Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Noen som kan dele erfaringer med Turtle Beach XO Four? Eventuelt sammenligning med XO Seven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Problemet var ikke så utbredt, som noen påstod nei :p

MS får det jaggu meg til.

EDIT: Finner konsollen hos amazon.com jeg

Endret av Mala
Skrevet

Problemet var ikke så utbredt, som noen påstod nei :p

MS får det jaggu meg til.

EDIT: Finner konsollen hos amazon.com jeg

Bildet er tatt i går. De har enten funnet en løsning på det, eller funnet ut hvilket sortiment som fungerer som det skal.

Skrevet

Forza Horizon 2 demo snart ferdig nedlastet. Glede seg. :w00t:

Har kjørt løpene og kjørt litt rundt og funnet veier og krasjet inn i skilt. Knallspill. En perfekt miks mellom arcade og simulator for min del. Pen grafikk også, og heldigvis funker det greit med 30 FPS.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.

Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett :) Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ? Endret av Mala
Skrevet

Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.

Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett :) Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ?

Husk at de reserverer et beløp da.

Skrevet

Skrudde på min Xbox One for første gang på veldig lenge. La merke til liten knitrelyd, men etter litt feilsøking oppdaget jeg at lyden faktisk kom fra colaboksen som sto på PC-bordet. :D

• Liker 3
Skrevet

Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett :) Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ?

Husk at de reserverer et beløp da.

Ja, men tror jeg like godt går for den vanlige returmåten :p Har ikke noe behov for å ha en One i hus kontinuerlig.

Skrevet

Skrudde på min Xbox One for første gang på veldig lenge. La merke til liten knitrelyd, men etter litt feilsøking oppdaget jeg at lyden faktisk kom fra colaboksen som sto på PC-bordet. :D

Kjente du det lille mini-hjerteattacket? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...