Niklasp Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Låner noen av gullkornene fra flaggskipet GTX 680. Nvidia slipper ny driver til skjermkortene sine
FrihetensRegn Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Alltid kjekt med gode drivere. Gjelder disse for bærbare også?
MiiX Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Alltid kjekt med gode drivere. Gjelder disse for bærbare også? Tror det, men tipper dog litt mindre forskjell..
N o r e n g Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Kom over et interessant synspunkt: http://forums.anandtech.com/showpost.php?p=33184129&postcount=13 Hvis du takler tearing under 60 fps takler du også tearing over 60 fps, hvorfor bry seg? For de som ikke takler tearing er det jo også totalt ubrukelig siden du uungåelig vil få tearing når du faller under 60 fps med mindre du har triple buffer vsync.
Barkster Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Hadde masse problemer med beta driveren som kom før denne så jeg gidder ikke prøve. 1
Stigma Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Kom over et interessant synspunkt: http://forums.anandt...29&postcount=13 Hvis du takler tearing under 60 fps takler du også tearing over 60 fps, hvorfor bry seg? For de som ikke takler tearing er det jo også totalt ubrukelig siden du uungåelig vil få tearing når du faller under 60 fps med mindre du har triple buffer vsync. Hmm, tripple buffering har jo sine egne ulemper under noen forhold, så det er litt overforenklet. Jeg synes adaptive vsync høres interessant ut. Det er kjekt å ha flere alternative måter å takle problemstillingen på ihvertfall - dersom det faktisk er implementert bra. -Stigma
Nizzen Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 (endret) 301.25 beta er ute Ikkje vits å reklamere for gamle drivere som 301.24 Her er 25: http://www.station-drivers.com/telechargement/nvidia/forceware/nv_301.25_vista64(www.station-drivers.com).exe Endret 10. april 2012 av Nizzen
steinarsen44 Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Vil bare si at adaptiv Vsync fucka seg med CSS! Det blei helt umulig og sikte, virka som det blei en voldsom delay eller noe. Jeg har ikke sjekka om det skjer i andre spill enda...
Locklear Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 FXAA er ikke nytt. TXAA er den nye. Eneste nye med FXAA er at det nå kan enables direkte i kontrollpanelet uten å måtte hoppe gjennom ildringer med "injectors" hvis det ikke var støttet direkte i spillet.
M@R7!N Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Jepp, men at man naa kan bruke dette i alle spill igjennom aa skru det paa i kontrollpanelet er da ganske saa flott Og nytt.
Theo343 Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 (endret) "Bedre støtte for Nvidias flermskjerteknologi". Jaha? betyr det et jeg snart kan få kjørt 3 selvstående skjermflater med 1 Nvidia 550ti skjermkort fremfor at jeg må ha 2 skjermer på HDMI og 1 på DVI hvor de på HDMI kun kan strekkes som en sammenhengende skjermflate (eks. at nettleseren da maksimeres på 2 skjermer, ikke ønskelig)? Dårlig løsning på dette så langt. Endret 11. april 2012 av Theo343
GeirGrusom Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Kom over et interessant synspunkt:http://forums.anandtech.com/showpost.php?p=33184129&postcount=13Hvis du takler tearing under 60 fps takler du også tearing over 60 fps, hvorfor bry seg?For de som ikke takler tearing er det jo også totalt ubrukelig siden du uungåelig vil få tearing når du faller under 60 fps med mindre du har triple buffer vsync. Du trenger bare å ha på vsync. Tripple buffering har lite å si på dette.
Theo343 Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Vil bare si at adaptiv Vsync fucka seg med CSS! Det blei helt umulig og sikte, virka som det blei en voldsom delay eller noe. Jeg har ikke sjekka om det skjer i andre spill enda... Dette virker logisk for min del da ennå mer sjekkig og fikling rundt dette må gi noen flere ulemper.
MistaPi Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 (endret) Kom over et interessant synspunkt: http://forums.anandt...29&postcount=13 Hvis du takler tearing under 60 fps takler du også tearing over 60 fps, hvorfor bry seg? For de som ikke takler tearing er det jo også totalt ubrukelig siden du uungåelig vil få tearing når du faller under 60 fps med mindre du har triple buffer vsync. Og så har du dem som takler tearing bedre enn store framerate drops og ujevne frame oppdateringer, men vil ha vsync når skjermkortet klarer å holde følge med skjermen. Vsync og triple buffering vil holde på frameraten, men det gir ujevne oppdateringer mtp "tidslinja" (motion discontinuity) når frameraten er under refresh raten. Man kan dog mikse og trikse med en framerate cap for å hindre at den 3. bufferen blir mye brukt. Triple buffering bruker også mer minne, men det vil sjelden være et problem med dagens skjermkort. Endret 11. april 2012 av MistaPi
Nator Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 (endret) 301.25 beta er ute Ikkje vits å reklamere for gamle drivere som 301.24 Her er 25: http://www.station-d...ion-drivers.com).exe 301.25 beta funka dårlig med GTX 590, gjenkjente ikke mitt GTX 590 i hvert fall. 301.24 beta funker med GTX 590, skal game litt senere og teste ytelsen. Sjekket om jeg fant noe til de såkalt "forbedringer for multi display"... Tenkte da at de kanskje hadde fikset Surround, men neida... Fortsatt mangel/feil med Surround hvis man har mer enn 3 skjermer fysisk koblet til. Benq skjermen min blir alltid ekskludert uansett tilkobling med mindre en av de andre tre skjermene fysisk kobles fra: Endret 11. april 2012 av Nator
VinterUlv Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes det blir litt feil å skrive en artikkel om en beta driver. Greit nok, nVidia slipper ikke offisielle drivere like ofte som AMD, men å reklamere for en betaversjon symes jeg bare blir agurkaktig nyhetsoppgulp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå