Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke død, Caster, bare opptatt som aldri før. Snosck har flyttet ned hit til Oslo så det går mye tid på å underholde henne. Hadde litt tid i går, men GTA :p

 

Og btw, ruuroo, det er ikke det at jeg overser deg, men snosck ser halvparten av alle Steam-meldinger jeg får. Så det er ikke jeg som overser deg, men hun :p

Jeg er ikke død, Caster, bare opptatt som aldri før. Snosck har flyttet ned hit til Oslo så det går mye tid på å underholde henne. Hadde litt tid i går, men GTA :p

 

Og btw, ruuroo, det er ikke det at jeg overser deg, men snosck ser halvparten av alle Steam-meldinger jeg får. Så det er ikke jeg som overser deg, men hun :p

Lenke til kommentar

Problemet er at Netherportaler som aktiveres i "Skyland" ikke fungerer i Vanilla. Med en ekstra plugin skal det gå an, men den pluginen er utdatert etter 1.5 og fungerer ikke som den skal. Om du eller jeg lager en netherportal i Skyland vil dens bror i Nether spawne deg høyt oppe i lufta og du faller til din død med en gang. Siden jeg ikke får gjort noe med dette står det en portal i spawn som plaster på såret.

 

Om du føler veldig sterkt for en portal så kan det sikkert ordnes, men da løper jeg risikoen for at alle andre også vil ha sin egen Netherportal satt opp for dem.

 

BTW: Før helgen er over skal jeg i det minste få opp en Creative-verden. Hadde vært konge om noen lagde noen store, litt kreative arenaer som vi kan bruke i fremtidens Minigame-verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...