Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Om noen har ett LGA 775 hovedkort, så er jeg interresert, kan gjerne betale en slant også.

Har en rig som har totalt hovedkort sammenbrudd, litt synd å måtte dumpe RAM og en fullverdig CPU, så lenge hovedkortet støtter 65nm Core 2 Duo så er det plenty, men om den tar Wolfdale E8600 så er det ideellt.

 

Holder til i Levanger så har muligheten til å hente lokalt, eller avtale ett møtested.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er på utkikk etter defekt forsterker. Helst ikke receivere og lignende. I hovedsak er det kabinettet som er interessant, så en relativt enkel front er å foretrekke.

 

Skal faktisk ikke bygge en pc inn i det, så komponentene på innsiden kan være også interessant. Som f.eks trafo, psu...

Lenke til kommentar

Er det noen som faktisk har skaffet noe maskinvare gjennom denne tråden?

 

Trenger et mATX hovedkort med sokkel 775 eller 1155(helst 775). Noen som har et til overs? Kan selvsagt betale litt for det.

Vet det egentlig ikke er lov å gå off topic her, men det er en del som har fått tak i ting herifra ;)

Jeg vil ha tak i en sort CFX bridge :)

Lenke til kommentar

Merk, ingen av delene trenger og fungere, skal bare ha de til mål, sålenge de er intakte med tanke på støresle osv, så vil jeg ha de :)

 

En 120 mm vifte

 

Et ATX hovedkort

 

Et skjermkort, samme hvilken fatning så lenge det I/O porten er som den pleier

 

En 2,5 tommer disk, trenger ikke funke

 

Og, et front I/O panel, hadde vært fint om dette funket :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

EDIT: Har alt jeg trenger forløpig :)

NB! har fått PC! se lenger ned for mer info, er bare å hoppe over til neste røde tekst.

 

Hei, mulig denne posten blir litt kravstor men gjør et forsøk

 

jeg er på utkikk etter en PC jeg kan bruke som en slags server i hovedsak. Skal først og fremst brukes som en filserver i hjemmet, men jeg kommer nok til å gjøre en del programering rettet mot automatisering i hjemmet. Er ikke flink med spesifikasjoner, så blir mer et minimumskrav for hva som akkurat vil duge for min del.

 

ønskede spesifikasjoner:

 

Stasjonær (helst god luftgjennomstrømning)

4GB ram

4 eller 2kjerneprosessor, maks 5 år gammel.

maks 5 år gammelt skjermkort og hovedkort.

500GB sata harddisk

 

Har fått PC, men mangler RAM og Harddisk, så dersom noen har det liggende si ifra :), er ddr2 ram. Mangler også skjerm og strømkabler, en vga og en dvi.

Jeg befinner meg i Tromsø og kan hente overalt. Håper noen har noe de kan avse til en fattig student :)

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Ønsker et HTPC kabinett, evt en litt "pen" forsterker eller annet stueapparat som ikke er stygt å se på og som støtter ATX (305 mm × 244 mm) eller som kan moddes for å passe. Det må være 13-16cm høyt

 

Kan betale frakt og evt en slant eller tilby et bytte om noe har noe liggende

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trenger printkortet til en Hitachi HDE721010SLA330 1TB disk (mulig andre Hitachi kort kan virke også.

 

Kunne også trengt en Socket 775 CPU, bedre enn E6300 (1,86GHz dual core) og et par brikker med 2GB DDR-2 RAM til en server.

 

Tar også i mot defekte bærbare, enten det er knust skjerm eller andre morosaker.

Jeg får liv i ca halvparten av PC-ene jeg får inn. Disse blir totalt slettet og reinstallert, for å bli solgt for delekostnader + 200,- til folk som trenger en grei PC, men ikke har penger eller behov for en ny PC.

 

 

Hurum, Buskerud.

Jeg betaler frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...