Gå til innhold

Nye bilder av Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Designerene" hos Samsung tørr ikke kopiere apple iphone mere, så nå raser det totalt sammen. Ser jo ut som en stygg HTC telefon.

 

Spar meg for den slags vas, SGS2 likner lite på iphone.

 

AtW

For meg å deg ja, men for advokatene så er det en helt annen sak. Du kan jo ikke nekte for at det faktisk er en mulighet for at designerene har tenkt på dette under utviklinge av Galaxy III.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"troverdige bilder" NÅ MÅ DERE FAAN MEG GI DERE, Dere har hatt "troverdige" bilder så lenge det er rykter, det er feil hver gang. Kan dere VÆRE så snill å slutte å gi ut anti-informasjon.

 

Dere gir ut nyheter som ikke er nyheter for dere sitter å gjetter og lager artikler basert på "rykter".

 

Flott journalistik, bare fortsett sånn, btw, jeg har hørt at Microsoft kommer til å kjøpe opp Apple av en dude på hjørnet.. just FYI

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen.

 

Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge.

Lenke til kommentar

Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen.

 

Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge.

 

At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid.

Alt er relativt, og plastikk kan være så mangt. Spiser du vanligvis med plastbestikk, eller kan det tenkes at et stålbestikk er mer solid og holdbart?

Selvfølgelig, men jeg regner det som rimlig underforstått at det er snakk om materialer som er vanlig å bruke i mobil, og egenskaper som er nyttig for mobiler. Man bruker ikke plast om man skal tåle svært høye temperaturer feks, men det er lite aktuelt i denne sammenheng. Til mobiler er en god plastkompositt ett svært egnet materiale.

 

AtW

Lenke til kommentar

Man bruker ikke plast om man skal tåle svært høye temperaturer feks, men det er lite aktuelt i denne sammenheng.

Tja, si ikke det...quad-core CPU+GPU som kjører for full kavring...kan gå ganske hett for seg da... ;)

 

Men, joda, gode plastmaterialer er helt fint til sitt bruk, også når man gjør det med litt omtanke i telefoner.

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...