Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått surra meg fram til å laste ned demo#2 til PES ennå, men mitt første inntrykk er at Konami tolker fotball på en helt annen måte. Har stort sett alltid kjøpt begge spillene - fifa på konsoll og PES på pc fordi jeg lettere kan legge inn ekte lag, flere stadioner og slikt, men siden Fifa 10 har jeg desidert spilt Fifa mest og det skjer nok i år også. Så får vi se hva next-gen bringer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål til, virker kanskje litt dumt, men må man kjøpe EA SPORTS Season Ticket og bestille spillet fra f.eks Elkjøp? For å få alt av ekstra materialle som det super laget og gratis packs? Eller er det mulig å gjøre alt dette i en transaksjon? Altså bestille ultimate edition

Hvordan avstiller jeg fifa 13 på elkjøp hvis jeg heller vil ha ultimate edition?

Endret av _Scruffy_
Lenke til kommentar

Om du bestiller ultimate edition så får du de pakkene pluss de du får om du laster ned spillet med EA season ticket.

 

Og hvordan du avbestiller? Enten sender dem en mail med ordrenummer og slikt og sier du vil avbestille eller avbestiller ordren med "kanseler ordre" viss Elkjøp har en slik "knapp" på "min side".

 

Og du må ikke bestille season ticket nei, men gjør du det så kan du laste ned spillet og spille det fra 22 Sept og frem til release dag, om du vil spille det fra den dagen MÅ du ha det fysiske spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer også å droppe Ultimate Edition og bare kjøpe vanlig FIFA + Season Ticket. Blir jo cirka samme pris uansett. + 6 dagers tjuvstart og 20% rabatt på pakker :) Håper bare vi kan starte nedlastingen av spillfilen litt før den 22, for jeg kommer sikkert til å bruke over 1 dag på å laste det ned :/

 

edit: Tror faktisk du får bedre pakker i ST enn i UE også, haha nice.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Forstår ikke dette jeg, jeg har bestilt fifa13 "vanlig" fra elkjøp, hva er season ticket? Er det noe som er et must for å spille fifa, eller hva er det for noe. Jeg har betalt for å spille online på xbox, men er dette noe ekstra?

 

 

 

Og vi får spilt den helt frem til 28. september? Får spilt den i 6-7 dager?

Kan noen forklare hva dette early release-greiene er? Må jeg kjøpe noe i tillegg? Isåfall er det uaktuelt.

 

 

225kr så får du spille spillet til det kommer ut. La oss ta Fifa 13 som eksempel, spillet kommer ut 27Sept (Bekreftet 25 hos Gamezone forøvrig) kjøper du EA season ticket så blir spillet tilgjengelig for nedlasting den 22Sept i EU Store.

 

Du kan da spille det FULLE spillet, (altså ingen begrensninger)frem til releasedato, på release dagen da blir den versjonen du har ubrukelig.

 

Du får 24 Premium Gold Packs i UT, samt 20% avslag på pakker når det fysiske spillet blir sluppet.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Ja 48 pakker er vel bedre enn 24, men jeg (og de fleste andre) har ikke utømmelige bankkontoer, og kjøper du vanlig fifa+ST fremfor UE+ST sparer du minst 200 kr.

 

Twitteren til Easports har kommet med feilinformasjon utallige ganger, har lest på flere produktbeskrivelser av FIFA 13 Ultimate Edition at man får vanlige gullpakker, altså 12 kort hvorav 1 er rare.

Lenke til kommentar

Hm, har aldri sett at de har kommet med noe feilinfo ang deres egne produkter. Eg kom med den infoen på grunn av du mente folk måtte avbestille dersom de trodde de var lure når de bestilte UT edition, ikke fordi eg har utømmelig bankkonto.

 

Regner med de som bestiller begge deler, UT edition og evt EA season ticket vet hva de driver med og har penger til mat resten av uka allikevel.

 

Men kan jo ta regnestykket uansett.

Vanlig Fifa 379,- (Elkjøp) + season ticket 225,- = 604,-

UT Edition 549,-(Elkjøp) + season ticket 225,- = 774,-

 

Så om en velger vanlig Fifa + season ticket fremfor valg nummer to sparer man 170,-

170kr ekstra for UT utgaven tror eg de fleste klarer å avse dersom en virkelig vil ha UT edition.

 

Og om det er vanlige gullpakker eller Prem gullpakker en får når en kjøper UT edition er forsåvidt ikke veldig nøye, for min del hvertfall :)

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan Vidic kan sitte med 89 ovr. ALTFOR høyt, er jo den beste stoppern på spillet.

 

For et års tid siden var ikke det veldig langt unna sannheten. Men med så lav pace skulle man jo tro at han ville ligge litt lavere overall.

 

Edit: best er han jo ikke, hadde valgt Mangala eller Ogbonna foran Vidic ti av ti ganger. Er bare ratingen som evt er høyest,

Endret av kong_gabby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...