Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger en cpu vifte til socket LGA775. Noen i Sarpsborg området som ønsker å gi bort en?

Har 2-3 stk helt nye liggende men må sende med post da.

Skrevet (endret)

Jeg ønsker en prosessor til socket 939 som er sterkere enn min nåværende AMD 64 3200+ "Winchester". Hvis noen har en med to kjerner så er det helt kurant - det kan gi litt ekstra livslengde til den gamle gamer-maskinen til en fattig student.

Holder til i Trondheim. Ta for all del kontakt på PM hvis du har noe.

EDIT: har et ASUS A8N SLi Deluxe (Supports AMD Socket 939 Athlon 64FX/Athlon 64 X2/Athlon 64)

Endret av Dux ducis
Skrevet

Jeg ønsker en prosessor til socket 939 som er sterkere enn min nåværende AMD 64 3200+ "Winchester". Hvis noen har en med to kjerner så er det helt kurant - det kan gi litt ekstra livslengde til den gamle gamer-maskinen til en fattig student.

Holder til i Trondheim. Ta for all del kontakt på PM hvis du har noe.

Sjekk ut HK først, vel mulig du må flashe BIOS(først). Og den kan også begrense CPU-er noe. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Har ikke store håpet om dette, men er på utkikk etter DDR2 RAM, over 1gb. Evnt. registered EEC RAM, enten DDR eller DDR2 til noen maskiner jeg har stående.

Betaler i allefall porto.

Endret av hakonvl
Skrevet

jeg ønsker diverse hovedkort/harddisker/skjermkort, skal brukes som mal når jeg bygger kabinett, så om det funker, har ingen ting å si.

bor i røyken.

Skrevet

Trenger 2GB med DDR2 ram, vanlig "stasjonær-pc" ram. Vanskeligheter med å få tak i.

Betaler porto om det er ønsket. (Koster vel bare 15kr å sende?)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Trenger en tastatur til Asus EeePC Eee PC 700 701 900 901.

Bergen, men jeg kan betaler for frakt.

Mvh

Birgir

Endret av Birgir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...