Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom noen har et GTX 580 "til overs", helst stock/GOOD edition fra Gainward, så er jeg villig til å betale frakt, pluss så mye du føler er nødvendig.

 

Leter også etter en "mild" pc, som kan brukes til server til div. spill/mail/lagring, i bytte mot frakt.

 

Takk! :dremel:

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått PC, men mangler RAM og Harddisk, så dersom noen har det liggende si ifra :), er ddr2 ram. Mangler også skjerm og strømkabler, en vga og en dvi.

Jeg befinner meg i Tromsø og kan hente overalt. Håper noen har noe de kan avse til en fattig student :)

 

har 4 brikker på 2GB hver om du trenger. PC2 6400 ocz2g8004gk, holder til i sandnes så henting er vel ikke aktuellt, men kan hive brikkene i posten :)

Lenke til kommentar

Tar imot alt som kan brukes som små servere. Alt fra Pentium 3 og opp er interessant.

Hovedkort, disker, kabinetter, PSU, GPU, egentlig alt. Når jeg sier at det kan brukes som server, mener jeg også gamle vanlige datamaskiner. Tynnklienter er også interessant.

 

Har du større kvanta, eller noe du vil selge billig, kan vi alltids komme til enighet om noe. Kontakt meg

Fredrikstad

Lenke til kommentar

Ønsker 2x2GB DDR-2 RAM-brikker til en gammel PC jeg bruker til virtualisering.

4GB som jeg har i dag holder ikke til mye.

2x2 GB på vei takket være OC-Freak. Tusen takk.

 

 

Ønsker også en quad-core Socket 775 CPU.

 

Betaler selvsagt frakt, eller kan hente i Hurum - Asker - Drammensområdet.

Hvis jeg henter, kan jeg godt hjelpe deg å bli kvitt en eske eller så med elektrosøppel som takk.

Endret av Stitch626
Lenke til kommentar

Tar imot alt som kan brukes som små servere. Alt fra Pentium 3 og opp er interessant.

Hovedkort, disker, kabinetter, PSU, GPU, egentlig alt. Når jeg sier at det kan brukes som server, mener jeg også gamle vanlige datamaskiner. Tynnklienter er også interessant.

Har du større kvanta, eller noe du vil selge billig, kan vi alltids komme til enighet om noe. Kontakt meg

Fredrikstad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...