Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA

Anyone else spot Gary Cahill shielding the attacker to give David Luiz time to clear? Great new defensive feature for #FIFA13!

 

Trodde egentlig man kunne gjøre dette i 12 og ved å holde L2 og R2 inne slik at spilleren stoppet, men de har vel forbedret det.

Lenke til kommentar

Er jo ikke akkurat kjempe lett og finne på nye ting hvert år til en sport som ikke endrer seg.

Vel nei, men det er ikke poenget. Det er ikke mye som forandrer seg i krig eller. Det går stort sett på å skyte ned andre, men de legger til nye baner etc. for å endre opplevelsen. Jeg mener bare at FIFA endrer ikke engang "banene" de bare flytter huset 50 meter lenger bort.

Det er mye man kan gjøre i FIFA for å få det spillet mye bedre. Blant annet fikse Pro Clubs (Utrolig stort potensiale), man kan fikse intelligensen på FIFA spillerne på alvor (hvor stor sannsynlighet er det at både Cahill og Terry løper hver sin vei mens ballen går i midten, som om den har fått en hjerneskade?). Det er noen av tingene.

 

Ikke missforstå, jeg mener ikke at det skal komme noe nytt hver gang, men klarer de å gjøre ting veldig bra før de bygger på noe nytt så har man ikke mislykket i så stor grad som at alt har feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig skeptisk, men blir sikkert kjøp uansett.

 

 

"Another presentation improvement is the ability to set the time at which matches kick-off anywhere from midday to 10pm in the evening, in half hour increments. It’s an improvement on the ‘day’ or ‘night’ settings from previous games, and suggests that FIFA 13 may include a real-time lighting model similar to that found in MLB 12: The Show, where the sky darkens as evening falls. That wasn’t evident in the build we played, but we’ll investigate further during our next hands-on at E3."

 

Det håper jeg er sant.

Lenke til kommentar

Alt er bra minus Fifa Street-greiene. Herregud, dette er ikke et jævlig one-man-show (som FIfa-helter med en L2-knapp og høyresticke tror at det er). Hvis du ser en ekte fotballmatch, såkalte "skills" gjøres maksimalt kanskje 5-6 ganger i løpet av en match. Online osv. kommer folk nå til å løpe rundt som one-man-teams med Ronaldo osv.

 

ZZZzzZzZZzZZ

Lenke til kommentar

Min erfaring er at folk gjør svært lite finter online. Nå spiller jeg riktignok i første divisjon, men kan ikke erindre at folk har fintet særs mye nedover i divisjonene heller, og ei heller i tidligere versjoner. Jeg liker at muligheten er der. FIFA er forresten ikke ekte fotball. De aller fleste klare å nøytralisere disse "Fifa-heltene med L2-knapp og høyrestick", og hvis disse "Fifa-heltene" pisser på motstanderen sin, så får de få lov til å holde på. Jeg gleder meg personlig til leke meg med Neymar mot motstanderne mine hvis driblesystemet fungerer ordentlig. Dessuten ser jeg såkalte "skills" nært sagt hele tiden i kamp, i form av små flikker og detaljer som EA ennå ikke har klart å implementere.

Lenke til kommentar

Spiller selv i 1. divisjon og det er selvsagt ikke OFTE, men det er jo helt latterlig at uansett hva man gjør, så greier vedkommende å komme seg forbi "bare fordi" han har bra teknikk og kan finte, selv om jeg VET hva fintene gjør og hvor han ender opp, så greier likevel min spiller å bli "lurt".

 

Selvfølgelig er ikke Fifa ekte fotball, men det er jo det Fifa streber etter. Det er jo AKKURAT det som er selve modellen deres; å gjenskape det man ser på TV og hva som foregår på banen i virkeligheten. Da synes jeg det er helt på trynet å se spillere som f. eks Lampard prøver å dra ballen bak beina og over hodet, når han sannsynligvis i løpet av sin karriere ikke har tatt mer overstreksfinter enn jeg kan telle på én hånd.

 

Det bunner vel mer i at jeg hater Fifa street og ikke ønsker en dritt fra den elendige serien velkommen til mitt kjære Fifa. Hilsen en som har et par semifinaletap i Fifa-NM under beltet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...