderen quitter idet dommeren blåser av og spillet henger seg. Seieren er selvfølgelig ikke registrert. "Nå klikker jeg snart. Frister veeeldig å hive kontrolleren i veggen"

5. Ny kamp, spilleren forblir i arena.

OOqXz.gif

 

 

Lenke til kommentar

Høres ut som om dette kommer fra noen som ikke er så god i spillet, mye negativt fra dem:)

 

Har mer enn nok fartstid innen Fifa serien, og hadde muligens gruset både deg og meningene dine med 2 i promille. En trenger ikke være ræv i ett spill bare fordi saker og ting i spillet er helt på trynet.

 

Eg er ingen gud i Fifa, men eg forbeholder meg retten til å påpeke uting i spillet uten at en ano på the webs skal mene at det er fordi eg "ikke er så god".

 

Eg tror også at eg klager svært lite over Fifa i sin helhet, men når eg kommer med noe så er det faktiske oppriktige ting, ikke noe eg har funnet på i frustrajon for å måtte skjule at eg ikke klarer å vinne.

Det at noen tenker at noen er ræv i ett spill når de ser at noen har ting å utsette på spillet og en da automatisk mener at den personen suger siden de "klager", bør vel få hodet ut av rævva.

 

Mye som er bra i årets utgave i mine øyne, med auto spillerløp for eksempel eller at ting (igjen i mine øyne) flyter mye bedre og at det faktisk kjennes ut som en spiller fotball.

men det blir fort slik som noen i denne tråden påpekte at det som skiller vanskelighetsgradene er at AI blir raskere, sterkere og mer intelligent, og det er jo ikke helt slik som det burde være. Det burde jo vært AI'en som ble forandra, mere finter, bedre og smarter løp osv, ikke det at motspillerene blir raskere og sterkere og dine spillere ditto motsatt.

 

Har fått prøvd en god del på de fleste modusene, og spillet i sin helhet med gameplay er uten tvil det beste Fifa pr dags dato, men slike ting som eg nevner pluss de (uungåelige?) bugsene er store irritasjonsmoment fortsatt.

 

Men det du sier i bunn og grunn er at om eg hadde vært bedre så hadde ikke motspillere tatt igjen ett forsprang på 10-15 meter og fått inn en takling i siste sekund hver eneste gang? Sure thing baby.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...