Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester City


Urmaker

Anbefalte innlegg

Sitter her med et glass rødt Champagne. RØDT FOR ARSENAL og i dag også rødt for Manchester! Herlig at City ikke vinner ligaen! HERLIG!

 

I dag feirer jeg Arsenal og United. Men United kun for idag.

ehhh, kødder du med meg?.... 1 dag er alt for mye.

Går jo på dette med at United vinner fremfor City. Så lenge det stod mellom de to som tittelkandidater har jeg alltid håpet på United. Dessuten er det digg at Nasri faktisk må kjøpe sølvtøy, da han ikke vinner det med laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er småmorsomt at Ramsey blir latterliggjort av fansen etter bommen hans på slutten der, mens Benayoun sin miss midt i kampen (som var minst like ille) har blitt helt glemt.

 

Men jeg mener fortsatt at Ramsey burde holdes unna til han eventuelt kommer i bedre form og får bedre selvtillit.

 

Spør du meg er det mer Vermaelen som bommer grovt. Den kommer veldig uventet på Bønna, i tillegg som skuddet hans blir blokkert. Verminator har åpen kasse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Såg ikke hele kampen i dag, men det som gledet meg mest i dag var så lite City hadde å komme med.

 

Arsenal hadde gigasjanse på gigasjanse og City hadde mer enn nok med å holde unna.

 

Isj... Der såg eg taklingen fra Ballotelli på Song. Dessverre får vel ikke FA gjort noe med denne? Slike ting burde føre til heftig utestengelse.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Har en teori om at supportergrupper med sjel heia på United. De uten heia på City.

 

 

Så mange Spurs, Newcastle og Chelsea fans som håpet Arsenal avga poeng har ikke sjel? Bold statement ;)

 

Men for all del, Arsenal vant fortjent, og City viste hva slags klubb de egentlig er.

 

Snakker om tittelen.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...