Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@lakus, begynte på en arena i creative men bf4 beta imorå, såå... :p også, kunne du lagt til tilganger som /clear og /killall i creative?

 

Done :p

 

La også til "/dynmap fullrender" for alle. Det betyr at alle kan sette igang en render av verdenen de er i og så rendres det når det er under 2 pers online.

 

Lakus har mailboksen full av mail!

 

Cleared :3

Lenke til kommentar

Den end-verdenen vi har nå, blir vel ikke slettet til 1.7?

 

EDIT: Og Lakus, om kartet kommer opp? dropbox?

 

Det spørs jo litt på om End plutselig får oppdateringer i 1.7 eller ikke da. Jeg tror ikke det blir noen forandringer der, men vet jo aldri. Har dog planer om å legge til respawnende drager, så ja...

 

Og kartene er oppe nå, og forhåpentligvis virker det :p

 

Lakusland

Pakusland

 

EDIT: Jeg tror jeg seeder nå, men det er ganske så viktigper at folk seeder, for linja mi opp er for dårlig alene.

Noen som vet når minecraft 1.7 kommer ut?

 

Håper det ikke er for lenge til, men jeg håper samtidig at de skal legge til mer enn det de har vist til nå, så jeg håper den kommer snart og senere samtidig :p

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lakusland

Pakusland

 

EDIT: Jeg tror jeg seeder nå, men det er ganske så viktigper at folk seeder, for linja mi opp er for dårlig alene.

 

Håper det ikke er for lenge til, men jeg håper samtidig at de skal legge til mer enn det de har vist til nå, så jeg håper den kommer snart og senere samtidig :p

 

Endelig skal jeg få griefe og snoke rundt hos alle! :devil:

 

btw, noen som seeder?

Lenke til kommentar

Kom på en liten ide i sted...

 

Kunne ikke vi ha et lite jernbanenett på serveren? Kartet er jo ENORMT!

En kunne ha en liten sentral ved spawn, og så en linje vestover, en nordover, og en som går øst-sørover, med jevne stopp der en kan hoppe av?

 

Er det i det hele tatt verdt strevet å ha dobbelsporet raudstein-drevet lyntogbane på mappet? Hørtest bare så gøy ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...