Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

Sett hverandres xbox til å være "Home Xbox" for deres egne gamertags. Da deles alle spill, og de kan spilles samtidig.

Kan man ikke kun ha en maskin som "Home Xbox" pr. GT?

Jo, men så lenge man er online har man tilgang til alle spillene uansett konsoll. Ergo er dere 2 stk som spiller mye sammen, men har lite med cash, sett bytt på primærkonsollen og dere kan kjøpe annet hvert spill og samtidig spille sammen.

Lenke til kommentar

USBporter på fremsiden er jo genialt for dem som har konsollen i relativt trange tvbenker. Ene kompisen min sliter som f med å koble på usb på baksiden fordi det er så trangt i tvbenken, så sånn normalt så har han bare en tilgjengelig port uten mye stress (og da er det jo det med esktra harddisk for spill og kanskje en eller to play & charge som alle skal benytte den ene porten.

Lenke til kommentar

USBporter på fremsiden er jo genialt for dem som har konsollen i relativt trange tvbenker. Ene kompisen min sliter som f med å koble på usb på baksiden fordi det er så trangt i tvbenken, så sånn normalt så har han bare en tilgjengelig port uten mye stress (og da er det jo det med esktra harddisk for spill og kanskje en eller to play & charge som alle skal benytte den ene porten.

Kan jo bare ha kabler koblet til og liggende klare oppe på Xbox'en :)

Ang. diskadapteret er jeg enig i at det så stygt ut med de blå portene. Sett i Logitech Bluetooth mottakere så er det løst :)

Lenke til kommentar

Kom meg inn i closed beta av Neverwinter Nights Online, og... vel, det føles virkelig ut som en beta i riktig forstand av ordet :p Tilfeldig slideshow framerate og framedrops... grøss xD

 

Sånn er fullversjonen på PC også. Det var liksom ikke så stor forskjell fra beta til release, men jeg har da lagt igjen noen kronasjer i spillet likevel. :p Veldig greit spill, selv om det var skremmende mange "Drizzt"-er rundt meg da jeg fyrte det opp første gang (samt da jeg spilte sist i fjor rundt release av modul 2 eller hva søren det var)

 

Lenke til kommentar

 

Collective Minds Xbox One 2.5-Inch Hard Drive Enclosure and 3-Front USB 3.0 Ports Media Hub detailed

http://gameidealist.com/news/collective-minds-xbox-one-2-5-inch-hard-drive-enclosure-3-front-usb-3-0-ports-media-hub-detailed/

 

 

 

71jYkXvhzCL._SL1500_.jpg81GGITS2VuL._SL1500_.jpg81eYQgQkfyL._SL1500_.jpg

Daaaum, det der kalles å ta initiativ! Men 12mm, er det innafor?

 

 

Denne var nå i det minste fin å se på, noen av de andre "plast hardware" dingsene som de har laget ser jo fader ikke ut, og ikke minst totalt ubrukelig!

Lenke til kommentar

 

Kom meg inn i closed beta av Neverwinter Nights Online, og... vel, det føles virkelig ut som en beta i riktig forstand av ordet :p Tilfeldig slideshow framerate og framedrops... grøss xD

 

Sånn er fullversjonen på PC også. Det var liksom ikke så stor forskjell fra beta til release, men jeg har da lagt igjen noen kronasjer i spillet likevel. :p Veldig greit spill, selv om det var skremmende mange "Drizzt"-er rundt meg da jeg fyrte det opp første gang (samt da jeg spilte sist i fjor rundt release av modul 2 eller hva søren det var)

 

 

 

Like ille som det her? http://1drv.ms/1CJtPKl (Selv gjennom den forferdelige pixel helvete kompresjonen fra Upload Studio burde man kunne se hvordan frameraten dropper :p)

 

Tenkte kanskje det kunne være et type "aner ikke hva annet jeg skal gjøre så kan likeså godt spille det her i en time eller to" MMO, men hvis det er så ille til og med i PC versjonen og ikke blir fiksa til full release tror jeg jeg står over :p

Lenke til kommentar

Nei, så ille ang. fps var det heldigvis ikke, men det virka ganske uferdig ved release, og jeg husker jeg falt gjennom verden flere steder. Det fiksa seg jo etter hvert i release, og er mye bedre enn hva det var de første månedene - uten at jeg har prøvd det på flere måneder, så jeg kan ikke uttale meg så mye mer enn det, men det var tidvis veldig irriterende (og en merkbar drop hver gang man logga inn i en by - særlig i nærheten av AH og post). Hadde jeg ikke hatt nok spill til å okkupere fritiden min, hadde jeg godt kunnet reinstallert det og atter lekt med roguen min.

Lenke til kommentar

 

 

Sett hverandres xbox til å være "Home Xbox" for deres egne gamertags. Da deles alle spill, og de kan spilles samtidig.

Kan man ikke kun ha en maskin som "Home Xbox" pr. GT?

Jo, men så lenge man er online har man tilgang til alle spillene uansett konsoll. Ergo er dere 2 stk som spiller mye sammen, men har lite med cash, sett bytt på primærkonsollen og dere kan kjøpe annet hvert spill og samtidig spille sammen.

 

Beklager min dårlige evne til å forstå :) ..

 

Har lett etter en slik innstilling på xboxen uten å finne den..

 

Altså, mener du at jeg skal bruke min kamerats gamertag/pålogging om jeg vil spille et av spillene hans og omvendt? Altså bare opprette en ny spillerprofil og bruke hans profil der? Deretter logge av og på med min egen når jeg vil spille mitt eget?

 

Er det ingen bugs med dette, f.eks om begge skal spille det samme spillet på likt, eller andre ting som medfører fjusk i maskineriet?

 

Det høres nemlig litt for godt ut til å være sant...har prøvd på å jukse meg til billige spill og alskens annet rart tidligere men det ender alltid til slutt med fjasko :huh:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Sett hverandres xbox til å være "Home Xbox" for deres egne gamertags. Da deles alle spill, og de kan spilles samtidig.

Kan man ikke kun ha en maskin som "Home Xbox" pr. GT?
Jo, men så lenge man er online har man tilgang til alle spillene uansett konsoll. Ergo er dere 2 stk som spiller mye sammen, men har lite med cash, sett bytt på primærkonsollen og dere kan kjøpe annet hvert spill og samtidig spille sammen.

Beklager min dårlige evne til å forstå :) ..

 

Har lett etter en slik innstilling på xboxen uten å finne den..

 

Altså, mener du at jeg skal bruke min kamerats gamertag/pålogging om jeg vil spille et av spillene hans og omvendt? Altså bare opprette en ny spillerprofil og bruke hans profil der? Deretter logge av og på med min egen når jeg vil spille mitt eget?

 

Er det ingen bugs med dette, f.eks om begge skal spille det samme spillet på likt, eller andre ting som medfører fjusk i maskineriet?

 

Det høres nemlig litt for godt ut til å være sant...har prøvd på å jukse meg til billige spill og alskens annet rart tidligere men det ender alltid til slutt med fjasko :huh:

Logg inn med brukeren/gamertagen til kameraten din, på din egen xbox. Gå så på settings, nederst i venstre hjørnet er "Home Xbox" Velg det mens du er logga inne på kameraten din sin bruker, og det samme gjør han med din bruker! Voila så ligger alle spillene dere eier helt til høyre på my games and apps, med mindre de allerede er innstallert :) ingen bugs ol, begge kan spille samme spill samtidig

 

Og etterpå kan dere bare logge på deres egne brukere for å spille. Den andre kan bare ligge på maskinen

Endret av David_1214
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Sett hverandres xbox til å være "Home Xbox" for deres egne gamertags. Da deles alle spill, og de kan spilles samtidig.

Kan man ikke kun ha en maskin som "Home Xbox" pr. GT?
Jo, men så lenge man er online har man tilgang til alle spillene uansett konsoll. Ergo er dere 2 stk som spiller mye sammen, men har lite med cash, sett bytt på primærkonsollen og dere kan kjøpe annet hvert spill og samtidig spille sammen.

Beklager min dårlige evne til å forstå :) ..

 

Har lett etter en slik innstilling på xboxen uten å finne den..

 

Altså, mener du at jeg skal bruke min kamerats gamertag/pålogging om jeg vil spille et av spillene hans og omvendt? Altså bare opprette en ny spillerprofil og bruke hans profil der? Deretter logge av og på med min egen når jeg vil spille mitt eget?

 

Er det ingen bugs med dette, f.eks om begge skal spille det samme spillet på likt, eller andre ting som medfører fjusk i maskineriet?

 

Det høres nemlig litt for godt ut til å være sant...har prøvd på å jukse meg til billige spill og alskens annet rart tidligere men det ender alltid til slutt med fjasko :huh:

Logg inn med brukeren/gamertagen til kameraten din, på din egen xbox. Gå så på settings, nederst i venstre hjørnet er "Home Xbox" Velg det mens du er logga inne på kameraten din sin bruker, og det samme gjør han med din bruker! Voila så ligger alle spillene dere eier helt til høyre på my games and apps, med mindre de allerede er innstallert :) ingen bugs ol, begge kan spille samme spill samtidig

 

Og etterpå kan dere bare logge på deres egne brukere for å spille. Den andre kan bare ligge på maskinen

Mener jeg har lest det er en begrensning på hvor mange ganger man kan bytte Xbox Home..?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...