Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Noen som har IDE eller SATA disker?

 

Leter også etter gamle tastatur til et lokalt LAN.

Me too...

 

Rundt 20 GB IDE med størrelse 3.5". Skal putte inn i første generasjon Xbox konsoll for å gi til en døv mann som bor i Cuba som har en kjæreste og en liten gutt på ca 3 år. Begrunnelse: fordi han dykker etter hummer og det er en risikofylt jobb og han har dårlig hjerte og mottar trygd som er lite for de der og får ikke en bra jobb siden han er døv, derfor.

 

Hva er max den konsolen tar?

 

Har haugevis av gamle IDE-disker. Dog ikke så små da. Starter vel fra 60/80GB og oppover.

 

:)

Original disken er på 20gb, men jeg hadde en chippa xbox, og den støttet ihvertfall 250gb..

Men om xboxen hans ikke er chippet, så har han nok et problem.. For disken må låses til konsollen den den skal være i, og det tror jeg ikke går om han ikke har chippet den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ingen her som ahr noen gamle IDE harddisker liggende?

Tenker da helst runt 40Gb+

 

Og har noen et greit gammelt Intel 775 Hovedkort de vil bli kvitt?

Bør helst ha et greit antall SATA porter.

(Jobber med en lett Hjemmeserver med en C2D 6600 for de som lurer)

 

Bor da Nærme Levanger Nord Trøndelag.

Lenke til kommentar

Ingen her som ahr noen gamle IDE harddisker liggende?

Tenker da helst runt 40Gb+

 

Og har noen et greit gammelt Intel 775 Hovedkort de vil bli kvitt?

Bør helst ha et greit antall SATA porter.

(Jobber med en lett Hjemmeserver med en C2D 6600 for de som lurer)

 

Bor da Nærme Levanger Nord Trøndelag.

 

Har desverre ikke det. Men har en i5 750 (uten turbo) og gigabyte GA-P55A-UD4 liggende i skapet her sammen med 4 gig ram og 64gb ssd. Hadde samme planer som deg ang. hjemmeserver, men vet ikke hvordan det blir til slutt. Det har nå ligget i skapet urørt sålangt. Bor forresten i Levanger

Lenke til kommentar

Ingen her som ahr noen gamle IDE harddisker liggende?

Tenker da helst runt 40Gb+

 

Og har noen et greit gammelt Intel 775 Hovedkort de vil bli kvitt?

Bør helst ha et greit antall SATA porter.

(Jobber med en lett Hjemmeserver med en C2D 6600 for de som lurer)

 

Bor da Nærme Levanger Nord Trøndelag.

 

Har desverre ikke det. Men har en i5 750 (uten turbo) og gigabyte GA-P55A-UD4 liggende i skapet her sammen med 4 gig ram og 64gb ssd. Hadde samme planer som deg ang. hjemmeserver, men vet ikke hvordan det blir til slutt. Det har nå ligget i skapet urørt sålangt. Bor forresten i Levanger

Hvis du har lyst til og kvitte deg med alt eller noe av det, så er det bare og sende ei melding.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Planlegger å fikse opp en PC i julegave til lillebroren til dama.

1334483386_353882013_1-Pictures-of--iwant-to-sell-my-HP-Compaq-AMD-Athlon-X2-4800-dual-core-processer-2-gb-ddr2-ram.jpg

 

Maskinen er en HP med 2.5GHz AMD Athlon X2 dual core. For å ferdigstille maskinen trenger jeg PCIe-skjermkort, DDR2-minne, SATA-harddisk, strømforsyning, mus, tastatur og skjerm.

 

Hvis noen har noe slikt liggende og slenge, så tar jeg mer enn gjerne imot. Han liker å skate, så tenkte å lakkere og fikse kabinettet i et skate-utseende.

 

 

Dette går som dere forstår til en god sak. Den lille pjokken sitter nå på en fem år gammel laptop med Vista, og han trenger noe som fungerer. Både til skolebruk og til spill og film. Til gjengjeld for donerte deler, vil jeg lage arbeidslogg her på forumet. Dere får muligheten til heder og ære i arbeidsloggen!

Lenke til kommentar

Noen som har en 15.6" laptop skjerm som kan passe til en Emachines E528?

Pc'n er fra siste halvdel av 2010, så jeg regner med at det er en LED skjerm (har ikke åpna den for å sjekke enda).

 

Og evt noe DDR3 SO-DIMM eller en av prosessorene som er listet her: http://www.cpu-upgra...40_Express.html

Som da er bedre enn Celeron 900 singlecore, som sitter i maskina nå.

 

Betaler frakt om det sendes, og evt litt for jobben :)

Men første prioritet må bli skjermen.. liten vits med bedre CPU og RAM om skjermen fremdeles er knust :p

 

 

Har bestilt alt fra eBay, mangler bare skjermen nå, men denne ble stoppet i tollen..

 

Så den er vel her til uka.

Endret av J@9
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ønsker følgende:

  • Tastaturtastene "f5" og "f8" til HP Compaq NX8220, uten knekte fester. Regner med de andre nx/nc-modellene også har likt tastatur så taster fra de tas også godt i mot. Hvis du eventuelt har et helt tastatur til nx82xx kan jeg ta det i stedet for enkelttastene (evt. betale en slant for hele tastaturet)
  • 1 stk. eller 2 stk. (gjerne like) minnebrikker til laptop: 1GB PC2-4200 DDR2 533MHz 200-Pin SO-DIMM. Merke er ikke så farlig, men de(n) må være i fungerende tilstand.
  • 2-knappers touchpad til HP Compaq NX8220, delenummer: 382676-001 eller 417960-001. Touchpad fra følgende HP Compaq Business-modeller passer også: NC8200, NC8230, NC8430, NX8410, NX8420, Evo NW8200, Evo NW8220, Evo NW8240, Evo NW8440.

Holder til i Oslo. Ta kontakt på PM :)

Endret av Peat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...