Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne det vært kult med rails i lufta? En slags tube? Sånn at man fikk en liten sightseeing hver gang man tok rail? Så kunne man ha avstikkere ned til hver "eiendom"? I disse kryssene kunne vi laget en enkel sporvelger, sånn at man ble stoppet av en unpowered rail og måtte trykke på buttons/levers for å komme videre. Da måtte vi ha en linje hver vei. (Eventuelt noe mer intrikat der man valgte destinasjon før man satte seg i minecarten og man ble tatt automatisk ditt.)

 

Ellers støtter jeg ideen med havner/små sentrum med portaler. Gleder meg til 1.7! :)

 

Jeg liker rails over bakken av samme grunn (sightseeing), men isåfall burde vi bli litt sånn halvveis enig om hvordan den skal se ut. Litt dumt om alle lager i forskjellige høyder, materialer og bredde :p

 

Om noen vil lage noe intrikat så skal ikke jeg stoppe noen, men jeg ser for meg at det da også blir vanskeligere å bare koble på en ny destinasjon når noen vil hekte seg på jernbanen?

 

1.7 blir fun.

 

Men lakus, amplified verden eller vanlig? :p

 

Amplified ser awesome ut, men jeg er litt i tvil på hvordan det vil funke sånn over tid. Kan bli litt slitsomt uten noe flatt (for det meste) etter noen mnd. Samtidig skulle jeg ønske at de lagde en blanding av amp og vanlig verden. Synes begge er for langt ute på hver sin ende. Ene for flat og andre for ekstrem.

 

Nå er det en stund siden jeg spilte på denne serveren. Var for første gang innpå i mai 2012. Ser at det er en del som spiller fremdeles på den :)

 

Startet meg en tekkit server selv da, men nå er det blitt kjedelig så må vel ta den tur innpå og se hva som skjer på lakusland :)

 

SINDREEEE :D

Lenke til kommentar

Når 1.7 kommer blir det jo en gigantisk verden, der lakus kanskje setter en begrensning på 10,000x10,000 blokker (svært med andre ord). Så da burde det ikke være noe problem for de aller fleste å finne seg drømmetomta :wee: Derimot vis du tenker rundt spawn, da blir det nok litt første mann til mølla :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg synes området rundt spawn skulle vært regulert av lakus.

Der vi setter enorme krav til hvor pent alt er.

Samme stil osv.

Spawn er trossalt det første man ser når man logger på.

Skylands er et godt eksempel på hvor stygt alt kan se ut rundt spawn.

Jeg blir ikke å bygge i spawn for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje jeg kunne fått meg til å bygge et forslag til rails over bakken i creative, så kunne folk sett?

 

Hvordan spawn blir burde Lakus bestemme, føler jeg. Enten masse community builds (da blir ting ulikt, men alle bidrar), eller spawn som i Lakusland (spawn blir gjennomført likt, men masse jobb til Lakus).

Lenke til kommentar

Har prøvd et par ganger å gå litt rundt for å sjekke ut dere andres prosjekter, men jeg blir bare forvirret. Jeg skulle ønske vi kunne poste litt bilder her, av hva vi driver med og slikt. Jeg føler jeg ikke har sett en damn shit! Jeg leder an, selv om jeg ikke har kommet noe langt.

 

 

 

Huset mitt ser foreløpig ikke ut utenifra.

15xcns.jpg

 

Del èn av farmen. Bare gulrøtter foreløpig.

1z2f5f8.png

 

Og under er del to. Kun hvete foreløpig.

n3xeu1.png

 

Og der er det også en inngang til dyrene, samt lager for søppel (cobble, dirt osv).

auzh3s.png

 

Første etasje i huset.

o0bg4w.png

 

Andre etasje i huset.

2po3atw.png

 

 

 

 

 

 

Jeg vil se bilder av hva dere driver med!

Endret av Harepuz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes området rundt spawn skulle vært regulert av lakus.

Der vi setter enorme krav til hvor pent alt er.

Samme stil osv.

Spawn er trossalt det første man ser når man logger på.

Skylands er et godt eksempel på hvor stygt alt kan se ut rundt spawn.

Jeg blir ikke å bygge i spawn for å si det sånn.

Om alle skal bygge i samme stil ja da blir det kjedelig spawn, med mindre du mener at alle skal enten bygge moderne eller medieval. Må være noe byggefrihet :p Er uansett enig i at det bør være et visst krav til hvor pent sluttproduktet skal være.

Lenke til kommentar

Her er alle farger nå:

 

iL1BfAv.png

 

Jeg kjenner faktisk Galactic_Muffin, som var en stor bidragsyter til å få farget glass inn i spillet. Opprinnelig ønsket hun at vi skulle få farget lys også som farget glass kunne skape, og det håper jeg vi får veldig snart :3

 

Hun snakket på et tidspunkt med Dinnerbone og Jeb om dette, og topicet hun startet på MCForums var utrolig godt gjennomført og var på et tidspunkt den mest diskuterte idéen for Minecraft.

 

Håper vi fortsetter videre til Farget lys. Det hadde blitt utrolig kult! :3

 

Link til posten hennes: http://www.minecraftforum.net/topic/1133916-colored-light-originally-the-colored-glass-topic/

 

 

---

Sanges, det huset er da utrolig bra det! En fantastisk deltager til huskonkurransen. Jeg og ruu og fosi jobber hardt med å nå til alle, og når vi alle er ferdige med å nominere noen stykker skal alle som ønsker på lakusland få lov til å stemme her på forumet, og ja - det er lov til å stemme på seg selv når den tid kommer.

 

Premie er også snart i boks, og vinneren kommer virkelig til å få en verdig premie, samt heder og ære - og så kan det bli god reklame om han eller hun velger å starte husbygger-bedrift ;)

 

Gled dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...