Gå til innhold

Endelig lanseringsdato for Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jo gått rykter om trådløs lading, så kanskje bildet hinter til vanntett mobil? Jeg håper ikke det, for det betyr også at ting som utbyttbart batteri og ekstra minnekort er en glemmesak. Og trådløs lading betyr enda en dings å dra med seg på ferie og tur. Med mini-usb var det liksom endelig ikke verdens undergang om laderen lå igjen hjemme...

 

Så jeg håper på (ikke i prioritert rekkefølge):

1. Utbyttbart batteri

2. Ekstra minnekort

3. mini-usb og ikke utelukkende trådløs lading.

4. Minst 720p skjerm

5. Godt kamera

6. Ingen åpenbare feil som antennagate, eller for den del GPS-tullet med SGS (1). Dvs den følger opp S2 med å være en gjennomført solid mobiltelefon.

 

Og ikke minst håper jeg den kan ligge i postkassen før 17. mai og at det ikke blir 2 månder venting på at butikkene skal få den på lager. Norge er ikke verdens navle, så det kan jo bli slik denne gangen (også).

Lenke til kommentar

Meh, 4,7 tommer er en mini pad og ikke en mobil. Blir ikke så mobilt med denne størrelsen her, med mindre du har gigantiske hender.

 

Er enig mtp dagens formfaktor. Dog, hadde man kunne kutta ned betraktelig på ramma rundt skjermen, ikke minst over og under, hadde nok 4,7" vær tilnærmet perfekt. Poenget mitt er vel at det ikke går så mye på skjermstørrelse som total størrelse. Dog, det er jo såklart en klar sammenheng :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så snill å holde overskriften og ingress så saklig og informativ som mulig. "Letter på sløret for sin neste supertelefon »" har overhodet ingen informasjonsverdi, og er på et lavmål på linje med DinSide. Klikk her for å få vite mer. Ærlig talt, tek.no's forside ville blitt bedre og mer informativ om datoen hadde stått istedet for den dårlige klikkmeg-ingressen!Edit: Ble klokere av å se Itavisens forside. "Galaxy SIII om to uker"

 

Står jo "Endelig lanseringsdato for Galaxy S III" der?

Lenke til kommentar

Var litt skeptisk om jeg skulle kjøpe One X eller vente å se hva S3 har å by på, men endte nå med at jeg forholdt meg trofast til HTC. Hvis telefonen kommer ut like etter lanseringen og har mye bedre specs, så er det litt bittert, men hvis den ikke kommer før 2 mnd etter lanseringen så sier jeg meg fornøyd.

Lenke til kommentar

Nå er jeg glad jeg har klart å vente med kjøp av ny telefon. Min kjære Galaxy SII har tjent meg godt i snart et år nå, og fortjener en tilværelse med mindre hard bruk. Får håpe de slipper telefonen relativt kort tid etter lansering. Har hatt nok trøbbel med å ikke plukke med meg en One X på tur hjem et par uker nå.

Hvis bruken av materiale nå blir oppgradert til metall, og byggekvaliteten holder seg på samme nivå som tidligere Samsung-telefoner, har vi jo plutselig en telefon av ypperlig kvalitet.

En av hovedgrunnene til at jeg har klart å avstå fra One X er jo at byggekvaliteten er så som så på alt for mange telefoner.

Lenke til kommentar

Rett meg om jeg tar feil, men S3 ble annonsert i dag, blir lansert den 3. mai, og kommer i salg i etterkant av det, en eller annen gang.

 

Og jeg ser det er en del som er bekymret for at det skal bli som med S2, men slik jeg har forstått det, var hele poenget med å ikke lansere S3 på MWC i år, nettopp at det ikke skulle bli som sist, men at mobilen skulle komme i salg langt raskere etter lansering.

 

Jeg fikk S2 allerede i mai i fjor, og til og med da var jeg interessert i en mobil på rundt 5 tommer. Da var det bare Dell som hadde et alternativ, og det var godt utdatert, så det ble S2. Så siden det øyeblikket Note ble annonsert, har jeg vært helt sikker på at min neste mobil blir Note 2, og jeg gleder meg enda mer dersom det viser seg at S3 blir omtrent lik som det ble spekulert i på den andre artikkelen som sa 22. mai. Det betyr jo sannsynligvis at Note 2 vil følge i samme stil (forhåpentligvis). Det var rett og slett et sexy design. Hittil har jeg syntes at Arc har sett finest ut, men det "forslaget" der, var rett og slett nydelig.

Noe tyder jo på det, i forbindelse med de fargeklattene som er på den offisielle innkallelsen stemmer relativt bra overens med den andre.

 

Det blir spennende å se hvordan Exynos klarer å hevde seg imot Tegra 3 og Snapdragon sin firekjerne :-)

 

Jeg antar at Note 2 blir omtrent som S3, bare med enda litt større skjerm, og høyere oppløsning, og pennen. Slik som med S2 vs Note.

Derfor er jeg svært interessert i hva S3 blir for noe! :-)

Lenke til kommentar

Håper ikke dette medfører mindre fokus på å fikse de mange problemene som kom med Android 4 på SG2. Er jeg heldig holder batteriet i en dag, og da må jeg slå av 3G for at den skal holde ut.

 

Etter en tilbakestilling til fabrikksettings var batteritiden like dårlig, slikt som gjør at jeg ikke handler telefon fra Samsung igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...